Autobedrijf te Grotenhuis

Stationsweg West 93 | WOUDENBERG

(46)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Officiële merkgarage van:
Fiat

Aangesloten bij

BOVAG , FOCWA , RDW erkend

Over Autobedrijf te Grotenhuis

Autobedrijf te Grotenhuis al meer dan 75 JAAR uw partner in mobiliteit.
Al sinds 1962 zijn wij Fiat-dealer. Verder bent u ook van harte welkom voor bedrijfswagens en hebben we altijd speciaal geselecteerde occasions voor u op voorraad. Wij zijn een familiebedrijf en geven u graag goede, professionele en vooral betaalbare service en vullen dat aan met een vriendelijk woord en persoonlijke aandacht.

Wij heten u graag welkom bij Autobedrijf te Grotenhuis, de koffie staat klaar!

- Fiat Personen- en Bedrijfsauto Dealer in de regio.
- Tevens kunt u bij ons terecht voor Occasions, ALLE merken nieuwe Auto’s.
- Onderhoud, Reparatie & APK van ALLE MERKEN!
- Ook voor bedrijfswagens & campers!
- Schade reparatie, Ruitvervanging en reparatie voor alle verzekeringsmaatschappijen.
- Kijk voor meer informatie op www.tegrotenhuis.com

Deze garage wordt beoordeeld met

46 reviews

5 sterren

 
43 (93%)

4 sterren

 
3 (7%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
0 (0%)
45 van de 46 reviewers raadt deze garage aan.

, 28 november 2016

Prima!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima, garage! Klantvriendelijk en correcte behandeling! En natuurlijk heb ik veel plezier van mijn Fiat 500.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 november 2016

service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uiterst klantvriendelijke en persoonlijke benadering, men is hulpvaardig en denkt mee. Ik had voor een autobeurt een afspraak gemaakt en besproken om wat beschadigingen aan de lak weg te laten halen. Op de rekening stond polijsten gratis!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 november 2016

Jaarlijkse onderhouds beurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fiat Panda 10 jaar oud.(66.000 km gereden) Goed en duidelijk advies. In de afgelopen jaren bijna alles vervangen. Daarmee duur in onderhoud. Altijd bang voor de hoogte van de rekeningen. Deze panda is het zelfde als een printer(goedkoop in afschaf) maar de inkt(onderhoud) zijn duur. Dit keer waren wij maar 400,= euro kwijt (incl.2 banden) voor de jaarlijkse onderhoud. Meestal was dat wel tegen 1000,= euro.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2016

Fiat 500L

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Komen altijd hun afspraken na. Service is erg goed, werkzaamheden en kosten zijn duidelijk, bij eventuele extra kosten wordt er eerst overleg gepleegd. Dit is een betrouwe, deskundige en klantvriendelijke top garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 oktober 2016

Zorg en zorgvuldig voor voertuig en eigenaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels ruim 10 jaren vaste klant en ongeacht het merk auto dat ik rijd zal ik er altijd naar toe gaan. Een familiebedrijf dat service, klantvriendelijkheid en vooral eerlijkheid nooit heeft losgelaten. Toen mijn Volvo niet meer kon rijden door een losgeschoten turboslang hebben vader en zoon te Grotenhuis de auto netjes bij ons in de straat opgehaald. Niks "laat de wegenwacht hem maar brengen" (wat ik wel eens eerder heb meegemaakt). Zoals de titel zegt; zorg en zorgvuldig. Want als er iets geconstateerd wordt aan de auto, is dit enerzijds preventief meedenken en anderzijds wordt altijd even overlegt wat te doen. Een top garage zoals ik hem in 20 jaren autorijden nergens heb ontdekt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 oktober 2016

Autobedrijf Te Grotenhuis ��

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij aankoop Fiat Panda in contact gekomen met dit familiebedrijf. Inmiddels zijn we al 7 jaar een zeer tevreden klant. We gaan nu ook met onze camper naar deze garage. Kenmerken: betrouwbaar - deskundig - klantvriendelijk

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 oktober 2016

Prima service en heel klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zonder afspraak met een kapotte accu bij Te Grotenhuis langsgegaan en het kon eventueel direct verholpen worden. Topservice!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 oktober 2016

Dit heb ik lang gemist

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor de eerste keer bij Te Grotenhuis geweest ivm een grote beurt aan onze Fiat 500. Wij hadden slechte ervaringen met de onze vorige garage,; Garage Bochane te Ede. Vriendelijke en open communicatie. Duidelijke afspraken kunnen maken. Er werd teruggebeld om om afspraken te maken omtrent niet uitgevoerd onderhoud door vorige garage's Doen niet moeilijk over eventueel vervangend vervoer. Auto op tijd klaar en rijd weer als een zonnetje. Met andere woorden top. :-)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 september 2016

Snelle en goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn open dakje van de Cabrio Fiat 500 ging niet goed meer dicht. Ik belde met 'Jeroen' en kreeg direct een toelichting wat het probleem was. Ook kon ik langs komen zonder een afspraak te maken en werd het probleem direct opgelost. Ook nog extra service om mijn iPhone te pairen en een toelichting over de werkwijze van mijn Fiat (heb deze tweedehands gekocht en nog niet zo lang in mijn bezit). Voor de eerste keer dat ik met deze garage in contact kwam en zeer zeker aan te bevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 september 2016

Defecte turbo

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vorige week rook ik een scherpe lucht in het interieur van mijn Fiat Punto. De volgende morgen naar Autobedrijf te Grotenhuis gereden, waar ik al jaren klant ben. Mijn auto werd gelijk op de brug gezet en de monteur had de oorzaak binnen vijf minuten gevonden: een turbo met inwendige lekkage. Mij werd uitgelegd dat voor het vervangen van de turbo er twee opties waren: een nieuwe turbo plaatsen of een gereviseerde turbo. Deze gereviseerde turbo is ruim 50% goedkoper en wordt onder fabrieksgarantie geplaatst. Het kostenplaatje werd duidelijk uitgelegd, evenals de duur van de reparatie. Kortom: ook nu weer prima geholpen door Autobedrijf te Grotenhuis!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 september 2016

Nieuwe versnellingsbak of niet?

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Tijdens mijn vakantie begaf de vijfde versnelling het van onze camper met Fiat onderstel. Hij vloog er steeds uit. Garage Te Grotenhuis in Woudenberg verklaarde dat er twee mogelijkheden waren. Een nieuwe versnelling plaatsen van 800 euro of een revisie bak met totale kosten van 3800 euro. Erg geschrokken natuurlijk. Werd keurig uitgelegd via twee computerschermen wat er aan de hand kon zijn. Erg technisch verhaal. Eventueel, als ik zelf een goedkopere revisie versnellingsbak zou verzorgen zou deze er ook in worden geplaatst door de garage. Geen probleem. Afgesproken eerst de boel uit elkaar halen en dan beslissen. Op een bepaald moment werd ik gebeld met het verzoek langs te komen om e.e.a. te komen bekijken. In de werkplaats werd het versleten tandwiel getoond e.d. Zeer open communicatie. Conclusie: een nieuwe vijfde versnelling was er nodig en geen andere versnellingsbak. Er had ook een andere versnellingsbak geadviseerd kunnen worden. Wie heeft er verstand van? De rekening was 777 euro en dus goed geschat. Ik kom al jaren bij deze garage en door dit akkefietje blijf ik nog steeds een tevreden klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 augustus 2016

Top

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Acuut probleem, meteen geholpen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 augustus 2016

Perfect zoals het hoort.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een perfecte service lijkt uitzonderlijk maar is eigenlijk gewoon. Te Grotenhuis doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. En ze doen nog aardig ook. Dat is perfecte service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 augustus 2016

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik weet precies waar ik aan toe ben als ik voor een afspraak met mijn auto kom. Service is goed, vriendelijke en gastvrije ontvangst en hulp. Ook bij acute problemen denken ze oplossingsgericht met me mee.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 augustus 2016

eerlijk, betrouwbaar en klantgericht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een wat slechte ervaring bij een andere Fiat garage kwam ik ruim 10 jaar geleden terecht bij Te Grotenhuis. Wanneer de kwaliteit zo blijft als deze al die jaren is geweest, blijft dit mijn garage. Wat opvalt in deze tijd is dat er tijd voor je wordt genomen. Het meezoeken naar oplossingen, de eerlijke voorlichting, de vriendelijke benadering, altijd een kop koffie klaar. Kortom hier werken mensen die hart hebben voor de zaak en hun werk. Kortom een aanrader !

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 augustus 2016

kennismaking

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eerste kennismaking meteen goed. Grote beurt keurig uitgevoerd. Bij ophalen auto bleek nog een kleinigheid over het hoofd gezien wat direct werd verholpen. Prima prijs/kwaliteit/service! Ga zo door.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 juli 2016

No nonsense Top Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben onze auto's al jaren in onderhoud bij deze Garage en het is een absolute aanrader. Prijs kwaliteit is ook goed. Nooit verassingen met onverwacht meerwerk en denken graag creatief mee.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 juli 2016

Fiat 126 Personal 4

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom alweer heel wat jaren bij autobedrijf Te Grotenhuis. Eind 1995 kwam ik er bij toeval terecht toen ik onderweg, nog niet eens zo ver van huis, met een kapotte ontsteking kwam te staan, waarna ik in overleg met de Wegenwachter bij Te Grotenhuis terecht kwam. Vervolgens ben ik er nooit meer weggegaan. Niet vreemd dat ook mijn daaropvolgende auto's bij deze garage vandaan kwamen en werden onderhouden. Maar toen. In mei 2001 kwam er een Fiat 126 Personal 4 uit 1979 bij, en eigenlijk hoefde ik er geen seconde over na te denken dat ook deze youngtimer bij Te Grotenhuis in onderhoud zou komen. Je zou denken: wat moet je met een youngtimer bij een moderne (Fiat-)garage, en daar valt op zich best iets voor te zeggen. Aan de andere kant: Te Grotenhuis loopt al even mee als Fiatdealer, Gerrit heeft ze ongetwijfeld bij bosjes verkocht en ook monteur Teun heeft er vast genoeg onderhanden genomen. Ik heb er ook dan ook nooit aan getwijfeld of het allemaal wel goed zou komen. En ik moet zeggen: ik ben daarin niet een keer teleurgesteld. Twaalf jaar lang heb ik nagenoeg probleemloos met de 126 gereden en heeft die eigenlijk nooit meer dan het reguliere onderhoud nodig gehad. De olie is misschien een apart verhaal. Synthetische olie in een 126-blokje is misschien niet zo'n geweldige combinatie, dat begreep Gerrit ook maar al te goed. Dus: zelf mocht ik de olie meenemen die ik er in wilde hebben, de rest werd geregeld. Maar een jaar of drie geleden begon het 126-je toch wat ouderdomsverschijnselen te vertonen. Het motortje - twee cilinders, 652 cc - leek langzamerhand toch wat vermoeid te worden en ook de versnellingsbak had leek betere tijden te hebben gekend. Die schoot uit z'n eerste versnelling en er zat toch wel de nodige speling op drie en vier. En zo waren er nog wat meer dingetjes, die er voor zorgden dat het kleintje niet vlekkeloos meer door de APK zou komen. Op zich niet erg - mág het verdorie een keer?? - ware het niet dat het moment me echt ontzettend beroerd uitkwam, aangezien er wat andere zaken waren die de nodige aandacht van me opeisten. Dus: de 126 geschorst tot een moment dat het wat beter uit zou komen, af en toe een poetsbeurtje en de banden op spanning houden. Maar verkopen? Nó way! En zo schreed te tijd voort. Jeroen begon langzamerhand voorzichtig te informeren hoe het met de 126 was. Steevast was het antwoord dat ie er nog steeds net zo bijstond in z'n garagebox. Zo ook in oktober jongstleden. Ik was eigenlijk zover dat ik er graag weer mee aan de slag wilde, maar wist nog niet helemaal goed hoe één en ander aan te pakken. Met alle plezier mochten ze er wat mij betreft bij Te Grotenhuis mee aan het werk, maar eigenlijk geen idee hoe de 126 in Woudenberg te krijgen. Jeroen begon direct te bellen met Schreuder, het schadeherstelbedrijf dat schuin aan de achterkant van de garage gevestigd is. Daar waren ze niet te beroerd om de 126 even in Amersfoort op te pikken als ze weer een auto hadden afgeleverd. Prima geregeld dus. Vervolgens bleef het stil, heel stil, en ik ging er eigenlijk van uit dat de 126 in het vergeethoekje terecht was gekomen. Niets bleek minder waar. Eind januari van dit jaar hing Jeroen opeens weer aan de lijn om de 126 alsnog op te laten halen. Zo gezegd, zo gedaan. Dezelfde middag nog belde Schreuder om dag en tijdstip af te spreken. En zo kon het gebeuren dat een dag of twee later een heel klein Flatje op een hele grote autoambulance naar Woudenberg werd gebracht. Met Jeroen afgesproken dat de auto in de verloren uurtjes zou worden aangepakt. Wat mij betreft had het helemaal geen haast, en zo was het voor beide partijen interessant. Uiteindelijk heeft de 126 5 maanden in een hoekje in de werkplaats gestaan. Met de motor is het uiteindelijk heel erg meegevallen, de versnellingsbak verlangde wat meer aandacht dan ik had verwacht. En vanzelfsprekend was een grote beurt na drie jaar stilstand in de garagebox ook geen overbodige luxe. Ik moet zeggen: dat hebben ze in Woudenberg prima geregeld. Waar nodig werd er keurig overleg gepleegd. En zo rijd ik sinds twee weken weer met een smile van oor tot oor over Neerlands wegen genietend van alle aandacht die de 126 van andere weggebruikers opeist... Wat ik eigenlijk al lang wist is ook nu weer bevestigd: ook voor het onderhoud aan de pareltjes uit de rijke Fiathistorie kun je prima bij Te Grotenhuis terecht. Mede daardoor staat 126 staat er na 37 nog steeds heel kwiek bij.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juli 2016

Al jaren opel vivaro bussen in onderhoud

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afspraken worden altijd nagekomen, bijzonderheden van te voren gemeld en er wordt open en eerlijk gecommuniceerd, anders gezegd Top Bedrijf. Ga zo door!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 juni 2016

automonteursperfectie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik doe al mijn autozaken met dit autobedrijf. Nagenoeg iedere keer spreek ik de situatie door met de chefmonteur. Hij en zijn collega's hebben altijd tijd voor me en zijn bijzonder goed in staat om in begrijpelijke taal uit te leggen wat er aan de hand is. Dit maakt dat ik al 10 jaar in dezelfde FIAT rijd en geen moment twijfel of dat nog wel verantwoord is. Is er tussendoor toch een probleempje? Ik ga langs en er wordt meteen gekeken wat er loos is. Is het niet goed? Dan wordt er niet omheen gedraaid of gezegd "we zullen wel zien", maar het wordt altijd concreet duidelijk gemaakt. Kortom: een perfect automonteursbedrijf.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 juni 2016

Vriendelijk, betrouwbaar en kwaliteit

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Persoonlijke aandacht, duidelijke toelichting op de werkzaamheden en goede prijs/kwaliteit

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 juni 2016

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren klant van de beste fiatgarage van nederland. Altijd naar volle tevredenheid geholpen en nooit vervelende prijs verrassingen achteraf. Persoonlijke benadering is top. Ze weten wie je bent en staan altijd voor je klaar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 juni 2016

Betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eerlijk advies en klantvriendelijk en betrouwbaar. Al jaren een begrip in het dorp en omstreken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 juni 2016

Betrouwbare, eerlijke en open communicerende garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al weer een paar jaar en de service is altijd perfect. De omgang is heel vriendelijk en open en de auto wordt altijd goed onderhouden en/of gerepareerd. Nooit rare verrassingen achteraf gehad en nooit "twijfelachtige punten". Voor alle iets grotere reparaties wordt altijd netjes eerst overlegd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 juni 2016

Zeer goede campergarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We zijn nu ruim drie jaar klant met ons campertje bij Te Grotenhuis en ze hebben ons altijd geweldig geholpen. Zelfs toen we twee jaar geleden in Frankrijk zaten hielpen ze ons telefonisch na raadselachtige meldingen in onze display en een Franse garage ons een dure reparatie wilde laten ondergaan, stelden ons gerust waarna we verder konden. Ook bij het verzetten van een afspraak vanwege een stommiteit van mij deden ze absoluut niet moeilijk. Bij de groet beurt mag Campertje bij hen logeren, zodat wij wat meer armslag kregen. En....uiteraard het belangrijkste......toppie monteurs die je graag uitleg willen geven over hoe en wat. Ennuuhh, niet geheel onbelangrijk als je even moet wachten......lekkere koffie met altijd actuele kranten. Ties Wagensveld Leusden

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juni 2016

Top dealer, zo hoort het!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een garage waar ze je nog echt persoonlijk benaderen, ze kennen hun klanten ! Ze hebben altijd tijd voor je. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt en wanneer en ze proberen je wensen in te vullen. Je weet waar je aan toe bent en ze komen toezeggingen na. Waar je ook voor komt je wordt vriendelijk te woord gestaan en hebt niet het idee dat het vel ver je oren getrokken wordt. Een garage waar HOSPITALITY met hoofdletters geschreven wordt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2016

Al ruim 25 jaar een tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het is een garage die naar zijn klanten luistert en door hun kleinschaligheid kennen ze hun klanten. Denken mee in oplossingen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2016

Al jaren trouwe klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Netjes en betrouwbaar

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 mei 2016

Een zeer tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al jaren met veel plezier bij garage te Grotenhuis. De werkzaamheden worden kundig uitgevoerd en als er grotere reparaties moeten plaats vinden wordt er eerst even contact opgenomen.Als je de auto ophaalt weet je wat er is gebeurd en komt je met de rekening dus niet voor verrassingen te staan.Een zeer tevreden klant!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 mei 2016

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Je wordt prima te woord gestaan in deze klantvriendelijke garage. Er wordt van tevoren gemeld welke werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden. "meerwerk" wordt altijd overlegd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf te Grotenhuis op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf te Grotenhuis
Stationsweg West 93
3931EL WOUDENBERG
Utrecht
GPS: 52.0805747 / 5.4279335 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

033-2861841

info@tegrotenhuis.com

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat