Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Toyota

Deze garage wordt beoordeeld met

5 reviews

5 sterren

 
1 (20%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (20%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
3 (60%)
1 van de 5 reviewers raadt deze garage aan.

, 25 oktober 2016

Zeer onvriendelijk en onredelijk

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nog nooit zo schofterig behandeld bij een autobedrijf (bij de toyota dealer waar ik normaliter kom is de service meer prima!),maar hier maken ze het wel erg bont. Afspraken worden niet nagekomen, klachten worden gebagatelliseerd en als je aangeeft dit niet op prijs te stellen kun je de wind van voren krijgen. Op een uiterst onprofessionele en denigrerende wijze werd mij kenbaar gemaakt dat het 'prima' is dat ik daar een nare ervaring heb gehad. Dat zou een vestigingsmanager alles behalve prima moeten vinden! Ook de wijze waarop het brandstofgebruik bij een huurauto wordt berekend (met 1 of andere rekentool) is discutabel te noemen. Zelf vonden ze het ook wel aan 'de hoge' kant maar men vond dat geen reden om zich eens achter de oren te krabben. Daarnaast moet een klant niet lastig gevallen worden met gefrustreerde uitspraken over kosten die niet doorberekend kunnen of uren die niet gedeclareerd kunnen worden omdat het onder de garantie van de auto valt. Toyota? Ja! Autobedrijf Spiering? NOOIT meer!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 september 2016

Wanprestatie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De bij Spiering aangeschafte Suzuki Wagon bleek vrijwel meteen na aankoop defect. De motor haperde zodra hij warm werd (afhankelijk van het weer na 10/20 km). Na zes dagen was de Suzuki terug bij Spiering om gerepareerd te worden, Toen zijn o.m. de bougies en het oliefilter vervangen. De helft van kosten voor deze reparatie was voor onze rekening. Hierna was het euvel helaas nog niet verholpen en is de auto uiteindelijk door Spiering teruggenomen omdat we geen vertrouwen meer hadden in de auto. Hier was duidelijk sprake van een wanprestatie en in een dergelijk geval zou je verwachten dat alle kosten terugbetaald zouden worden maar helaas hebben we op deze aankoop ruim 450 euro verloren. Spiering heeft op onze klacht slechts gereageerd met een standaard mailtje zonder inhoudelijk de op klacht in te gaan. Gelukkig zijn we inmiddels bij een andere garage wel goed geholpen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 januari 2015

nooit meer

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Komen geen afspraken na. Auto voor een probleem een week gelaten en na een week werd er gezegd dat dit normaal was. Auto heeft de hele week langs de weg gestaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Klasse garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Recent de auto voor een kleine beurt gebracht, kon in de wachttijd ( 1 uur ) een proefrit maken in een (nieuwe ) andere auto. Ben tevens vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. En de auto heb ik gestofzuigd weer terug gekregen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Extra kosten vervangen van NIEUWE accu

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na 2 maal langs te zijn geweest over het slecht opladen van de accu kwam men er achter dat het de accu moest zijn -> € 270! Maand daarna zelfde probleem, getest en opgeladen, niets gevonden wel €44! Maand daarna weer dit probleem, test, NIEUWE accu niet in orde, gratis vervangen, maar de € 44 was terecht vond men, alhoewel men TOEN al had kunnen zien dat de accu niet goed was. Na aandringen kan ik korting krijgen bij de volgende beurt, dacht het niet....

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf Spiering B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Spiering B.V.
Vlambloem 1
3068JE ROTTERDAM
Zuid-Holland
GPS: 51.9558891 / 4.5322801 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

010-4565656

info@toyota-spiering.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat