Automobielbedrijf Henri Nefkens B.V.

Amsterdamseweg 151 | AMERSFOORT

(18)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Cadillac , Chevrolet , Corvette , Opel

Deze garage wordt beoordeeld met

18 reviews

5 sterren

 
2 (11%)

4 sterren

 
9 (50%)

3 sterren

 
1 (6%)

2 sterren

 
3 (17%)

1 ster

 
3 (17%)
12 van de 18 reviewers raadt deze garage aan.

, 18 augustus 2016

prettig bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onze oude corsa gebracht voor apk beurt en water lekkage tot onze verassing kregen we 20% korting vanwege de leeftijd van onze Opel Zoals ieder jaar geen reparaties nodig voor de apk ! lekkage snel opgelost, bleek te kommen door een kabel van later ingebouwde cruise control prima!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 mei 2016

Klantonvriendelijk, slechte service, altijd (te) druk, komen afspraken niet na.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben 2 jaar geleden onze auto hier gekocht. Wij kochten een Chevrolet Aveo. Echter konden we de auto niet houden i.v.m. problemen rondom schakelen ten gevolge van medische problemen. Binnen 2 weken na aankoop wilden we de Chevrolet inruilen voor een gelijkwaardige (semi)automaat. Dit was allemaal erg problematisch en hierbij werd er bepaald niet met ons meegedacht. Uiteindelijk hebben we een veel oudere en duurdere semi-automaat gekocht. Achteraf bleek de airco bleek niet te werken, ook na reparatie nog steeds defect, Nu, na 2 jaar, problemen met schakelen/versnelling. Hiervoor is de auto vorig jaar ook al geweest. Nu weer de auto bij de garage, zoals gewoonlijk is er geen tijd. Er wordt ons al 2 dagen verzekerd dat we voor 17.00 uur gebeld worden. Mijn auto staat nu 2 dagen bij de garage en er is nog niets gebeurd en ik heb nog niets gehoord. We moeten er altijd achteraan bellen. In de afgelopen 2 jaar zijn we er ongeveer 6 keer geweest. Vorig jaar stond deze auto met dezelfde problemen bij Nefkens, Men is altijd druk en ze komen afspraken niet na. Ook in de communicatie zijn ze niet zuiver. Wij raden deze garage niet aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2016

Garage met een goed stel monteurs.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De niet alledaagse onderdelen die voor je auto nodig zijn moeten vrijwel altijd worden besteld. Dus moet je hiervoor nog een keer terug komen. Apk keuring dus een paar weken voor de datum plannen anders loop je het risico dat hij niet op tijd gekeurd is. Ik ben tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en heb niet het idee dat je moet betalen voor werkzaamheden die eigenlijk niet nodig waren of niet zijn uitgevoerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 januari 2016

Communicatieve vaardigheden zijn ver, sorry héél ver te zoeken!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bel je op maandag om een afspraak te maken voor je auto, afspraak gepland voor woensdag. Bel je op dinsdag terug om na te vragen of het onderdeel besteld is, krijg je te horen dat dit inderdaad het geval is. Kom je op woensdag aan, krijg je na lang wachten te horen dat het onderdeel niet besteld is, dus je kan weer met lege handen naar huis. Beloven ze je dat een dag later de auto thuis wordt opgehaald en wordt gerepareerd. Is het donderdag.. Niets of niemand gezien/gehoord! Bel je toch zelf even, ja sorry miscommunicatie, morgen regelen wij het! Vrijdag.. He daar gaat de telefoon! Opel Nefkens Amersfoort, wederom is het onderdeel niet besteld... Nekharen gaan overeind staan (dit heb ik ook wel even duidelijk gemaakt bij de garage). Word je terug gebeld door de aftersale manager, spreek je opnieuw af dat je auto gerepareerd wordt, ook heb ik afgesproken dat het binnen een half uur klaar zou zijn, dit omdat ik m'n kleine (van 12 weken) mee moest nemen. Sta je om 9.22 bij de garage rij je weg om 10.38, maar liefst 38 minuten later dan afgesproken. Ga je verhaal halen aan de balie, krijg je van een enorm bijdehante monteur te horen dat tijd is tijd niet opgaat in deze garage, als ik echt van de tijd zou zijn moest ik maar naar Oostenrijk? Hoezo stijlloos, onprofessioneel en absoluut klant onvriendelijk? Nou dan heb ik ook nog heel wat details achterwegen gelaten, omdat mijn verhaal anders het dubbelen zou zijn.. Maar wat ik dan nog niet kan laten om te melden is dat de jongeman achter de balie erkende dat er binnen dit bedrijf niet wordt gecommuniceerd, top bedrijf.. NOT!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 november 2015

Wilde graag deze garage vertrouwen, maar het is niet gelukt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben een brave klant die doorgaans het liefst bij 1 garage blijft. Steeds weer wist Henri Nefkens het vertrouwen te beschamen en nu ben ik op het punt gekomen dat ik er nooit meer heen zal gaan. Waarom? - bij grote beurt oudere auto slechte communicatie: nooit gebeld dat wagen klaar is - aangegeven klachten niet verholpen - bij terugkeer binnen vier weken werd mij 100 euro voor remklauw ontzetten in nota gebracht - desinteresse voor aanschaf van nieuwe Opel Zafira Heb inmiddels een Zafira in Friesland gekocht. Nu nog zoeken naar een betrouwbare Opel garage in de omgeving van Amersfoort. Ik sta open voor suggesties.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 mei 2015

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben altijd tevreden over de beurten inhoudelijk. Soms vergeet men een kleinigheid wat is afgesproken. Aangezien de eerste vijf jaar onderhoud gratis is kan ik weinig zeggen over de prijzen. Wel was het plaatsen van winterbanden erg goedkoop na een kleine rondgang.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 december 2014

Ouderwets goede garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben meerdere auto's bij Nefkens in onderhoud Een Opel Corsa nieuw bij Nefkens gekocht in 2003 en een oudere Buick De mensen die hier werken hebben duidelijk affiniteit met hun werk Wanneer er onderdelen moeten komen voor onze Buick komen deze vaak uit Amerika Maar ze worden snel en tegen een redelijke prijs geleverd

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 november 2014

Betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Betrouwbare garage, vriendelijk personeel. Er is veel aandacht voor terugkoppeling/aftersales. Eigen initiatief mbt tijdstip beurten

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 november 2014

Vertrouwd rijden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Klantvriendelijke benadering waarbij klant wordt gerespecteerd Goede communicatie en reparatie afhandeling.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 november 2014

gemiste kans of ruimte voor verbeteringen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

een groot bedrijf met de bijbehorende aspecten. een nummer en geen klant; afvinken van werkzaamheden die niet verricht zijn en deze berekenen. als klap op de vuurpijl 2 wielen niet vastgezet. Nooit meer Nefens Amersfoort: advies is rij door naar Soest; zelfde naam maar andere mensen en wel service

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2014

dikke adders onder het gras

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vorig jaar kocht ik een occasion (Chevrolet) bij Nefkens Amersfoort. Verkoper was wel erg summier met informatie, maar na doorvragen bleek het om een geïmporteerde huurauto te gaan. Prijs was redelijk dus we gingen er voor. Na een maand problemen met koppeling, maar alles volgens Bovag gerepareerd. Echter, bij einde Bovag bleek na keuring door ANWB o.a. remvloeistof niet in orde (veel te oud; hoge luchtvochtigheid). Die werd vervangen, maar ik vroeg of de andere vloeistoffen (olie etc.) bij de aankoop wel vervangen waren. Immers, de auto zou afgeleverd worden met uitgebreide servicebeurt. Geen duidelijk antwoord: alles was conform regulier onderhoud werd gezegd. Later bleek bij verversen van motorolie bij andere garage dat motorolie heel oud was en de oliefilter was beschadigd. Duidelijk was dat dit langer terugging tot de 7 maanden dat ik de auto had.. Ik raad dit bedrijf niet aan. Klanten worden misleid met beloftes als 'uitgebreide servicebeurt' (opgenomen in verkoopovereenkomst), maar elementair onderhoud werd bij aflevering van de wagen niet uitgevoerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

heel goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

duidelijk - goed - beste service - goede garanties

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Laatste jaren meer aandacht voor de klant.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds 1985 kom ik bij deze garage. Bij het kopen van een nieuwe auto was dit soms wel spannend, maar we kwamen er steeds weer uit. De Insignia is nu ruim vier jaar oud. Bij vervanging krijgt Nefkens zeker een kans. Onderhoud wordt steeds correct uitgevoerd. De laatste keer was de auto echter nog niet op de afgesproken tijd gereed. Ik moest ca drie kwartier wachten. Na de servicebeurt krijg ik de auto netjes gewassen en gezogen weer mee. Overall ben ik wel tevreden m.n. ook voor het later afhalen van de auto via de pompbediende.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Al moet ik sterren geven, ik wil er GEEN 1 geven!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb nog nooit van mijn leven zo'n vervelende ervaring gehad met een garage als bij deze. Ik kwam hier om een nieuwe Opel GT te kopen. De verkoper was te beroerd om ons iets te vertellen over de auto, wilde de kap niet demonstreren en ging er van uit dat het niet serieus was, terwijl wij duidelijk aangaven interesse te hebben. De volgende dag maar opnieuw proberen dan.... Nu kwamen we met mijn zoon. Opnieuw zeiden we geïnteresseerd te zijn in 1 van de 2 Opel GT's die er stonden. We wilden graag praten over een inruilprijs van de oude auto. Er werd een schandalige inruilprijs (lees sloopprijs) voor de 7-jarige Barchetta geboden. De man kende geen manieren, was onbeleefd, schofterig en had gewoon, net als de dag ervoor, een slechte dag. Hoe belangrijk is het dat verkopers prettig overkomen? Deze man had er nog nooit van gehoord. We zijn vertrokken en ik ben gaan zoeken bij andere garages en een nieuwe GT gekocht in Leeuwarden, waar men wel weet wat een normale inruilprijs is en service en betrouwbaarheid. De 2 OPEL GT's hebben nog lang in Amersfoort in de showroom gestaan.... Ik raad iedereen aan: ga hier niet heen! Als dit het visitekaartje is, hoe moet het dan met de rest staan?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

De aanhouder zal winnen.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na aanschaf van een nieuwe auto. Een steeds terugkerend waarschuwingslampje. Het bedrijf heeft werkelijk alles in het werk gesteld om de storing te verhelpen. Bleven ondanks alles vriendelijk en hulpvaardig. Een moeilijk hardnekkig probleem toch opgelost. Dit alles geheel kostenloos. Zeker een bedrijf wat bij mij hoog staat aangeschreven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Mijn vertrouwde garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer klantvriendelijke garage. Gastvrij. Bekwaam personeel. Voor een grote beurt wordt auto eerst samen met klant bekeken op hoofdpunten. Wordt aangegeven wat evt. vervangen dient te worden en hoeveel dit kost. Auto wordt gewassen en gestofzuigd bij grote beurt. Ik ben al vele jaren bij deze garage. Prima dus.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 april 2014

Klantvriendelijk maar soms kleine foutjes

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Lang wachten? Geen probleem, electrische scooter of fiets mee naar huis en 'n telefoontje als werk klaar is. Wel zelf controleren of onderdeel ook al bij de vorige beurt was vervangen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 april 2014

Nefkens

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De behandeling is tot dusverre altijd goed geweest. Afspraken werden nagekomen. Eén keer werd een verkeerd ruitenwisserblad gemonteerd en correct na klacht gratis verwisseld. Niet goed functionerende schokdempers (achter) werden zonder kosten vervangen. Waarschijnlijk was dit een terugroepactie, maar dit werd mij niet verteld. Na reparatie belt het bedrijf hoe de reparatie verlopen is en of alles naar wens is. Men wordt opgebeld dat de Apk-keuring er aan komt en zulke attenties zijn wel goed voor het imago van het bedrijf.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Automobielbedrijf Henri Nefkens B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Automobielbedrijf Henri Nefkens B.V.
Amsterdamseweg 151
3812RR AMERSFOORT
Utrecht
GPS: 52.1648298 / 5.3533087 lat/lng Plan route

Contact

033-4224444

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat