Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Audi , Volkswagen

Deze garage wordt beoordeeld met

14 reviews

5 sterren

 
4 (29%)

4 sterren

 
1 (7%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
9 (64%)
5 van de 14 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 maart 2016

Slechte Audi dealer

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Niet kundig in opsporen foutmeldingen. Reparatie na reparatie in rekening brengen zonder dat probleem bekend is en opgelost wordt. Een kennis had een vergelijkbaar probleem met ook een nooit mogelijke werkende reparatie die in rekening wordt gebracht. Ik ga hier nooit meer naar toe en adviseer u ook om dit niet te doen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 maart 2016

Verdient het niet om Audi te verkopen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een audi tt gekocht voor 25000 euro. Binnen een korte tijd last van piepende remmen. Teruggeweest maar ze konden niets vinden en kwamen met een vaag verhaal van nieuwe remsystemen. Dit hoorde erbij. Toch legde wij ons er niet bij neer. En na 4 x terug te zijn geweest viel het opeens niet meer onder de garantie. Maar ze konden het wel maken voor ruim 600 euro. Toen contact opgenomen met audi nederland. Die nam het alles behalve serieus. Uiteindelijk bij een andere garage laten maken voor 50 euro. Het was heel duidelijk dat er verkeerde dingen op de remschijven zaten die het piepen veroorzaakte maar audi tilburg zag dat zogenaamd niet en wilde het wel voor 600 euro repareren. Ik wil iedereen adviseren hier geen auto te kopen. Ze handelen onder de naam Audi maar zijn niks meer dan een louche garage. Nooit meer voor mij.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 december 2015

Opgelicht door Van Mossel

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

k heb eind Augustus 2015 een Volkswagen Polo uit 2011 gekocht bij Van Mossel Tilburg. Deze heb ik gekocht onder de noemer 'ex lease auto helemaal in orde'. 3 maanden later was ineens de verstuiver kapot. Reparatie van 800 euro. Toen wisten ze mij te vertellen dat ik blijkbaar de garantie had afgekocht. Daar was ik niet van op de hoogte en hier is ook niet over gesproken bij aankoop van de auto. Na veel aandringen en gedoe is dit kosteloos gerepareerd. Nu enkele weken later is er weer een of andere stekker kapot en dringend aan vervanging toe bij de motor ergens. Kosten 300 euro en deze moet ik betalen. Waarom is dit niet vervangen toen de auto rijklaar werd gemaakt ? daar heb ik die kosten toch voor betaald ?? Van Mossel heeft me gewoon een waardeloze polo verkocht onder de norm van ex lease auto goed onderhouden en in orde. Ik vertrouw die auto niet meer en dit gaat me handen vol geld kosten voor een auto die ik nog geen half jaar heb. Ik vind het echt schandalige oplichting en dat van een officiële VW Dealer

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2015

Waardeloos

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na in het verleden 2x opgelicht te zijn met verschillende zaken zoals bij het plaatsen van een trekhaak, een schadereparatie bij een achterbumper en een grote beurt ben ik helemaal klaar met van Mossel. Alle facturen zijn spooknota's met zaken erop die echt niet als normaal beschouwd kunnen worden. Zo kreeg ik bijvoorbeeld bij de trekhaak voor mijn Golf een onderbumper van 360 euro aangerekend terwijl later bij een schadecenter bleek dat deze bumper niet eens bestaat en ze enkel een klepje hadden moeten bestellen van 18 euro!! En toen mijn auto onverklaarbare storingen had ben ik ook naar Van Mossel Weert gegaan. Na 6 uur onderzoekskosten en geen resultaat ben ik naar mijn universele garage gereden. Deze hadden de breuk in de kabelboom binnen een uur geconstateerd en hierna gerepareerd voor minder geld dan de onderzoekskosten bij Van Mossel!. Ik rij tegenwoordig naar van mossel Valkenswaard voor alles wat ik nodig heb. Verkoop verkoop verkoop, daar draait het om bij Van Mossel... voor menselijkheid moet je toch echt niet bij deze dealer zijn!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 januari 2015

Garage met zeer goede service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij ontvingen van de VW garage een mail waarin ze ons 20% korting aanboden op een reparatie. We hebben met deze berichtgeving gebeld met Van Mossel garage te Weert of deze korting ook bij hun van toepassing is op een reparatie. Zij aarzelde niet en vertelde ons als we deze mailing meenemen verlenen zij ons ook deze 20% korting op een reparatie. We hebben meteen een afspraak gemaakt en ze hebben ons zeer goed geholpen waarbij ze de afspraken zijn nagekomen. Bij ontvangst van deze afspraak kregen we koffie aangeboden en hebben ze ons naar het centrum van Weert gebracht (dit in overleg met ons). Nadat de reparatieklus was geklaard hebben ze ons gebeld en weer opgehaald. We hebben een enorm gevoel van vertrouwen en zekerheid in deze dealer. Chapeau en ga zo door!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima garage, steeds zeer correct geholpen, zo moet het toch!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 september 2014

Geweldige sfeer

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kan heel kort zijn over deze van Mossel vestiging in Weert . Van het maken van afspraak tot het op halen van de auto , Word men goed , vriendelijk en zeker porfessioneel geholpen . Heren Bedankt . tot de volgende service beurt

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 september 2014

Beste dealer!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik en inmiddels mijn kinderen komen al vele jaren bij deze dealer, wij hebben er al meerdere auto's gekocht en in de service. Wij hebben de goede ervaring er altijd welkom te zijn en de mensen staan ons met goede raad en daad bij. Dit geeft een enorm gevoel van vertrouwen en zekerheid. Dit te danken aan de inzet van vele mensen die je daarbij ook serieus nemen en altijd voor dat beetje extra te zorgen ! Een echte aanrader ! Ga zo door.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 juli 2014

hoofdprijs betalen voor arrogante mensen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

zeer ontevreden over de werkwijze van deze dealer..ben jaren in onderhoud geweest bij hun maar schrok iedere keer vd rekening terwijl ik meestal nog een keer terug moest omdat na de beurt div andere storingen ter voorschijn kwamen maar wel iedere keer een royale rek. de laatste keer heb ik voor de grote beurt de ruitensproeier en de koelvloeistof bijgevuld terwijl deze wel op de rekening stonden tijdens het afhalen vd auto....dit was de druppel en zal geen voet meer binnen zetten. Ook krijg als klant de indruk dat je blij moet zijn dat je geholpen moet worden als je aan de balie staat. klant is stront ipv koning

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 mei 2014

Afspraak is afspraak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 april 2014

Geen proefrit

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Arrogantie ten top bij Autobedrijf van Mossel. Bij de introductie van de Golf 7 heb ik om een proefrit gevraagd en daar zou ik over terug gebeld worden, na een week maar eens gebeld kreeg ik te horen dat ik voor een proefrit naar de importeur Pon in Leusden moest gaan 150 km rijden.Toen ik dat wel erg ver vond werd mij medegedeeld dat ik eerst maar eens langs moest komen om de inruilprijs van mijn auto te laten vaststellen,dan is die proefrit misschien ook niet meer nodig aldus van Mossel.Het is toch belachelijk dat je eerst naar de garage moet gaan zodat zij beslissen of jij wel genoeg geld hebt om een auto te kopen.Ik ben daarna naar Autobedrijf van den Udenhout in Eindhoven gegaan en heb daar een nieuwe Golf 7 gekocht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Oplichterij

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom bij garage van Mossel in Weert omdat er een lampje brand op het dashboard, gaan ze de auto uitlezen en komen tot de conclusie dat mijn roetfilter verstopt zit en dat het GEEN garantie is maar slijtage en er moest een nieuw roetfilter geplaatst worden van 1500 euro excl montage en als ik deze raad niet opvolgde dan was ik mijn mobiliteitsgarantie kwijt en auto had pas 60.000 km gelopen. Omdat ik er toch even over na moest denken ben ik ook nog naar een concurrent gegaan Auto Arena in Venlo die hebben ook de auto ook uitgelezen en kwamen met het advies om 40 km te gaan rijden bij 2500 toeren want dan zou het roetfilter zichzelf schoon branden. Ik heb dat advies opgevolgt en het is inderdaad opgelost. mijn auto heeft nu 165.000 km gelopen en nog steeds met het zelfde roetfilter. de kosten van het advies en het uitlezen bij Auto Arena was gratis terwijl ik een week later een rekening kreeg van van Mossel van 78 euro. Bij deze "garage"kom ik dus nooit meer. De klant hoort koning te zijn en geen melkkoe. Daarom een pluim voor Auto Arena en een dikke vette onvoldoende voor van Mossel. Ik zou deze garage dan ook aan niemand aanbevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Ondeskundige reparatie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom bij van Mossel voor een beurt en een kapotte speaker in het rechter achterportier van mijn golf 6. Kom ik er na een week of 6 na de reparatie achter dat er allemaal water op de bodem ligt, geen idee waar dat vandaan komt.Tijdens een wasbeurt kom ik erachter dat er water onder de deur komt. van Mossel repareert de deurplaat en stuurt de rekening van 450 euro. Ik heb de oude deurplaat bekeken en je kon goed zien waar het water naar binnen was gekomen, precies bij de open geboorde gaten van de speaker. Over de rekening viel niet te praten ik heb zelfs aangeboden om de helft te betalen maar daar wilde de bedrijfsleider niks van weten, dan gaan we naar de rechtbank zei hij. Op 15 januari 2014 was de uitspraak : ik hoef de rekening niet te betalen wegens ondeugdelijke reparatie. Dat is wel een goed bericht maar ik ben nu niet meer welkom bij van Mossel en ben ik genoodzaakt om naar een andere VW dealer te gaan 50 km verderop wat natuurlijk meer kosten en tijd met zich meebrengt. Ik ben dan ook HELEMAAL NIET tevreden met van Mossel Weert. Ik zou deze garage dan ook niemand aanbevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 april 2014

zeer slechte ervaring

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

sorry maar heb voor deze VW/AUDI dealer geen goede woorden, mijn auto is meerdere malen daar geweest en 2x terug gekomen met schade waar zij niets vanaf weten maar wilde wel in eerste instantie de helft mee betalen om de schade te herstellen ( erg ongeloofwaardig ) ook werden niet alle werkzaamheden die op de werkorder stonden gedaan...uiteindelijk klacht gestuurd naar hoofdkantoor van vd Mossel in Tilburg en deze man nam klacht serieus en zou het uitzoeken en mij binnen een week terug bellen, dit is ca een klein jaar geleden en tot op heden nog niets gehoord....compliment helaas kan ik deze dealer geen goede beoordeling geven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf van Mossel Weert B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf van Mossel Weert B.V.
Edisonlaan 1
6003DB WEERT
Limburg
GPS: 51.2682531 / 5.7228463 lat/lng Plan route

Contact

0495-584584

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat