Autobedrijf Kerres Maastricht B.V.

Armand Maassenstraat 2 | MAASTRICHT

(7)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Dacia , Nissan , Renault

Aangesloten bij

BOVAG

Over Autobedrijf Kerres Maastricht B.V.

Autobedrijf Kerres is met vijf topmerken, Renault, Dacia, Citroën, Nissan en Kia, een mobiliteitspartner die niet meer weg te denken is uit de Zuid-Limburgse automarkt.

Autobedrijf Kerres biedt u zorgeloze mobiliteit die aansluit bij uw wensen en als vertegenwoordiger van vijf topmerken kunnen wij ten alle tijden voldoen aan uw mobiliteitsbehoefte. Of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe personen- of bedrijfswagen, aanschaf van een betrouwbare occasion, het uitvoeren van onderhoud, schadeherstel of het faciliteren van huurauto´s; bij Kerres bent u zeker aan het juiste adres.

Fusie Janssen Kerres Automotive B.V. 
In juli 2014 is Autobedrijf Kerres gefuseerd met Autobedrijf J. Janssen. Door de fusie is een verzorgingsgebied ontstaan dat strekt van Zuid-Limburg t/m Oost-Brabant. Janssen Kerres Automotive heeft 270 medewerkers en 15 sales- en servicelocaties verdeeld over de merken Renault, Dacia, Nissan, Kia, Citroën en Peugeot.

Deze garage wordt beoordeeld met

7 reviews

5 sterren

 
1 (14%)

4 sterren

 
2 (29%)

3 sterren

 
1 (14%)

2 sterren

 
1 (14%)

1 ster

 
2 (29%)
4 van de 7 reviewers raadt deze garage aan.

, 17 november 2014

Liever niet...

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een aantal jaren geleden hier een gebruikte Laguna gekocht met 6 maanden garantie. Mooie verkooppraatjes, auto had net dat jaar een nieuwe distributieriem etc. goed onderhouden, 100% in orde. Echter na enkele weken bleek de automatische versnellingsbak kuren te hebben. 20x teruggeweest, inmiddels garantie verlopen, maar ze merkte er niks vreemds aan. Auto wederom een keer gebracht, en zou nu eens goed getest worden. Auto de dag ervoor gebracht, en stond op de parkeerplaats. Die nacht had het gesneeuwd. De dag erna hadden ze de auto uitgebreid getest. Echter toen ik de auto ophaalde stond deze nog netjes op de parkeerplaats, met het pak sneeuw er nog op. Ze hadden de auto niet aangeraakt. Uiteindelijk na veel gedoe hebben ze de fout hersteld, daarna is de auto nog 2 x een week weggeweest voor een revisie. Later heb ik een monteur gesproken die er niet meer werkte en die vertelde me dat de vorige eigenaar weiniger voor de auto terug had gekregen ivm. een defecte transmissie. Dit voorval heeft me heel wat vrije tijd gekost. Nooit een excuus mogen ontvangen. Enkele maanden geleden op zoek naar en nieuwe bestelbus, ik dacht ik geef ze de voordeel van de twijfel. Echter in Maastricht stond geen bus. Mijn gegevens hadden ze, ik zou gebeld worden door hun bedrijfswagenspecialist. Ik ben nooit gebeld geworden, ik rij nu rond in een nieuwe Ford Transit.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben klant sedert 2005 en sindsdien aan mijn derde Renault bezig. Ik ben tevreden over correcte behandeling en ik kon steeds goed zaken doen bij inruil. De kosten van de onderhoudsbeurten vertonen een dalende trend, dat is mooi meegenomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 juli 2014

Kerres wil geen nieuwe auto's verkopen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Enige tijd geleden op zoek gegaan naar een nieuw busje. In eerste instantie naar een gebruikt model gekeken in de regio, toch maar tot de conclusie gekomen dat het een nieuwe zou worden. Dus vol goede moed naar Kerres. De verkoper kwam meteen op ons af en vroeg of hij kon helpen, nou dat kon. Omdat ik me al goed had voorbereid wist ik precies wat ik wilde hebben: nieuw, wit, 2.0 liter enz. De verkoper attendeerde mij op een gebruikte Trafic in een ander filiaal. Hem meteen duidelijk gemaakt dat ik deze al had gezien, doch ging voor een nieuwe. De verkoper bleef aandringen op de gebruikte, over een nieuwe werd niet meer gesproken. Nadat deze beste man uitgepraat was hem voor de allerlaatste keer erop geattendeerd dat het een nieuwe moest zijn, doch hier reageerde deze niet op. Toen ben ik maar naar buiten gelopen en heb me elders een nieuwe gekocht.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 april 2014

Prima klantvriendelijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Rij al vier jaar in prima 2e Hands Nissan Qashqai bij hun gekocht. Goede service, wil om problemen te onderzoeken als die er zijn, klantvriendelijk! Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Kan deze garage v.w.b. Nissan en onderhoud aanbevelen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

hele slechte ervaringen mee

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Renault Espace gekocht die na anderhalf jaar het ene mankement na het andere vertoonde. Toen ik er helemaal gefrustreerd door was wilden ze de Renault niet meer terugruilen omdat ze te veel tweedehands wagens in voorraad hadden. Waardeloos!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Communicatief en duidelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vooraf goede communicatie via mail en sms over de afspraak. Duidelijke kostenopgave vooraf en goede uitleg van de rekening achteraf. Leenfiets is altijd inbegrepen. Vriendelijk en attent personeel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Indruk Dealerschap

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadeel van onderhoud laten doen door de dealer zijn de hoge kosten!! Je zou verwachten als "goede" klant, een bepaalde korting. Dit als beloning voor trouw zijn aan het merk (Renault; in mijn geval).

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf Kerres Maastricht B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Kerres Maastricht B.V.
Armand Maassenstraat 2
6226DE MAASTRICHT
Limburg
GPS: 50.8541766 / 5.7262929 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

043-3616288

marketing@janssenkerres.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat