Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Mitsubishi , Nissan

Deze garage wordt beoordeeld met

6 reviews

5 sterren

 
2 (33%)

4 sterren

 
1 (17%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (17%)

1 ster

 
2 (33%)
2 van de 6 reviewers raadt deze garage aan.

, 16 maart 2016

Zeer klant onvriendelijk, geen enkele service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In november 2015 hebben we 2 x Nissan Evalia e-nv200 besteld. In de brochure staat een actieradius van 170 Km en we hebben 140Km nodig. Dit was geen enkel probleem volgens AutoBrockhoff. 17 februari 2016 stond het eerste exemplaar te blinken voor de deur. Vol goede moed gestart met een aantal proefritten. Helaas was de accu op na 70 Km. Laten checken bij de dealer, maar de auto was prima in orde. De 2e proefrit was wederom na 70 Km klaar: accu leeg. Reactie van AutoBrockhoff: je hebt gereden met de verwarming aan, het was koud buiten en je rijd 6 Km op de snelweg: dat beïnvloed de actieradius in negatieve zin. Aangezien 70 km voor ons geen optie is en we ook graag willen rijden als het koud is en liefst met verwarming, vroegen we een oplossing voor dit probleem. Niet mogelijk, gekocht is gekocht en dat was het. Ondanks het feit dat de auto nog geen 50% haalt van de vermelde 170 Km. Volstrekte waanzin. Nooit meer AutoBrockhoff. Wees gewaarschuwd, ik ben niet de enige met dit verhaal!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 april 2015

Alles volgens afspraak en meer gedaan

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Had een probleem met mijn auto, inhouden veel verbruik. Aangeboden bij de dealer, deze zou een onderzoek instellen waarna ik terug gebeld zou worden voor de onkosten. na een dag werd ik netjes gebeld wat het probleem met mijn auto was en wat de kosten zouden zijn voor het in orde maken van mijn auto. Na twee dagen werd ik netjes gebeld dat mijn auto klaar stond om opgehaald te worden. In eerste instantie werden de kosten beraamd op €250 maar toen ik hem op kwam halen was de rekening uiteindelijk €189,00 wat mij zeer verbaasde, toen ik hierover uitleg vroeg bleek dat de arbeids uren minder waren geworden dus ook de rekening minder, dit vind ik erg tof!! Voormij vind ik Autobrokhoff een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 maart 2015

Klantonvriendelijek dealer

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afspraak gemaakt voor servicebeurt, wordt afgebeld omdat " de griepepedemie" alle monteurs heeft uitgeschakeld. Zelf moeten bellen voor nieuwe afspraak. Balie onbezet, na een tijdje komt er een dame die afspreekt dat ik wordt gebeld als auto klaar is en neemt klachten op. Wordt niet gebeld, dus bel zelf en jawel hoor, auto staat klaar. Heeft niets kunnen vinden over mijn klachten, blijkt dat de problemen nog steeds bestaan. Garage is zeer klantonvriendelijk en onvakkundig. Vroeger, met de oude Brockhoff aan het roer was het een stuk beter!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 februari 2015

technische kennis en communicatie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Betreft vervanging autosleutel Ik ben naar de dealer gegaan om dit te bespreken. Uitgelegd werd dat de sleutel moest worden besteld en dat een afspraak moest worden gemaakt voor het inleren wat ongeveer een half uur zou duren. Een week later kon ik komen voor het inleren. Na ruim 1,5 uur gewacht te hebben ging ik aan de balie vragen hoe lang het nog in beslag nam. De baliemedewerker ging navraag doen in de garage en kwam terug met de mededeling dat er problemen waren met de sleutel. Na nog wel even gewacht te hebben bleek dat een nieuwe sleutel besteld moest worden. Ik zou worden gebeld. Toen de sleutel binnen was werd ik idd gebeld maar kon de afspraak niet op korte termijn worden gemaakt omdat het druk was. Toen ik opnieuw kwam voor het inleren duurde het weer veel langer dan aangegeven. Het bleek dat het inleren niet goed ging. Ze hadden eerst telefonisch hulp ingeroepen van Mitsubishi Nederland, dat loste het probleem niet op. Met telefonische hulp van een andere dealer lukte het uiteindelijk. Ik heb totaal 2 uur moeten wachten, zonder dat ik op de hoogte werd gehouden. Ik moest er opnieuw zelf naar vragen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 september 2014

Slecht advies, slechte technische kennis, oplichting en onbeschofte behandeling AutoBrockhoff Almere

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

N.a.v. een brom onder het dashboard zoeken we een officiële Nissan dealer op voor vakkundig advies. Na onderzoek blijkt dat de motor van de aanjager stuk is welke vervangen moet worden. De prijs is € 530 en de dealer geeft ons het advies dit onderdeel te bestellen bij de onderdelenlijn omdat dit goedkoper is, zij zullen het dan monteren. Onderdeel is besteld en wordt door dealer ingebouwd. Uiteindelijk bleek de kosten voor inbouwen inbouwen € 327 en de losse motor was € 250 wat net zo duur was al een nieuwe.. Echter, na montage is de gehele luchtcirculatie weg en dealer weet niet wat er loos is. Na bijna 6 weken bellen, afwachten en rond rijden met beslagen ramen volgt weer een reparatie waarna de dealer aangeeft dat het weer werkt. Bij ophalen van de auto (+ betalen van € 850) blijkt het NIET opgelost en dit wordt direct gemeld. Auto wordt weer aangeboden en het probleem wordt uiteindelijk na drie dagen (men had het druk vertelde ze) gevonden in de vervangen motor. Dealer brengt vervolgens ZONDER afspraak nog eens € 1150 in rekening en dreigt ons gezin met in beslagname van de auto. Let wel, ze hadden nog steeds de verplichting de vorige reparatie goed uit te voeren dus van een nieuwe opdracht was absoluut geen sprake. En het werd nog erger, onder politie begeleiding -112 werd door ons gebeld nadat de dealer (de eigenaar zelf!) onze auto liet blokkeren en de toegang tot het bedrijf voor ons afsloot!- hebben we onder protest de factuur moeten voldoen omdat de auto op hun terrein stond en de Politie hier weinig aan kon doen. We besloten het op een nette juridische manier op te lossen. De dealer weigerde nog mee te werken. Deze onbeschofte manier van werken en klant behandeling is kenbaar gemaakt bij Nissan Nederland en Bovag Bemiddeling welke beide niets (?) voor ons konden doen. Uiteindelijk is de Geschillencommissie ingeschakeld. De Geschillencommissie heeft een onafhankelijk expertiserapport laten opmaken waaruit blijkt dat de dealer technisch niet capabel en inefficiënt is geweest, de klant voor alle kosten laat opdraaien en er tot slot van rekening een vage en niet met urenregistratie te onderbouwen facturatie op na houd. Toch oordeelt de commissie dat wij als consument betere afspraken (?) had moeten maken met de dealer over de kosten en dat het monteren van een door de dealer geadviseerd tweede hands onderdeel toch de verantwoordelijkheid is van de klant. Kortom, dit soort bedenkelijke praktijken worden onder toezicht van de Bovag en importeur toegelaten en het volgende slachtoffer van deze ondernemer zal zich snel weer melden. Advies: Mijd deze dealer of ga er weg als het nog niet te laat is. Het is ronduit schandalig dat Nissan Nederland en de Bovag dit soort dealers omarmt en het zegt meteen genoeg over de waarde ervan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 juni 2014

klantgerichtheid

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Onlangs een ondefinieerbare storing waarbij de motor onder het rijden uitviel. Er is grondig onderzoek gedaan naar de oplossing en uiteindelijk bleek het versleten bougies te zijn die eerder door een andere Honda dealer zouden zijn vervangen < 20.000 km daarvoor. Gedurende de controle op betrouwbaarheid is er al die tijd kosteloos vervangend vervoer verstrekt. Zeer behulpzame receptie medewerker. Ik beveel deze dealer aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie AutoBrockhoff Almere B.V. op kaart

Praktisch

Adres

AutoBrockhoff Almere B.V.
Palmpolstraat 6
1327CE ALMERE
Flevoland
GPS: 52.3604372 / 5.2580028 lat/lng Plan route

Contact

036-5491050

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat