Autobedrijf Roto B.V.

Ulenpas 56-A | EINDHOVEN

(108)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Autobedrijf Roto B.V.

Autobedrijf Roto heeft een all round werkplaats voor alle merken auto's. Alle apparatuur is aanwezig om uw auto optimaal te kunnen onderhouden en repareren. U krijgt altijd een vrijblijvend advies aangaande een reparatie, maar wij repareren nooit zonder uw toestemming. Onze prijzen zijn absoluut concurrerend. Een afspraak maken kan telefonisch of online. Kiest u voor het laatste, dan bevestigt onze werkplaatsreceptionist of de door u gewenste afspraak plaats kan vinden. U kunt bij ons terecht voor APK, zomerbanden / winterbanden, airco service, onderhoud en reparatie, schadeherstel, uitdeuken zonder spuiten, glasreparatie, lpg en accessoire inbouw. Altijd met de hoogste kwaliteit tegen een scherpe prijs.

Deze garage wordt beoordeeld met

108 reviews

5 sterren

 
96 (89%)

4 sterren

 
11 (10%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (1%)

1 ster

 
0 (0%)
105 van de 108 reviewers raadt deze garage aan.

, 07 oktober 2016

Eerste kennismaking was al opvallend klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede afstemming gewenste werkzaamheden. Aangekomen op afspraak vooraf een goed advies en precies op tijd gestart, en ruim binnen de gestelde tijd klaar. Goede professionele monteur en ontvangst. Prima prijs-kwaliteit. Had ik dit eerder geweten. Hier voel je de oprechte klantgerichte service!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 mei 2016

Netjes, proffessioneel en vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Roto is een prima garage. Toen Ford in Eindhoven en Veldhoven failliet ging ben ik bij Roto terecht gekomen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad. Je word er vriendelijk en kundig geholpen tegen een zeer schappelijke vergoeding. Een aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2016

auto keuring

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De auto is weer gekeurd en weer goed bevonden. Personeel is klant vriendelijk. We zijn blij dat we deze garage hebben.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 april 2016

Nette, professionele garage in de buurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima garage, altijd goed advies en ze staan voor de geleverde kwaliteit. Met Roto in de buurt is er geen enkele reden om de werkplaats van de grote merk dealers te bezoeken. En dat scheelt bovendien nog flink in de kosten ook.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2016

Prima en duidelijke service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Auto weggebracht voor een grote beurt en apk. Heel netjes tussentijds gebeld voor de extra kosten (zelfs de lampjes van een pasr euro werden genoemd :-). Bij het ophalen was de auto zelfs gewassen en schoon! Prima service en voor herhaling vatbaar!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 maart 2016

Auto voor dochters

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij Autobedrijf Roto een auto gekocht voor onze dochters, eerste indruk was direct goed, ontvangst was uitermate vriendelijk en het aanbod duidelijk. Ondanks de leeftijd van de auto (8 Jaar) en het beperkte aankoopbedrag was de service uitstekend, auto werd compleet gereinigd (interieur dmv stoomcleaning) en zag er daardoor weer uit als nieuw, nieuwe matten waren nog niet binnen maar worden nagestuurd. Tevens werd voor de zekerheid de accu vervangen door een nieuwe zonder dat we hierom hoefden te vragen en is een jaar pechhulp inclusief. Hier kunnen veel firma's (niet alleen garages) nog wat van leren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 maart 2016

Prima service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn Swift gebracht voor een APK en beurt. Op zaterdag gebracht en vervolgens netjes thuis gebracht. Telefonisch (meerdere keren) goed ingelicht voordat men overging tot de benodigde werkzaamheden en zeer duidelijk over de kosten. Heb hem zelfs gewassen en schoon van binnen terug gekregen. Ik heb een prima gevoel bij deze garage en zal hem er de volgende keer weer brengen. Daarom zal ik deze garage zeker aanraden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 januari 2016

Top

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In november een Lexus gekocht bij Roto een top auto. Had met spoed winterbanden nodig. Dit geweldig opgelost door Roto. Super goed geholpen in de werkplaats. Jongens bedankt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 december 2015

Goede support bij zoektocht auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik was op zoek naar een bepaald type tweedehands auto en heb aangeklopt bij Roto. Er werd goed meegedacht en geadviseerd naar verschillen tussen modellen en uitvoeringen. Binnen 2 weken was een auto gevonden binnen het netwerk die perfect overeenkwam met m'n wensen en binnen afgesproken budget. De afspraken waren zeer transparant en de auto was binnen enkele dagen gehaald en klaar om af te halen. Super tevreden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 december 2015

Prima service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd goede ervaringen met Roto gehad, persoonlijk en attent. Kleine reparaties worden spontaan, tussendoor gedaan en enkele zelfs zonder kosten!! Aanrader

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 november 2015

aankoop nieuwe ruitenwisser

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kom al jaren naar volle tevredenheid bij deze garage. Mijn vader ging me al voor en onze zonen gaan nu ook. Allemaal zeer tevreden over de werknemers en reparaties. Ook bij de aanschaf van een nieuwe auto wordt er met je meegedacht en gezocht. In één woord geweldig!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 november 2015

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Drie jaren geleden eerste auto gekocht bij Roto. Meteen een betrouwbaar gevoel. Drie jaren en een aantal beurten verder is gebleken dat het gevoel juist was! Je wordt als klant correct behandeld, weet van te voren precies waar je aan toe bent en snel geholpen! Top! Afgelopen week tweede auto bij Roto gekocht en deze aankoop is gebaseerd op voorafgaande ervaringen. Super!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 november 2015

vervangen koppakking ford ka

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn Ford Ka bij Roto BV gebracht, omdat mijn koelwater steeds bijgevuld moest worden. Ik heb afgesproken om een diagnose vast te stellen daaruit is naar voren gekomen dat de koppakking kapot bleek te zijn. Na diverse opties te hebben overwogen, toch besloten om de auto te laten maken. na drie dagen kon ik mijn auto ophalen en was deze ook nog helemaal gewassen. Perfecte service !!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 november 2015

Slechte ervaring met Roto BV

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Recent mijn auto voor een APK + kleine beurt naar Roto BV gebracht, naar aanleiding van de goede reviews op deze site (!). Wat een tegenvaller. Je wordt uitermate correct te woord gestaan daar valt niets over te zeggen. Vervolgens krijg je een rekening met daarop bijna € 50,- voor ruitenwissers die elders de helft kosten en er ook nog gratis opgezet worden. Dat vind ik niet netjes. De oude waren al weggegooid natuurlijk. Bekende truc om de rekening wat op te vijzelen. Daarnaast had men geconstateerd dat de mulitriem + poelie vervangen moest worden. Kosten: € 220,- Doorrijden met deze kapotte onderdelen zou tot grote schade leiden dus of ik maar snel een afspraak wilde maken ! Gelukkig heb ik dat niet gedaan en ben ik elders gaan informeren ( o.a. bij de ANWB ) of dit allemaal wel klopt. Nee dus, ik rij nog steeds rond met deze "versleten/kapotte onderdelen". Ik vind dit een kwalijke zaak en plaats daarom ook deze recensie zodat er ook eens een tegengeluid voor deze garage gelezen kan worden. Gelet op mijn ervaring vind ik al die "positieve" geluiden verdacht.

05-11-2015 18:14

Geachte heer,

Het spijt ons dat u het zo bij ons heeft ervaren. Wij hebben bij de ruitenwissers inderdaad de verkoopprijs gehanteerd die voor deze (Bosch) ruitenwissers staat. Het kan best dat deze via een ander kanaal voor een andere prijs worden aangeboden. Betreffende de poelie: wij hebben een vervangadvies gegeven en staan daar nog altijd voor de volle 100% achter. Wij hebben u tevens gewezen op de risico's die kunnen ontstaan als de poelie / multiriem het begeven. Er is niet naar u gepusht voor het maken van een afspraak. Maar goed, ook u heeft het recht uw mening over ons te geven. Spijtig dat u het zo heeft ervaren. Wij zouden het toch prettig vinden als u nog even met ons contact op wilt nemen om hierover verder te praten onder het genot van een kop koffie.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 november 2015

Een betrouwbaar en klantvriendelijk 3e generatie familiebedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al jaren laat ik mijn auto hier onderhouden. Wanneer de kosten van een onderhoudsbeurt hoger uitkomt dan €100 wordt contact met me opgenomen. Er wordt dan besproken welke onderdelen vervangen moeten worden en wat de kosten daarvan zijn. Afspraken worden altijd nagekomen. Personeel is kundig en gemoedelijk. Kortom een betrouwbaar en professioneel garagebedrijf

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 oktober 2015

Afspraak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fijn om met een garagebedrijf te kunnen werken dat als geen ander begrijpt dat geplande afspraken heilig zijn. Door strak en zorgvuldig onderhoud in te plannen is er geen verstoring van je eigen planning.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 oktober 2015

Tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij zijn al jaren klant en nog steeds erg tevreden, we kunnen altijd op korte termijn terecht. Worden gied geïnformeerd over wat er aan de hand is en wat de kosten zijn, nog nooit achteraf voor verassingen komen te staan, klantvriendelijk, komen afspraken na, denken mee en helpen als dat kan,

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 oktober 2015

Alleen maar tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De aankoop van mijn eerste nieuwe auto was binnen een paar mailtjes geregeld. Hoewel ik niet in de directe omgeving van Eindhoven woon, ben ik al ruim 8 jaar vaste klant bij Roto. Elk jaar krijgt de auto een beurt waarbij rekening gehouden wordt met de gereden kilometers en de daaraan gekoppelde slijtage. Inmiddels heeft mijn auto ook een nieuwe motor gekregen en is na een aanrijding weer keurig opgelapt. Altijd stond een vervangende auto voor me klaar (of werden bijv. kapotte lampen direct vervangen) en werd ik op de hoogte gehouden welke werkzaamheden moesten worden uitgevoerd en welke onderdelen aan vervanging toe waren. Geen enkele keer heb ik de indruk gekregen dat ik daarbij werd bedonderd. Kortom: mocht mijn auto het (eindelijk) begeven zal ik zeker proberen of ik bij Roto een nieuw exemplaar kan aanschaffen zodat ik nog jaren van hun uitstekende dienstverlening gebruik kan maken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2015

Zeer klantvriendelijk!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gisteren de nieuwe Mazda MX-5 bij Roto BV opgehaald. Sinds 2002 hebben we via hen 3 MG’s, + een Honda Civic gereden. We zijn altijd vriendelijk geholpen en men neemt de tijd voor je om alles duidelijk uit te leggen. Ook als je met auto-problemen zit (wat niet vaak voorkomt). Ik kan deze garage echt aanbevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 september 2015

Top Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fantastische garage, ze brengen je zelfs naar je werk bij een apk beurt waar krijg je nog zo'n service? We zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden daarnaast is hun service top en leveren altijd goed werk. Je mag zelfs zeuren als je nieuwe auto op zich laat wachten ;)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 september 2015

Prima garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heb vorige week geleden een occasion gekocht bij Roto BV en ben hier super tevreden over: keurig, correct en vakkundig geholpen, zowel van tevoren (telefonisch) als ter plekke. Uitermate vriendelijke, snelle en nette manier van zaken doen met een fles champagne om de deal te onderstrepen. Ik kan een ieder deze garage aanbevelen. Bedankt Roto BV! Complimenten!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 september 2015

uiterst tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Alleen maar lof voor deze garage , vervangend vervoer ,onze auto helemaal gepoetst van binnen en buiten,zelfs de kosten waren minder als was afgesproken , dat maak je zelden mee want elders vinden ze altijd wel iets waardoor de prijs hoger uitvalt,wij zullen zeker deze garage aanprijzen bij andere en wij zullen zelf zeker teruggaan , want je voelt je daar echt welkom!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 september 2015

TOP!!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fantastische service met zelfs een nacontrole! Een week later bellen ze op of alles nog naar wens is met de auto. Geen moeite is te veel! Erg professioneel allemaal. Heel erg prettig!!! Een échte aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 september 2015

airco kapot! maar weer snel gemaakt!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn airco was al een tijd kapot en kreeg het eerst niet vergoed via Kia, maar dankzij deze garage heb ik het toch vergoed gekregen! Helemaal goed geregeld dus, verder werd mij vervangend vervoer aangeboden toen mijn auto gemaakt werd (maar dit was niet nodig). Verder heeft mijn auto een grote beurt gekregen en is mijn hele auto daarnaast ook nog eens netjes schoongemaakt (binnen en buitenkant)! Aanrader dus!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 september 2015

Vandaag een nieuwe auto gekocht bij ROTO en ben er blij om en trots op.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zag de auto staan en was meteen verkocht. Maar dat niet alleen. Ik kreeg goeie en betrouwbare informatie van verkoper, Marc. Ik ken het bedrijf en zijn medewerkers als jaren en ben nog nooit teleurgesteld. De auto rijdt heerlijk en dat is fijn. Maar de zekerheid dat ROTO altijd klaar staat is ook heel fijn. En hier is "een man een man en een woord een woord". M.a.w. een heel betrouwbaar en eerlijk bedrijf.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 augustus 2015

Weer netjes afgewikkeld

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afgelopen week onze 5de nieuwe auto opgehaald, dat geeft al aan hoelang we terug blijven komen bij Roto BV. Wim en Marc zetten zich in voor je en geven je het echte gevoel dat je een klant bent. Ook de jongens van de werkplaats verdienen een dikke pluim, want ook voor onderhoud en service gaan we altijd terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 augustus 2015

Ervaring bij APK-keuring

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gekozen ivm locatie, en geen spijt. Een contactformulier ingevuld en binnen het uur werd ik al gebeld voor een afspraak. Dat kon binnen enkele dagen. Ik werd telefonisch prima op de hoogte gehouden van de vorderingen en kosten. Het werk aan de auto bleek lastiger dan voorspeld, maar kosteloos een dag een auto van hen meegekregen. Prima service dus

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 augustus 2015

Goede garage om een auto te kopen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afgelopen week hebben we onze auto bij Roto gekocht. We zij zeer te spreken over de service. 1 van onze andere auto's was te oud om in te ruilen, maar ze gingen meteen op zoek naar anderen die wel interesse hadden. Ook wilden we graag dakdragers erbij, deze hadden ze niet, maar gaan meteen voor je op zoek. Het zijn erg vriendelijke mensen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 juli 2015

top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Top garage! Ik was opzoek naar een witte fiat 500 en dat was zo geregeld. Voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Bovendien leveren ze een goede service! Echt een aanraader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 juli 2015

Snelle diagnose en service, met kwaliteit gemaakt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

2 weken terug begon de auto een vreemd geluid te maken. Direct een afspraak met Win gemaakt en de diagnose kapotte versnellingsbak was snel gemaakt. Blijkt een VW PAssat euvel te zijn. Via het netwerk van Roto konden zij snel een goede gereviseerde versnellingsbak bestellen. In de tussentijd een vervangende auto meegekregen als service, erg netjes. Auto nu gemaakt, kost nu eenmaal veel geld, echter rijdt nu weer als een zonnetje. Communicatie is altijd goed hier. We gaan zeker terug.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.
  • vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • volgende

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck
Wintercheck
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf Roto B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Roto B.V.
Ulenpas 56-A
5655JD EINDHOVEN
Noord-Brabant
GPS: 51.4151386 / 5.4358735 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

040-2518970 (31402518970)

info@rotobv.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat