Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Dacia , Nissan , Renault

Deze garage wordt beoordeeld met

9 reviews

5 sterren

 
3 (33%)

4 sterren

 
2 (22%)

3 sterren

 
2 (22%)

2 sterren

 
2 (22%)

1 ster

 
0 (0%)
6 van de 9 reviewers raadt deze garage aan.

, 08 juli 2016

Vriendelijke receptioniste, werkzaamheden waardeloos

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Renault Scenic II is nieuw gekocht bij deze garage en altijd in onderhoud geweest. Toen ik hem twee jaar geleden overnam van een oom, viel me op dat al 4 jaar lang de boekjes niet waren ingevuld. Na drie keer vragen werd het pas ingevuld. Vorig jaar bij de onderhoudsbeurt, te weinig olie erin gedaan ( ca 0,5 liter) Op 23 juni jl een afspraak gemaakt voor APK en beurt. Auto om 8:00 gebracht. Wordt netjes gebeld on 11:00 dat de remblokken achter vervangen moeten worden. Na overleg wat dat gaat kosten ( inclusief de beurt en apk ) ging dat 420 euro kosten. Ik ga akkoord en zou worden teruggebeld wanneer de auto klaar was. Om 16:15 gebeld om te vragen of de auto klaarstond. Ik kreeg te horen dat ze nog niet aan mijn auto begonnen waren en dat de afspraak verplaatst moest worden?? Ik was behoorlijk verbaast en vooral boos. Uiteindelijk de auto wel laten keuren en de beurt bij een andere garage uit laten voeren. Dit is een dealer garage, die in mijn geval presteerde als een derderangs garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2016

Dorzo de beste

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

prima Bedrijf met zeer vriendelijke en kundige mensen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 november 2014

DAcia bij Dorzo

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben tevreden over de door Dorzo geleverde service voor mijn Dacia. Tijdens de garantie geconstateerde problemen zijn prima opgelost. De werkzaamheden worden conform afspraak uitgevoerd en zijn in orde

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Denkt niet mee met de klant

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ook ik heb Dorzo als een garage ervaren waar niet wordt meegedacht met de klant. Bijvoorbeeld bij een probleem met mijn airco. Bij het brengen van de auto heb ik uitgelegd dat de airco niet werkte, terwijl hij net was gevuld ook met een kleurstof (tracer). Aan het eind van de dag belt Dorzo om mij te vertellen dat de airco het niet doet, en er niks aan te doen is tenzij hij opnieuw wordt gevuld met tracer. Tweede voorbeeld: de 12v aansluiting werkt niet goed. Stekkers maken slecht contact. Ik heb dat doorgegeven en gevraagd op te lossen. Einde van de dag belt men met de melding dat de 12v aansluiting het wel doet, "er zit stroom op". Ik was stomverbaasd. Het resultaat van beide vragen was een rekening van 37,50 euro, terwijl er NIKS was opgelost. Ik was niet eens iets wijzer omtrent het probleem. Ik heb dat duidelijk gemaakt, maar daar werd laconiek op gereageerd. Voor mij was hiermee de maat vol.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

zoeken zoeken

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Lang lopende storing in de Dacia Duster met LPG (lampje van het motor systeem gaat heel af en toe branden) De mannen hebben al van alles geprobeerd om het euvel te vinden.zelf kontact met Renault Frankrijk geeft geen oplossing.De heren zijn oprecht niet blij dat het niet opgelost kan worden.Nu rij ik een paar weken op benzine om uit te sluiten dat het in het benzine systeem op doekt.zo niet gaan we weer verder in het LPG systeem. Voor mij een uiterst vervelend probleem maar ook voor DORZO heel vervelend omdat ze het graag op willen lossen en dat niet lukt.(wordt vervolgd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 juni 2014

storing kangoo

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ivm storingslampje heeft mijn vriendin donderdag 22-5 gebelt om de storing uit te lezen was geen probleem kon gewoon, alleen hielden ze om 1230 pauze. Ze is langs gegaan en werd gelijk geholpen, al vrij snel werd er aangegeven dat het wat langer zou duren want de auto moest uitgebreid uitgelezen worden dit zou een uur duren, mijn vriendin is ivm afspraken opgehaald om 1230. Om 1600 had ik nog niets gehoord en heb gebeld, nee de auto was nog niets overbekend, nog geen tijd voor gehad zou waarschijnlijk vrijdag pas zijn. Vrijdag om 1030 werd ik gebeld wat het probleem was en de kosten, goed nieuws de onderdelen waren aanwezig maar een pakking niet, daarom zou de auto pas vermoedelijk in de loop van de volgende week klaar zijn, toen heb ik gelijk aangegeven dat ik de auto woensdag graag gemaakt wou hebben ivm de hemelvaart en een gepland weekendje weg. Daar werd notitie van gemaakt. Woensdag om 1500 zelf gebeld. De auto was niet klaar want onderdelen waren er niet. Erg vervelend maar ik krijg het niet meer voor elkaar om een andere auto teregelen dus het weekendje weg word een nacht korter. Mogelijk was de auto vrijdag klaar. Vrijdag 1200 zelf gebeld de auto stond op de brug! De geschatte werktijd was 4/5uur dus waarschijnlijk zou hij klaar zijn. 1750 weer zelf gebeld, nee meneer die is niet klaar daar gaan ze maandag aan verder. Dus geen weekend weg want had nog niets verder geregeld omdat de verwachting was dat hij klaar zou zijn. Maandag 1030 werd ik gebeld dat hij klaar was. Geen probleem als het niet lukt om een auto klaar te krijgen door omstandigheden maar laat dit aan de klant weten. En buiten dat ik moet ook weleens een paar uur overwerken om een klant tevreden te stellen! Ik ga hier alleen nog heen als ik problemen heb met deze reparatie! De offerte voor een nieuwe auto heb ik weg gegooit en zal hier geen auto meer kopen of laten onderhouden

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 mei 2014

Eerlijkeid

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij Dorzo kun je rekenen op eerlijkheid, kosten vooraf, en als een defect onduidelijk is wordt eerlijk gezegd dat ze niet exact weten wat de kosten zullen worden, maar er wordt wel een mini en maxi aangegeven, alles wordt gewoon open en eerlijk besproken, dat is gewoon een fijne zekerheid. Daarnaast staat service en vriendelijkheid op een hoog niveau (al zeg ik eerlijk dat ik wel de indruk heb dat lease-klanten voor gaan op particulieren, maja, op zich kan ik daar wel begrip voor opbrengen)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2014

jaarlijkse beurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vindt het heel vervelend dat de jaarlijkse servicebeurt gedaan wordt volgens het boekje en niet naar de gereden kilometers wordt gekeken, er zijn best onderdelen die uitgesteld kunnen worden. Zo wordt zo weinig mogelijk van de auto gebruik maken toch nog duur door de hoge onderhoudskosten. Dus ANWB ,maak er eens een onderwerp van in de kampioen wat wel en niet echt nodig is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Geweldige service en prima ontvangst

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bezit bijna 7 jaar een Renault Clio, nooit reparaties gehad. Alleen de voorgeschreven servicebeurten. Geweldig te woord gestaan. idem Kwaliteit werkzaamheden idem Klantvriendelijkheid idem Nakomen afspraken Id. Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten Prijs-kwaliteitsverhouding 5 sterren

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Automobielbedrijf Dorzo B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Automobielbedrijf Dorzo B.V.
Hoogstad 101
3131KX VLAARDINGEN
Zuid-Holland
GPS: 51.9175896 / 4.334517 lat/lng Plan route

Contact

010-2488988

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat