Autobedrijf Tappel B.V.

A.H.G. Fokkerstraat 28 | ASSEN

(15)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Merk specialist van:
Alfa Romeo , Fiat , Lancia , Suzuki

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

15 reviews

5 sterren

 
3 (20%)

4 sterren

 
5 (33%)

3 sterren

 
1 (7%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
6 (40%)
9 van de 15 reviewers raadt deze garage aan.

, 22 november 2016

Dramatisch onbetrouwbaar, louche en amateuristisch

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto gekocht bij Tappel, dhr. Tappel is een stereotype autoverkoper, beloofd vanalles, maar komt niks na. Dit jaar een auto gekocht bij Tappel, incl. 3 maanden garantie. Ik had een paar punten die ik hersteld wilde hebben voordat ik de auto op kwam halen. Dit alles was provisorisch gedaan of gewoon volledig nagelaten. Na 30km begon het motormanagementlampje al te branden, ik heb de auto nu al 4x naar Tappel gebracht om dit probleem te verhelpen, echter sprong het lampje elke keer na +/- 10 km alweer aan. Oftewel, het enige wat ze doen is het systeem resetten. Dit doen ze om de tijd te rekken totdat je garantie verstreken is. Zeer onbetrouwbaar en mooi weer spelend personeel. Achteraf hoor ik steeds meer slechte verhalen over dit bedrijf. Wanneer je een auto heb gekocht bij Tappel, moet je langs het postkantoor om deze zelfstandig op naam te zetten, dit is niet mogelijk bij het bedrijf zelf. Dhr. Tappel wist mij te vertellen dat ze op deze manier minder controle krijgen van het RDW, want "dat zijn geen fijne mensen". Dit zegt natuurlijk al genoeg.. Hier van geleerd, hopelijk zorg ik met deze recensie er voor dat een twijfelende autokoper bij voornoemd bedrijf hier van af zal zien! Een gewaarschuwd mens telt voor twee..

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 oktober 2016

meerdere keren netjes geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In het begin redelijk wat problemen gehad met mijn auto die ik heb gekocht bij een andere garage. door tappel netjes geholpen. als ik wat met mijn auto heb ga ik er zeker weer heen

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 september 2016

behulpzaam, nette prijs

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben nu voor het 3e jaar bij Tappel in de garage, behulpzaam personeel en nette prijzen. Daarvoor zat ik bij een veel kleinere garage met niet zoveel hightech gereedschap en daar betaalde ik hetzelfde geld. trouwen ik krijg ook een gratis leen auto als ik wil.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 maart 2016

Veel keuze

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij komen niet uit de buurt van autobedrijf Tappel. Zo doende hebben wij voorafgaand mail contact gehad. Inruilprijs vonden wij aan de lage kant maar de auto's die wij op het oog hadden werden ook voor scherpe prijzen aangeboden. Dus dat konden wij ook wel weer begrijpen. Wij wouden graag proefrijden in beide auto's. De één stond buiten en de ander binnen. Dus eerst gereden in de auto die buiten stond, helaas was hij niet helemaal schoon maar de verkoper heeft gezegd dat de auto naar de poetser gaat voor dat hij wordt afgeleverd met als verhaal (het is voor ons niet mogelijk om alle auto's die buiten staan school te houden) nou dat begrepen wij wel want er staan ontzettend veel auto's. Uiteindelijk is het bij één proefrit gebleven want die auto hebben wij gekocht. We rijden nu +- 5 week en de auto bevalt goed. Schoon opgehaald met een beurt en apk en garantie. Ik geloof dat er aardig wat aan versleuteld is bij de apk terwijl wij de auto goed vonden rijden. Maar naar de monteur zijn mening en de apk eisen moesten er toch nieuwe banden, schokbrekers en uitlaat onder. Dat hadden wij absoluut niet verwacht en zelfs terwijl wij van verre komen is dit netjes gebeurt. Misschien dat onze dochter binnenkort een boodschappen auto wil kopen, maar dan gaan wij zeker even vragen of Tappel iets heeft staan. Het is een stukje rijden maar wij vonden dat zeker waard.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 maart 2016

Correct behandeld en goede prijs

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nu voor de 2e keer een auto gekocht bij Tappel. Dit keer een auto voor mijn vrouw. Prima service, prima prijs, snel en duidelijk zaken gedaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 februari 2016

Klantvriendelijk, deskundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In november 2015 een Volvo V70 gekocht bij Garage Tappel. Mooie auto voor een goede en redelijke prijs. Een vlotte verkoper, die al zijn afspraken onverkort is nagekomen. Na de driemaanden garantieperiode begon de motor te bonken. Direct naar de garage gegaan. Ondanks de drukte werd er direct tijd voor mijn auto vrijgemaakt en gekeken naar de oorzaak. Er bleek een motorsteun gebroken. Er werd een personeelslid weggestuurd voor een nieuwe motorsteun. Ik werd op een kruk gezet met een kop koffie. Personeel is erg vriendelijk. Na 1 uur kreeg ik van een forse meneer de sleutels terug met de mededeling dat de reparatie, hoewel buiten de garantieperiode, op kosten van Autobedrijf Tappel waren gebeurd. Dat heb ik wel anders meegemaakt! Als negatief puntje moet ik zeggen dat ik wel eens betere koffie heb gedronken.... :-)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 februari 2016

Een laagdrempelige garage, met een gouden randje.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

17.55 uur. Ik had een probleem aan mijn auto en stond op tijd. De monteurs van garagebedrijf Tappel stonden direct voor me klaar. Dank voor de service en het vertrouwen dat ik pas achteraf de factuur mocht betalen. Top :-) Tip: kan ik bij een volgend bezoek ook warme chocolademelk krijgen?

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 januari 2016

Ik wil geen sterren geven!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik keek 13-01-2016 wat rond bij Tappel voor evt een auto voor mijn zoon,alleen informatief.Hij woont nl in Utrecht en keek daar in omgeving ook rond.Belde met zoon dat er een Peugeot 307 uit 2002 stond ,gaf wat info door en hij had evt. interesse,maar vond km aantal te hoog en barst in voorruit wilde hij niet.Eigenaar kwam naar me toe en na wat heen en weer gepraat kwamen we tot een bedrag zonder inruil op 2000,00.Maar het was voor mijn zoon en die kon pas in februari langs komen,ruit zou vervangen worden en ik kon de volgende dag een proefrit maken.Moest wel een handtekening plaatsen.Ik benadrukte dat het niet voor mij was en mijn zoon de auto moest accepteren.hij zei:geen probleem je kan er zo weer vanaf,ik kreeg vervolgens een kopie met nauwelijks info,alleen wat summiere gegevens van mij en auto.Volgende dag zou ik proefrit maken,maar zoon belde dat hij in omgeving van Utrecht keek,handiger en goedkoper.Ik heb vervolgens afgebeld en mail verstuurd dat koop niet doorging,ik kon immers er nog vanaf.Heb geen meter gereden,heb auto niet goed bekeken ,niet onder motorkap of wat dan ook.Was ook niet voor mij,auto stond binnen.Heb de 14e niets gehoord en dacht dat het zo klaar was.Ze hebben totaal geen kosten of werk gehad,alleen een verkooppraatje!Maar de volgende dag ligt er een nota in de bus met 15% annuleringskosten of ik maar even 300,00 wil betalen! Bovag gebeld want men zei dat dat Bovag regels waren.Daar zei men dat ik officieel een uitgebreide koopovereenkomst met duidelijke annuleringsvoorwaarden had moeten hebben,als men zoiets doet ,duidelijk vermelden dat als je er van af ziet.....wel 15%annuleringskosten betalen.Dit hoort men dus als Bovag bedrijf te doen.Hij zei dat ik met Tappel contact op moest nemen voor correcte afhandeling,zij konden niets doen omdat het een auto zonder garantie was.Nou Tappel is niet correct,zij willen 300,00 hebben voor een vage koopovereenkomst die geannuleerd is en het enige werk/ kosten dat ze hebben gehad is een verkooppraatje.Hele slechte ervaring,komt over als een louche zaak en komt niet solide en vertrouwd over.Ik vind dit misbruik maken van personen en zo komt de autoverkoper aan zijn slechte naam1

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 november 2015

Proefrit of testrijder?

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Via internet stond er een auto te koop waar ik wel belangstelling voor had, dus ik direct naar deze garage. De auto was echter nog niet gereed voor een proefrit. Daarbij heb ik een afspraak gemaakt voor een proefrit(een paar dagen later). Bij mijn binnenkomst voor deze proefrit. herkende de (grote) baas mij niet en ik moest hem nog eens uitleggen wat mijn afspraak met hem inhield. Tijdens deze proefrit ontdekte ik nogal wat mankementen aan deze auto. 1) De ruitenwissers achter waren eraf gehaald. 2) De ruitenwissers voor, lopen tegen de rubbers aan. 3) De linker buitenspiegel was niet verstelbaar!!!! 4) De auto kon niet op slot. 5) De distributieriem zou zijn vervangen, de sticker hiervan was niet ingevuld! Na terugkomst van deze proefrit vroeg ik aan de man of deze wel was vervangen en hoe ik dat dan kan controleren. De beste man reageerde geïrriteerd dat hij dat wel kan bewijzen als ik dat wil en deelde mij ook mee dat hij wel betrouwbaar is. Ik weet niet of deze man betrouwbaar is (ik ken de man immers niet) Maar zijn handelen komt mij niet betrouwbaar over door mij een proefrit te laten maken in een auto die niet gereed is. sterker nog, deze auto komt niet eens door de APK in de staat zoals hij hem mij heeft mee gegeven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 juli 2015

kan niet beter

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na de aankoop van mijn auto bij Autobedrijf Tappel vind ik dat deze mannen zeker een goede recensie verdienen. Niet alleen ben ik zeer content met de auto die ik heb gekocht. Ik ben zowel door de verkoop en aftersales uitstekend geholpen. Het begon met telefonisch contact. Het maakte niet uit of het 's ochtend vroeg was 's avonds laat de jongeman van de verkoop was altijd beschikbaar en uiterst beleefd (compliment). Vervolgens een afspraak gemaakt voor het bezichtigen van de te kopen auto en eventueel een proefrit maken. Zo gezegd zo gedaan. Tijdens de proefrit ben ik tegen een aantal punten aangelopen wat mij niet naar het zin was. Na samen te hebben gereden met de verkoper heeft hij mij beloofd dit te verhelpen omdat hij zich kon vinden in het door mij aangegeven verbeterpunten. Ik heb de auto gekocht met een afleverpakket, nieuwe apk, beurt en 3 maanden garantie op de draaiende delen van de motor en versnellingsbak. Nog geen 24 uur later kreeg ik een telefoontje dat de auto klaar stond voor aflevering en ik ben er meteen naar toe gereden. Het ophalen van de auto was snel geregeld, binnen 15 minuten was ik al onderweg naar het werk in mijn nieuwe auto waar ik tot vandaag aan de dag geen seconde spijt van heb gehad. Mijn ervaring met Autobedrijf Tappel: Groot assortiment Keurige verkoop/inruil prijs Uitstekende service Gezellig personeel Kennis van zaken IK ZEG TOP EN GA ZO DOOR, VAN MIJ EEN DIKKE 10 !!! Groetjes Robert

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 april 2015

Top geholpen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Probleem met mijn Alfa en meteen welkom "het is druk maar voor u maken we tijd!". En dat werd gedaan, hele vriendelijke ontvangst, top werk en voor een zeer scherpe prijs. Service met Hoofdletters! Met verbazing de mindere review gelezen want bij deze garage word je geweldig geholpen. Een aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 maart 2015

Prima service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een gebruikte auto gekocht die al wat ouder is. Garagebedrijf Tappel had een scherpe prijs. Een tijdje later had ik iets met het slot en de accu. Ik ben zonder afspraak naar de garage gereden en ze hebben meteen het probleem opgelost. Ook bij mijn vorige auto losten ze altijd snel en op een redelijke manier het probleem op. Je neemt als klant ook een bepaald risico als je een gebruikte auto koopt, dus je moet ook een beetje 'geluk' hebben met een occasion. Wil je geen risico en/of gezeur koop dan een nieuwe auto, kun je voor alle mankementen naar de garage. De verkoper heeft mij van te voren goed verteld wat wel en niet onder de garantie valt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Slechte service en twijfelachtige apk

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vorig jaar een auto bij Tappel gekocht met 3 maand garantie op motor en bak. Apk is daar ook direct bij aankoop gedaan. Na een week was ik weer terug omdat de deuren niet open konden van binnen, wat overigens tijdens de proefrit ook niet wou maar we gingen ervan uit dat hij op het kinderslot stond. Ook waren de elektrische ramen niet helemaal zuiver. Nja konden ze niks aan doen, geen service niks. Nu is dus mijn auto afgekeurd op die deuren die het niet doen. Contact met Tappel gehad, krijg je dat verkopertje aan de lijn die nergens wat van af weet en krijg je een antwoord dat de deuren het dan wel deden toen zei hem keurde. Jaja beide stangetjes aan allebei de deuren zijn er binnen een week opeens uitgeschoten zeker... Waardeloos bedrijf waar ik niet meer kom

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 mei 2014

niet te best

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

heb hele slechte ervaring met deze garage heb er vorige maand een auto gekocht met de afspraak dat ik alleen garantie had op de motor en de versnellingsbak maar de volgende dag ontdekte ik dat hij olie lekte ben bij mijn eigen garage langs gegaan om te kijken wat er aan de hand was en die zei dat de koppakking olie lekte heb meteen met de heer Tappel gebeld en die zei dat ik maar ff langs moest komen ben er een paar dagen later heen gegaan maar de heer Tappel was er zelf niet maar wel een andere verkoper heb mijn problemen met hem besproken en toen werd mij verteld dat er alleen garantie was op draaiende delen in de motor en niet voor lekkages en zei dat de heer Tappel er precies net zo over dacht dus toen ben ik heel boos weggegaan,heb mijn auto maar laten maken bij mijn eigen garage koppakking vervangen kop gevlakt,keerringen vervangen en nog een paar dingetjes kosten 625,- euro dus een auto die ik nog maar een maand had gelijk al dikke onkosten.ik vindt dit geen afspraken maken met garantie op de motor en er niet bij vertellen wat de voorwaarden zijn heel schandalig dat ze je met een kluitje in het riet sturen en daarom zou ik deze garage bij niemand aanbevelen in tegendeel

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 april 2014

Aanschaf auto + APK kosten :-(

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fiat Punto EXL 2001 gekocht, garage gaf aan dat auto goed was. APK kosten fifty fifty. Heb € 250,00 moeten betalen???? Ze hadden de stuurbekrachtiging gesoldeerd, dit was géén APK punt, is na keuring pas ontstaan en vóórdat IK de auto ophaalde. Ze hebben dit "gerepareerd" zonder in overleg te gaan met mij. De auto is daarna nog 5x uit de stuurbekrachtiging gevlogen. Ze konden het probleem zogenaamd niet vinden. Het stuur blokkeerde ook naar links, dus geen uitwijkmogelijkheid meer. ik heb de auto zelf door laten meten en de stuurhoeksensor was defect. Uiteindelijk na 3 maanden en nu de auto voor de 3e x terug, hebben ze uiteindelijk het hele stuurhuis vervangen en gaf de monteur aan dat dit probleem dus blijkbaar vanaf het begin bekend was, maar dat de sensor té duur was. Deze kosten waren voor rekening van garage, maar de soldeerkosten zijn wel in rekening gebracht bij mij. Niet terecht. Mijn radio die zij geplaatst hadden veroorzaakte op een gegeven moment lekstroom, zodat de accu leegliep, dit ontstond pas toen ik via mijn mobiel bluetooth probeerde te bellen. Ik zit nu ook zonder radio en ik heb een continue hoge pieptoon in de auto bij starten. Auto loopt ook niet fijn stationair. Dit al ook al eerder aangegeven bij garage. Afspraak bij aankoop was: als er iets vreemds naar voren zou komen uit de APK dan zou ik de auto niet kopen. Het probleem met de stuurbekrachtiging is niet ter sprake geweest en naar mijn idee, wisten ze van dit probleem af.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Tappel B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Tappel B.V.
A.H.G. Fokkerstraat 28
9403AP ASSEN
Drenthe
GPS: 53.0063839 / 6.5810961 lat/lng Plan route

Contact

0592 313181

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat