Autobedrijf Roode

Utrechtsestraatweg 86 | WOERDEN

(11)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

RDW erkend

Over Autobedrijf Roode

Wij zijn hét centrum in Woerden als het om personen en bedrijfsautos’s gaat. Wij zijn een groothandel en hebben dus vrijwel altijd op voorraad wat u zoekt!
Tevens kunt u bij ons ook terecht voor uw onderhoud en service van uw auto.

Wij staan voor goede service, vertrouwen en het leveren van betaalbare kwaliteit.
Wij beschikken dan ook over een team van enthousiaste werknemers dat altijd voor uw klaar staat. U krijgt bij ons de service die u van een autobedrijf kan verwachten.

Al onze auto´s worden afgeleverd met NAP weblabel.

Graag tot ziens bij,

Autobedrijf Roode
Utrechtsestraatweg 86
3445 AW Woerden

Deze garage wordt beoordeeld met

11 reviews

5 sterren

 
6 (55%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (9%)

1 ster

 
4 (36%)
6 van de 11 reviewers raadt deze garage aan.

, 11 november 2016

Aankoop van auto & service auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik wil bij deze graag mijn ervaring delen over de aankoop van auto's en de onderhouds beurten. Mijn vriendin en ik waren opzoek naar een nieuwe auto we zaten wat rond te snuffelen op internet. Wij kwamen een advertentie tegen van Autobedrijf de Roode wie een auto te koop had staan in onze prijs klasse en naar onze wensen. Naar wat overleg met mij vriend toch even gebeld, ik kreeg Meneer Roode zelf aan de telefoon. Ik vroeg de meneer naar wat informatie over de auto, hij vertelde mij wat wij graag wilde horen alleen hij atendeerde er wel op dat een auto moeilijk is te beschrijven door te telefoon heen. Hij nodigde ons uit om de auto te komen bekijken vrijblijvend met een lekker want bakje koffie. Het telefooon gesprek was al heel prettig. Zo gezegd zo gedaan mijn vriendin en ik op zaterdag naar woerden naar Autobedrijf Roode. We werden warm onthaald en er werd voor ons gelijk een warm bakje koffie gemaakt. Meneer Roode vertelde ons kijk rustig even rond. Er stonden meerderen mooie auto's maar toch kwamen we weer uit bij de auto waar wij voor gebeld hadden. We waren zeker geïnteresseerd en vroegen of we een proef rit konden maken. Ik weet van de van meerderen autobedrijven dat de autos meestal helemaal gepoets in de showroom staan en een poets beurt toch wel wat centjes kost. Daarom ging ik eerst als een echte Nederlander proberen te onderhandelen over de prijs voor dat ik een proef rit wilde gaan maken, ik vertelde bij als de auto goed rijd is die verkocht. Meneer Roode gaf akkoord en we gingen proef rit maken de auto rijde precies hoe werd verteld geen woord over gelogen. We kwamen terug bij Autobedrijf Roode naar een proefrit van ongeveer 20 minuten. Meneer Roode vroeg hoe onze ervaring was van de auto in één woord TOP VERKOCHT !! Weer werd ons een bak koffie aangeboden in het kantoor bij de afhandeling van de transactie. De auto kreeg een nieuwe APK en service beurt. Wat wij er ook bij hebben gekregen is de geschiedenis van de auto omdat het een Auto was wie geïmporteerd was vanauit België. Zeer prettig om dit erbij te krijgen. Er werd verteld aan mijn vriendin en mij dat we de auto volgende week op konden halen. Eenmaal thuis aangekomen toch even de geschiedenis naar gekeken van de auto en gebeld. Alles was perfect en klopte precies het ging toch om een sireus bedrag voor mij en me vriendin. Maar mij completen wat een eerlijkheid en vakmanschap. Als wij een auto kopen of een service beurt willen gedaan hebben doen wij dat zeker weten weer hier. Onze grote complimenten en ga zo door. Met vriendelijke groet, Ben

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 oktober 2016

Nooit meer

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een typisch bedrijf waarvan je er achteraf achterkomt dat je opgelicht bent, al hadden de ballonnen op de auto ons al kunnen waarschuwen. De auto stond netjes in de garage met de goede kant naar de muur (daar zat een goede kras), en kon alleen bereden worden als er tot een koop over gegaan zou worden. Nou waren we erg geinteresseerd en hebben we die 'goedkeuring' gegeven. We hebben er een klein stukje in kunnen rijden en het leek in orde. Maar wat een drama auto, alles ging kapot in de eerste weken wat me veel geld en tijd heeft gekost. Ik vraag me af of het niet gewoon opgelapte schade auto's zijn. Ga hier nooit meer een auto kopen!

16-10-2016 12:36

Beste , wij vinden het erg jammer dat de auto niet voldoed aan u eisen . Maar heeft/had u geen garantie? Als wij een auto afleveren dan word hij altijd afgeleverd met garantie ,alleen als de auto te oud is of te veel kilometers heeft gereden dan word er geen garantie gegeven maar dat word dan wel vermeld bij de verkoop. Of als er een korting word gegeven (meeneem prijs)in overleg met de klant dan word er ook geen garantie gegeven . Tevens op de verkoop overeenkomst word er ook een handtekening gezet door de klant voor de garantie of geen garantie. Zo weet de klant ook waar die aan toe is en staat het ook zwart op wit. Ballonnen op een auto voor een jubbeleum viering is verdacht volgens u ? En een kras op een tweede hands auto ja dat is ook inderdaad erg vreemd (grapje). Maar wij weten ook niet om welke auto dit gaat of wat de problemen zijn of waren . Maar des al niettemin neem even contact op met ons dan kunnen we kijken wat we voor u nog kunnen betekenen. En om welke auto en wat voor afspraken er zijn gemaakt bij verkoop.Schade auto's ? Wij verkopen geen schade auto's al onze auto's kunnen worden nagekeken bij ons in het systeem of er een schade verleden is ja of te nee. En een kras op een auto bijvoorbeeld op een bumper vinden wij geen schade wagen .Een proefrit is altijd mogelijk bij ons voor een serieuze geïnteresseerde klant . Mvg Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juni 2016

waar vind je een garage met deze goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

de klant vriendelijkheid en service is hier heel goed ze denken met je mee en geven goed advies ook de onderhoudsbeurt met grote tevredeheid gedaan na 4 autos zijn wij nog steeds met deze garage ook al zit het voor ons niet in de buurt rijden wij er graag naar toe

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 maart 2016

Tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben goede ervaringen met Autobedrijf Roode. Vorig jaar hebben we er een tweedehands auto gekocht. Toen de dynamo het begaf is deze onder garantie snel vervangen. De auto bevalt nog steeds goed. We zijn er erg goed en vriendelijk geholpen en hebben korting gehad omdat we vaste klant zijn. Ze zijn niet te beroerd om iets extra’s voor je te doen, erg klantvriendelijk en behulpzaam dus. Wij raden dit bedrijf dus zeker aan en blijven er terugkomen voor APK en onderhoud. Onze complimenten voor de medewerkers van dit autobedrijf. Ga zo door!

29-05-2016 19:40

Hee Frank bedankt voor je review! En tot snel. Mvg Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 januari 2016

Een zeer tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eind december waren wij op zoek naar een gezinsauto voor minimaal 6 personen. Onze Opel Vivaro dubbel cabinebus was echt te duur in de wegenbelasting dus wilde we een MPV op benzine. Bij firma Roode stond een schitterende Seat Alhambra. Ne enig wikken en wegen en praten met de verkoper wilden we er wel eens in rijden. Het vreemde vond ik dat we mochten rijden als we de auto kochten als alles in orde was. Dat vond en vind ik nog steeds een vreemde opstelling maar aan de andere kant staan ze natuurlijk keurig gepoetst in de showroom dus men zal ze graag schoon willen houden. Tijdens de proefrit van ruim een uur (neem hier vooral de tijd voor en pak ook een stukje snelweg) ontdekte we een lekkende schokbreker, een defecte accu en een niet werkende airconditioning. Verder was de auto zo op het oog in orde dus bij terugkomst aangegeven dat we wilde kopen mits de punten verholpen zouden worden. Dat was geen enkel probleem en de koop werd op papier gezet. Op het koopcontract stond wel een erg dwingend vinkje bij “geen garantie” maar ja, in die prijscategorie is dat niet anders. Na een week (hij moest naar een gespecialiseerd bedrijf vanwege de airco) werd de Alhambra opgehaald. Voor zover ik kon nagaan waren de punten verholpen en er zat een nieuwe APK op. Na een dag rijden vond ik de rem toch wel erg diep en sponzig. Geen garantie maar toch even terug geweest. Er werd serieus naar mij geluisterd en aangegeven dat het “gewoon goed moet zijn” dus zetten ze de auto op de brug. Na een kopje koffie kwam de monteur met de mededeling dat de remblokken aan de voorzijde 50% waren en achter minder dan 25%. Die moesten allemaal vernieuwd worden. Op mijn vraag wat al dat moois dan ging kosten kreeg ik tot mijn stomme verbazing te horen dat dat niks kosten want “de auto moet gewoon goed zijn”. Garantie of niet. Afgelopen maandag de auto gebracht en alles zat erg vast dus de operatie duurde 2,5 uur. Ik liep af en toe de garage in om de vorderingen te bekijken en men heeft duidelijk niks te verbergen. Ik zag keurig glimmende nieuwe remblokken in mijn auto verschijnen en lege doosjes op de grond liggen. Niks geen half werk met 2e hands spullen. Gewoon rondom nieuw. En inderdaad een handdruk en geen rekening. Hierna remt de Alhambra weer als een speer en is firma Roode een zeer tevreden klant rijker. Ik was door de verhalen op internet ook eerst erg sceptisch maar ik werd in ieder geval behandeld zoals een klant behandeld wil worden. Geen moeilijke vragen of voorwaarden maar gewoon in orde maken. Team van Fa Roode, bedankt.

13-01-2016 19:06

Hallo, bedankt voor u leuke reactie ! Nog veel plezier en veel veilige kilometers gewenst. En als er iets is met de auto dan weet u ons te vinden! Mvg autobedrijf Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 november 2015

Tevreden koper

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een tijdje geleden een Citroën Grand Picasso C4 gekocht bij autobedrijf Roode. Ik was specifiek op zoek naar dit type auto en bij Roode werdt een mooi exemplaar aangeboden. Op een zaterdag middag binnengelopen en de auto bekeken. Een proefrit was op dat moment niet mogelijk aangezien de auto echt achter in de garage stond maar afgesproken dat voordat we de auto zouden overschrijven we de proefrit alsnog zouden maken. Ik had al eerder in een dergelijke auto proefgereden bij een dealer. Tijdens het ophalen van de auto leek alles in orde maar in de eerste week viel op dat de automatische versnellingsbak niet fijn functioneerde zelfs zo slecht dat het in de file meer op hobbelen leek dan op rijden. Tevens bleek tijdens hard remmen dat de hele voortrein begon te trillen. Deze twee zaken gemeld bij Roode. Auto bedrijf Roode heeft de auto naar een revisie bedrijf gebracht voor het nakijken van de versnelling bak. Na de eerste reparatie hadden zij zelf toch het gevoel dat het niet geheel goed was en hebben de wagen opnieuw aangeboden. Tevens hebben zij de auto voorzien van nieuwe remschijven en blokken voor. Geld was geen discussie terwijl het toch kwam op een reparatie van bij € 2.000,-- bij elkaar die betaald is door Roode. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de manier waarop Roode dit afgehandeld heeft en ik heel tevreden ben over de auto.

23-11-2015 15:59

Beste Martin, bedankt voor je leuke reactie . We hopen dat je nog veel en lang plezier van je auto mag beleven en mischien tot de volgende keer ! Mvg autobedrijf Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 november 2015

Niet te vertrouwen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We hebben hier een auto gekocht en al bij het ophalen was er van alles mis aan de auto. Alles zou geregeld worden maar daar was niet zo heel veel van waar. Het was een constante discussie waarbij de garage iedere keer onder de aangekochte garantie uit wou komen. Ik heb het gevoel dat er veel in schade auto's gehandeld wordt die opgelapt zijn. Zou heel erg oppassen als je hier een auto gaat kopen.

12-11-2015 15:14

Beste , verklaar u nader? Want met deze reactie kunnen wij totaal niets wij weten ook niet om wie of welke auto dit gaat, zodra wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij het graag. Mvg Roode P.S. Wij verkopen tweede hands wagens dus geen nieuwe !

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 oktober 2015

Kortom dik tevreden!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ongeveer een half jaar geleden een auto gekocht (opel Zafira). Direct een goed gevoel bij dit garage bedrijf. Duidelijke prijzen en een afleverbeurt die ook daadwerkelijk iets voorstelt (bepaald niet bij alle autobedrijfen het geval). In ons geval was de distributieriem aan vervanging toe en kregen we de auto dus met nieuwe riem. Prettig contact! En we kregen een garantie certificaat voor 6 maanden (of 10.000 km) toch een beetje zekerheid het is immers een 2e handse occasion . 1 keer terug geweest voor een garantie geval en we zijn heel erg netjes en correct behandeld ! Kortom: dik tevreden!

12-11-2015 15:02

Beste klant , bedankt voor u leuke reactie hoop dat er nog veel volgen en tot de volgende keer maar weer. Mvg Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 oktober 2015

louche

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bezoek voor een bmw 3 serie. Begon met de vraag : heeft de auto schade gehad? Nee absoluut niet! Bij bekijken voorbumper viel me vuil onder de lak op, dus amateuristisch gespoten. Dit aangegeven, met als reactie : om eerlijk te zijn isndeze gespoten omdat deze wat schade had. Wilde een testrit maken maar eerst moest ik beloven dat ik de auto ging kopen bij goede test rit, dat was geen probleem vanuit ons. Na testrit twijfels over schade en dit kenbaar gemaakt en dat de auto niet gekocht ging worden op dat moment. Erg dwingerig en botte reacties : en u had beloofd bij testrit te kopen en dit kan zo niet! Enz enz.Ten tijde van onze testrit werd een andere auto al vast warm gedraaid, deze auto starte slecht en liep belabberd koud. Vervolgens was een testrit. Onbetrouwbaar lomp en opdringerig. Waren ze net geweest, was er de kans op aankoop.

12-11-2015 15:07

Beste , wij hopen dat u ergens anders wel geslaagd bent voor een occasion . En de andere auto werd gestart omdat de accu leeg was maar die rijd verder perfect want wij hebben m inmiddels verkocht en de andere klanten hebben er veel plezier van . En verder kunnen wij ons in u reactie niet vinden sorry. Mvg Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 augustus 2015

Voel me bedonderd

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb bij de roode een peugeot 107 gekocht van 2010. Na 1,5 dag ging het lampje van de emissie branden. Uit laten lezen bij mijn eigen garage in dordrecht en kreeg een foutcode. Dat wees erop dat de katalysator kapot was. Ik werd aangeraden om gelijk te bellen waar ik hem verkocht had. Dat heb ik gedaan en de verkopen zei dat dat absoluut niet kon. Hij was pas gekeurd en als dit zo zou zijn zou het keuringsstation zijn vergunning kwijtraken dus dit kon echt niet. Joh die lampjes branden wel vaker werd mij verteld. Gewoon door rijden zei hij. Het lampje was uitgezet door mijn garage maar na weer 1,5 dag later brande hij weer. Ik moest maar daar langskomen dan zouden ze bij de roode de storing wel uitlezen. Het is voor mij 45 min rijden,maar oke ik erheen. Zelfde storing maar hij bleef volhouden dat het niet kon. En weer werd de storing gewist. Na 1,5dag(je raadt het al) hetclampje ging weer branden. Ik gelijk weer aan de telefoon met de roode. Het kon gewoon niet en ik moest maar door blijven rijden want kon geen kwaad. Na 2 dagen kreeg ik het toch wel erg benauwd van dat constant brandende lampje en mijn man zei: dit is niet goed! Ik naar de peugeot garage in dordrecht. Daar om raad gevraagd wat is moest doen hiermee. Hun konden hem uitlezen voor 35 euro en dan kon je gelijk zien wat het was. Wat bleek : de katalysator was echt stuk. Ondanks dat ik geen garantie erbij gekocht had moest ik toch verhaal halen bij het bedrijf waar ik hem gekocht had. Ik heb de auto daar woensdag gebracht want ze wilde zelf weleens kijken wat er aan de hand was,want hij geloofde het nog steeds niet. En als ze een katalysator moesten bestellen was die de volgende dag binnen. Maar toen zeiden ze dat ik dat moest betalen. De arbeidskosten zouden hun voor hun rekening nemen maar de 450 euro moest ik betalen!! Ik had net een auto gekocht en had dit geld gewoon ook niet. We hebben lang heen en weer gebeld hierover. Ik werd door een juridische medewerker van de anwb verteld dat hun dit echt kosteloos moesten repareren. Ze bleven maar zeggen dat dat echt niet zo was. Als ik naar de rechter zou gaan zou ik gelijk krijgen zei de meneer van de anwb En als je dit verteld kiezen ze altijd eieren voor hun geld Ze zeiden : dan zie ik u wel bij de rechter! En toen : als we er allebei een nachtje over zouden slapen en morgen weer zouden bellen. Met mijn man over gehad en die zei dat ik hem toch maar moest laten maken. Oke ik gebeld,ze kwamen me toch 150 euro tegemoet en ik kon 300 euro betalen. Op zich was ik daar al wat blijer mee. Na 1 week kon ik hem eindelijk ophalen omdat er ook nog een schakelaartje voor het raam besteld moest worden en dat duurde zolang. Vandaag opgehaald. Toen ik de auto bracht zaten er 3 streepjes benzine in. Dus ik kon daar zeker nog mee naar dordrecht rijden. Toen ik wegreed en keek naar mijn benzinemeter knipperde deze al. Ik moest snel gaan tanken. Er is dus veel met mijn autootje gereden en niet eens de benzine bijgevuld. Hoop hier nooit meer te komen. Maar wil wel heel graag mijn 300 euro terug Is onterecht betaald

12-11-2015 15:00

Beste, u vergeet er bij te vermelden dat u de auto heeft gekocht gekocht zonder enkele vorm van garantie en dat wij u niet €150,- tegemoet zijn gekomen maar €450,- want de totalen kosten waren €750,- . Oja en dat u bij de dealer een €1200,- euro moest gaan betalen voor de zelfde reparatie . En dat er veel met u auto is gereden dat klopt omdat we hem wilde testen dat het lampje wel uitbleef en dat de reparatie goed was gelukt maar wij hebben wel netjes voor u getankt . Wij hopen dat u nog wel veel plezier en veel veilige kilometers mag beleven met u auto. Mvg Roode

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 april 2015

Mijn ervaring met Autobedrijf Roode:

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij binnenkomst is iedereen heel vriendelijk en hulpvaardig. Tot je de deal gesloten hebt is alles ok en alles mogelijk. Zo wordt beloofd dat er een nieuwe accu geplaatst wordt voor aflevering. Nadat de deal gesloten is wordt mondeling afgesproken de veren van de motorkap te repareren. Alles komt goed en ik wordt gebeld als de auto klaar is. Wordt waarschijnlijk zaterdag of anders maandag. Vrijdag bel ik aan het einde van de morgen of de auto zaterdag klaar is of dat het na het weekeinde wordt. Mij wordt verteld dat het na het weekend wordt, want buiten de veren van de motorkap moet de pomp van de airco vervangen worden. Prima, dan plan ik voor zaterdag iets anders en hebben we maandag weer contact....... Vrijdag aan het eind van de middag krijg ik een telefoontje dat de auto klaar is. Hij kan morgen, zaterdag gehaald worden! Prima, ik de afspraak weer verzet, verzekering gebeld, enz. enz. enz. De volgende dag naar Woerden gereden. Alles wordt netjes afgehandeld. Auto op naam zetten, vrijwaren ingeruilde auto, betaald. Prima. Dan krijg ik de sleutel, een warme hand en veel veilige kilometers gewenst....... De auto staat buiten. Zoek het maar uit. Ik ben een beetje verbouwereerd naar huis gereden. Daar ontdekte ik dat er geen nieuwe accu was geplaatst en niets aan de motorkapveren was gedaan.......... Het zijn heel aardige mensen, maar voordat je alles betaalt en afhandelt eerst alles controleren. Dat heb ik helaas verzuimd........ Na een paar dagen ben ik naar “mijn” garage gereden. Ik voelde iets tijdens het rijden. Na een proefrit de brug op. Daar werd geconstateerd dat de bevestigingskogel op het differenteel versleten was en de rubbers van de reactiearm. Deze auto had nooit goedgekeurd mogen worden. Tevens werd opgemerkt dat de achterband die op het keuringsrapport stond vermeld met 1,6 mm een profiel had van nog geen millimeter..... Na een paar telefoontjes en een prijsopgaven van mijn garage mocht ik het laten repareren. Maar de band niet..... Uiteindelijk alles maar laten repareren en vervangen. Na een week kreeg ik het geld netjes overgemaakt. Nader onderzoek leert dat dit bedrijf staat ingeschreven bij de kamer van koophandel als “Groothandel in ijzer- en staalschroot en oude non-ferrometalen”. Dit verklaart veel........

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Roode op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Roode
Utrechtsestraatweg 86
3445AW WOERDEN
Utrecht
GPS: 52.093152 / 4.900147 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0348453322

Autobedrijfroode@hotmail.com

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat