Autobedrijf Noteboom

Kamerlingh Onnesweg 32 | BARENDRECHT

(8)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Hyundai , Mazda , Mitsubishi

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
2 (25%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (13%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
5 (63%)
3 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 14 oktober 2016

Jammer (deel 2)

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In vervolg aan mijn bericht van 23 juni, wil ik de lezer de verdere frustraties maar besparen. Auto is teruggebracht...volgens de jongeman was alles ok. Had hem nog gevraagd of alles getest was....kon mij daar helaas geen antwoord opgeven. Maar helaas...........BSM werkt tot nu nog steeds...(gelukkig) over het navigatiesysteem maar te zwijgen. Klacht niet opgelost..na xxx keer.....Als het werkt doet deze het goed...maar voordat het werkt.... Mijn oordeel....dit is mijn eerste tevens mijn laatste Mazda en dit was mijn eerste aankoop via Noteboom en tevens mijn laatste... Jammer .... gelukkig zijn er nog andere merken en soorten auto's en garages die misschien het begrip "Klant is koning" nog kennen ? of is de autobranch weer langzaam uit het slop gekropen en de klant wat minder vinden dan hun eigen buidel ? Aan u de keuze.....de mijne is in ieder geval gemaakt. Amen !

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 juni 2016

Jammer!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In januari 2016 kocht ik een nieuwe Mazda CX5. Na enkele weken kreeg ik een storing in het BSM systeem. Na een bezoek aan Noteboom bleek het om defecte sensoren te gaan, die in overleg met Mazda vervangen zouden moeten worden, maar er moest een grondig onderzoek plaatsvinden om dit exact vast te stellen. Afspraak werd hiervoor dan ook gemaakt. Kort daarna diverse storingen met het ingebouwde navigatiesysteem, waarna melding dit direct met de analyse zou worden opgelost. Na het 2e bezoek werd inderdaad vastgesteld dat de sensoren defect waren en vervangen zouden moeten worden en was volgens zeggen tijdens dit 2e bezoek er een nieuwe update geinstalleerd en zou het navigatiesysteem vlekkeloos moeten functioneren omdat de "bugs" eruit zouden zijn. Helaas...1 dag later hetzelfde probleem, het het wegrijden ca 1 km start het navigatiesysteem weer een aantal keren opnieuw op....probleem dus niet opgelost. Dacht bij het 3e bezoek waar ik nog over teruggebeld zou worden dit direct aangeven zodat dit hersteld zou worden...zou kunnen..je hebt dan nog een beetje geloof in je medemens toch ? wachten....wachten...wachten. 0,0 belletje van Noteboom....dus maar zelf weer gebeld...en wat bleek....de apparatuur was niet aanwezig en ze hadden het druk dus moest ik maar in Juni terugkomen....raar dat de klant moet bellen ? die zou toch koning moeten zijn ? in juni afspraak gemaakt en de auto netjes gebracht en een vervangende auto (geen gelijkwaardige maar een pindadopje op wielen) meegekregen...maar ja dat neem je maar op de koop toe. Op de dag van de reparatie zou ik moeten bellen of hij klaar was...netje gebeld en ja meneer de auto is klaar...maarrrrrrrr.... we hebben de sensoren niet kunnen vervangen omdat wij de apparatuur niet hadden en hebben toch maar een nieuwe update voor de navigatie geplaatst. Ik dus terug naar Noteboom met een toch wel apart gevoel van waar ik aan begonnen was. Vraag aan de receptie dat ze mij 1 dag van te voren hadden kunnen bellen dat de apparatuur er niet was en mij dit soort tijdkostende ritten hadden kunnen besparen..Antwoord sorry meneer miscommunicatie....excuses..excuses voor het ongemak, maar de navigatiesoftware is hersteld alles ok en als coulance komen wij als de apparatuur binnen is de auto bij u ophalen en krijgt u een vervangende auto mee en komen wij de auto weer aan het eind van de dag omruilen. Ok...het is niet anders.... 2 dagen voor onze afspraak gaat er op mijn dashboard een lampje van de motor branden....help !!! ik bellen met Noteboom en werd mij verteld dat ik direct langs kon komen om te kijken wat er aan de hand was..wat ik ook heb gedaan. Mij netjes weer gemeld bij de receptie en ik kon er op wachten wat er aan de hand was...waarop ik direct vroeg om de auto te laten staan omdat er toch binnen 2 dagen reparaties zouden moeten plaatsvinden...maar dit was niet nodig. Ok. wij maar wachten en na 30 minuten kwam er een vriendelijke man van de receptie meedelen dat er een gloeiboegie kapot was die dan ook tijdens de gehele reparatie vervangen zou worden. Tijdens het wachten heb ik mij gemeld bij de verkoper die mij de auto verkocht had en het hele verloop heb uitgelegd. Hij heeft dit direct gerapporteerd en het zou allemaal opgelost worden met 10000X excuses. De auto zou op een bepaald tijdstip worden afgehaald (tussen 0800 en 0900 uur) maar alles behalve waar. om 10.30 uur maar weer gebeld naar noteboom.....sorry meneer we stappen gelijk in de auto en komen er direct aan.......vergeten ?? na een klein uurtje (30 km ) meldde een jonge man zich met een vervangende auto en zal de auto hopelijk vandaag nog volledig gerepareerd teruggebracht worden. Wordt vervolgt !! denk 100X na voordat u met deze garage in zee gaat. Ik ben er een klein beetje klaar mee en dat vind ik zeer spijtig voor Mazda...want het is best een goede auto die er niets aan kan doen dat de dealer helaas zijn afspraken niet na komt. Gelukkig zijn er meer Mazda dealers die het misschien wel beter doen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 december 2015

DON'T EVER GO THERE!!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

This is the worst service I have ever seen!!! They have lost my email with date of the service confirmation. It took them 3 days to fix one wheel (for what I have paid a fortune anyway). On top, despite commitment, they didn't fix the bearing (during those 3 days!) and it appeared to be really dangerous. Finally, even though promised to do this until the deadline, (I have underlined few times that it's absolutely imperative), and even though I have called few times - they were late. When my car arrived, they still kept me waiting without a reason. DON'T GO THERE, EVER !!!! IT'S A JOKE!!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 mei 2015

Hoezo garantie

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Op 14 juli jl. hebben wij een Hyundai IX 35 gekocht, bouwjaar 2012, bij de Hyundaidealer Noteboom in Barendrecht. Om ons te stimuleren de genoemde auto te kopen, werd ons EEN jaar dealergarantie beloofd. Dat was dan ook voor ons doorslaggevend om vanwege die garantie de auto bij een officiële Hyundaidealer te kopen. Bij de APK-keuring en de jaarlijkse controlebeurt werd door een andere Hyundai geconstateerd dat de remschijven krom waren. Omdat de garantieperiode van een jaar nog niet verstreken was, heb ik contact opgenomen met garage Noteboom. Er werd mij verteld dat het geen garantie was, omdat ik waarschijnlijk te hard geremd zou hebben of omdat de auto te lang stil heeft gestaan (de auto stond al EEN jaar stil op het terrein van Noteboom) totaal heb ik nu ongeveer 14.000 kilometer met de auto gereden. Vooral dat stilstaan was blijkbaar doorslaggevend. Er viel niet over garantie te praten. Omdat ik zelf een heel rustige rijder ben en altijd rustig rem, dacht ik dat het aan de afstelling van de ABS lag. Ook hier was niet over te praten; ik had dit eerder moeten melden, werd me gezegd. Ik heb vanaf het begin wel iets gemerkt aan de auto (hij schokte af en toe een klein beetje bij het remmen), maar ik dacht dat dat normaal was. Volgens de garage konden al na 20.000 km de remschijven krom zijn. Alleen de importeur wilde uit coulance 25% korting geven maar dan moest de reparatie uitgevoerd worden door Autobedrijf Noteboom Rotterdam b.v. Nee dus! Van deze garage kreeg ik echter geen enkele coulance en het ging maar over een bedrag van nog geen €500,- . Geld is blijkbaar belangrijker dan een tevreden klant..

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 januari 2015

Verkoopervaring... Autobedrijf Noteboom Barendrecht

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Naar deze garage geweest om een occasion te bekijken, op voorhand via hun website een proefrit aangevraagd. Auto stond niet klaar, bij verkoper niets bekend, na veel zoeken was aanvraag ergens anders beland .Moest dus weer terugkomen voor een proefrit daar de auto's op de 1e verdieping staan. De bagageruimte bekijken was niet mogelijk daar de accu leeg was, 1e verkoper liep toen weg, 2e verkoper was wel behulpzaam. Na telefonische info over het toe te betalen bedrag afspraak gemaakt voor proefrit, deze kon i.v.m. de winterse weersomstandigheden niet doorgaan. Via email contact weer aangegeven dat wij op korte termijn langs wilden komen. Kregen naderhand een email dat de auto verkocht was. Telefonisch contact met verkoper gehad over onze afspraak, zijn antwoord was dat de kijker / koper geen proefrit hoefde en koop gelijk gesloten kon worden. Hij gaf aan dat dit voorrang had bij de directie...(afspraken niet?) Telefonisch contact in mineur, en met een grote kater beeindigd. Deze benadering en behandeling nog nooit meegemaakt voor aankoop van een auto, leek wel een fabriek wat ook door de verkoper werd bevestigd... Ik zal hier na deze ervaring niet nog een keer binnenlopen, ondanks dat het bedrijf er goed verzorgd uit ziet. Voor mij was Autobedrijf Noteboom een leer moment... Sterren gegeven op klantvriendelijkeid en nagekomen afspraken. p.s. de laagste sterren keuze gemaakt daar deze verplicht moeten worden ingevuld en deze niet leeg mocht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Garage die je bij iedereen kan aanbevelen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gemaakte afspraken worden volledig nagekomen en de kosten zijn aan de hand van een vooraf gemaakte werkplaatsorder te zien, tevens wordt de beurt die er op volgt geprint en weet je al de kosten voor het volgende bezoek. De auto betreft een Hyundai Ix20 en zelf rij ik een Ix35 die twee dagen na de Ix20 voor onderhoud ging pluim voor de garage

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Autobedrijf Noteboom, zeer aan te raden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bijna 4 jaar geleden een Hyundai IX 35 gekocht en nog geen enkel probleem gehad. Vanaf het eerste moment zeer vriendelijk en professioneel behandeld. Ook bij de jaarlijkse onderhoudsbeurten verloopt alles naar wens. Wat ik een heel groot pluspunt vind, is dat men van tevoren een offerte krijgt, van wat de volgende beurt ongeveer gaat kosten. Ook worden er niet onnodig onderdelen vervangen, wat bij menig andere garage nog wel eens gebeurt. Als er iets vervangen moet worden, wordt men daarvan keurig op de hoogte gesteld. Persoonlijk zou ik deze garage echt aanraden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Onderhoudsbeurt bij aflevering occoasion

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Naar tevredenheid een Hyundai i20 occasion gekocht bij autobedrijf Noteboom in Barendrecht. Na een paar weken manco's geconstateerd door lokale Hyundai dealer, dat het gasklep-huis erg vies is, en de gaskabel vervangen moet worden. Deze manco's hadden tijdens de afleveringsbeurt geconstateerd moeten worden. Vraag is op de monteur een proefrit heeft gemaakt als onderdeel van de onderhoudsbeurt, want dan had hij deze manco's moeten constateren. De lokale Hyundai dealer heeft alles keurig verholpen. De gemaakte kosten van het schoonmaken van het gasklep-huis is door autobedrijf Noteboom alsnog vergoed en de gaskabel viel nog onder de 5-jarige dealer garantie.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf Noteboom op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Noteboom
Kamerlingh Onnesweg 32
2991XL BARENDRECHT
Zuid-Holland
GPS: 51.8690763 / 4.5503078 lat/lng Plan route

Contact

010-2923434

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat