Autobedrijf Poll Naarden B.V.

Amsterdamsestraatweg 17A | NAARDEN

(6)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Ford

Over Autobedrijf Poll Naarden B.V.

Autobedrijf Poll Naarden, voorheen Dick Visser’s Autobedrijf, is sinds 1956 Official Ford Reparateur voor het Gooi en omstreken en maakt al sinds 2009 onderdeel uit van de Poll Groep. Sinds de verhuizing naar de Amsterdamsestraatweg in Naarden, is de naam gewijzigd naar Autobedrijf Poll Naarden B.V.

Samen met ons hechte team van medewerkers, en onze jarenlange ervaring met ons merk, bieden wij u optimale service afgestemd op de wensen en behoeften van onze klanten.

Onze medewerkers staan voor u klaar om de beste adviezen te geven over uw Ford betreffende aankoop van een Ford, reparaties, onderdelen en afhandeling van schade aan uw auto.
Graag laten we u kennis maken met onze producten en werkwijze en heten u dan ook van harte welkom op onze nieuwe lokatie aan de Amsterdamsestraatweg 17A.

Tot ziens!

Deze garage wordt beoordeeld met

6 reviews

5 sterren

 
5 (83%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (17%)
5 van de 6 reviewers raadt deze garage aan.

, 03 januari 2015

Klantvriendelijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het personeel is klantvriendelijk. Ook als je maar eens per jaar komt kent men je bij naam. De werkzaamheden worden vooraf besproken en mocht er tijdens het werk iets wijzigen dan wordt je daarover gebeld.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Vakgarage met persoonlijke touch

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Heel fijn dat als je een keer langs komt, dat je met je naam aangesproken wordt en je kenteken gewoon bekend is. Misschien niet altijd het goedkoopste, maar als er dan een keer iets is, dan wordt het ook soepel en snel verholpen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 juli 2014

Teleurstelling

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

- De versnelling. Toen ik de auto gekocht had, viel het mij op dat de achteruit moeizaam werkte; hij wilde niet normaal schakelen. De ene keer moest ik er heel hard aan trekken, of hij wilde helemaal niet, of hij kraakte ontzettend, kortom hij was niet goed. Toen ik dit meldde, werd mij ontraden om er iets aan te laten doen, want dat zou een heel dure reparatie worden. Maar feitelijk was dit een verborgen gebrek dat gratis verholpen had moeten worden! - De voorbanden. Toen ik een spijker in mijn rechter voorband had, natuurlijk op een "moeilijke" plek, moest deze vervangen worden. Omdat het beter was om 2 dezelfde voorbanden te hebben, heb ik er dus 2 gekocht. Enige tijd later kreeg ik in Belgie een beschadiging aan een voorband waardoor het niet verantwoord was om verder te rijden. Ford Assistance kon mij niet helpen. (waar heb je het dan voor?) Dan maar naar een plaatselijk bandencentrum. "Weet u dat u 2 verschillende voorbanden heeft?" werd mij gevraagd. Nee dus. Ik had toch speciaal 2 nieuwe banden gekocht om 2 dezelfde te hebben? - De portierramen. Voorheen had ik de gewoonte om, als de ruiten van de portieren van buiten nat waren, deze open en weer dicht te doen waardoor ze weer droog waren. Bij deze auto werkte dat niet; ze kwamen net zo nat omhoog al ze al waren. Toen ik hier melding van maakte werd gezegd:"Dit betekend niet dat er water het portier in loopt." Maar waar komt dan dat water vandaan dat bij regenweer na het openen uit de portier loopt? - De ruitenwissers. Op een keer werden tijdens een jaarlijkse beurt de ruitenwissers vervangen. De nieuwe wissers maakten tijdens de terug slag een hinderlijke herrie; ze hobbelden over de ruit. Toen ik dit vertelde werd ik slechts meewarig aangekeken. Het voelde alsof ik in mijn gezicht uitgelachen werd. Tijdens een volgende onderhoudsbeurt vertelde ik dat de wisser van de achterruit slecht werd, hij maakte herrie bij het terug gaan. Toen ik de auto ophaalde waren de wisserbladen van de voorruit vervangen, die van achter kreeg ik in een doosje mee. Luisteren ze niet? - APK. Bij het afleveren van de auto voor een onderhoudsbeurt zag ik op het bord dat er ook een APK keuring gedaan zou worden, maar dat hoefde pas het volgende jaar. Ik heb dat aan de baliemedewerker ?n aan de monteur gezegd, ondersteund met het keuringsbewijs. Toen ik de auto weer ophaalde, stond er wel ?30 op de rekening voor de APK. Luisteren ze niet? - De Airco. Toen ik de laatste keer mijn auto bracht voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt kwam de monteur naar buiten met de woorden "Mijnheer, uw airco is stuk." Ik was zeer verbaasd want hoe kon hij dat van buiten en op een afstand zien en ik had hem kort daarvoor nog naar tevredenheid gebruikt. Bovendien gebruikte ik hem maar zelden, alleen als de zijruiten beslaan en de verwarming all??n dat niet weg krijgt. En jawel, toen ik de auto weer ophaalde kreeg ik te horen: "Mijnheer, uw airco is stuk." Ze hadden hem afgeperst en de diffusor was lek. Het kon gerepareerd worden voor minimaal ?800.00. Omdat ik de airco eigenlijk niet gebruikte, heb ik daar maar van afgezien. Toen ik later elders informeerde hoeveel een eventuele reparatie zou kosten en vertelde van het afpersen, was men zeer verbaasd. Afpersen was volgens hen "not done".

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 mei 2014

Onderhoud

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het personeel bij Dick Visser is zeer voorkomend en ik ben bekend als klant en niet als nummer. Ook kennen ze de auto en de historie zonder in de computer te kijken. Afspraken worden nagekomen en als er tijdens onderhoud aan de auto verrassingen te voorschijn komen wordt ik altijd gebeld om die te bespreken en volgende stappen af te spreken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Ford Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij komen al jaren bij Dick Visser's Autobedrijf tot volle tevredenheid, zowel receptie als monteurs helpen ons zeer voorkomend, reparaties worden vooraf goed doorgesproken en eventuele problemen, die achteraf tijdens het onderhoud worden gevonden worden ook eerst voorgelegd, zodat we samen naar een goede oplossing kunnen zoeken. Gemaakte afspraken komt men ook altijd helemaal na.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 april 2014

Ga naar de merkgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben reeds jaren klant. Steeds goed geholpen. Is een bedrijf dat zeer lang in 't Gooi is gevestigd. Zal wel wat duurder zijn als een vakgarage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Poll Naarden B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Poll Naarden B.V.
Amsterdamsestraatweg 17A
1411AW NAARDEN
Noord-Holland
GPS: 52.3014145 / 5.15014 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr

Contact

035 6947813

werkplaatsnaarden@poll.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat