Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Dacia , Renault

Aangesloten bij

BOVAG

Over Autobedrijf Kerres Heerlen B.V.

Autobedrijf Kerres is met vijf topmerken, Renault, Dacia, Citroën, Nissan en Kia, een mobiliteitspartner die niet meer weg te denken is uit de Zuid-Limburgse automarkt.

Autobedrijf Kerres biedt u zorgeloze mobiliteit die aansluit bij uw wensen en als vertegenwoordiger van vijf topmerken kunnen wij ten alle tijden voldoen aan uw mobiliteitsbehoefte. Of het nu gaat om de aanschaf van een nieuwe personen- of bedrijfswagen, aanschaf van een betrouwbare occasion, het uitvoeren van onderhoud, schadeherstel of het faciliteren van huurauto´s; bij Kerres bent u zeker aan het juiste adres.

Fusie Janssen Kerres Automotive B.V. 
In juli 2014 is Autobedrijf Kerres gefuseerd met Autobedrijf J. Janssen. Door de fusie is een verzorgingsgebied ontstaan dat strekt van Zuid-Limburg t/m Oost-Brabant. Janssen Kerres Automotive heeft 270 medewerkers en 15 sales- en servicelocaties verdeeld over de merken Renault, Dacia, Nissan, Kia, Citroën en Peugeot.

Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
3 (38%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
5 (63%)

1 ster

 
0 (0%)
3 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 19 juni 2016

Klant staat niet centraal, duur en technisch beperkt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na mijn particuliere aanschaf van mn Renault Espace leek het mij verstandig deze bij de specialist te laten onderhouden, de dealer dus. Maken van een afspraak online lukte niet dan maar per telefoon. Pas over twee weken. Laatste beurt was een jaar geleden plus er een geluid in de voortrein, leek op kapotte stabilisatorstang. Bij de beurt bleek dat de motorsteunen vervangen moesten worden. Daarnaast zijn ook de achterremmen vervangen. Auto was verder in orde. Distributie was nieuw, heel lichte olie lekkage bij pakking maar was niet erg. Na wegrijden bleken de ruitenwissers die net nieuw waren heel slecht. Terug naar de garage en toen bleek dat deze verkeerd gemonteerd waren. Naar huis gereden maar nog steeds niet optimaal. Zelf gekeken en toen bleek dat nog steeds 1 ruitenwisser verkeerd gemonteerd was, dit zelf maar aangepakt. Afspraak om motorsteunen te vervangen duurde weer twee weken. Na twee weken bleek geluid wel minder maar niet verholpen. Weer een afspraak gemaakt voor een langdurige controle van twee! dagen. Duurde weer twee weken. In de tussentijd keken mensen op de stoep mij na omdat de auto geluid maakte. Na de eerste controledag belde de garage mij op er was van alles mis: stabilisatorstangen €440, distributie en waterpomp vanwege lekkage €1150, versnellingsbak €1500, twee schokdempers voor €750 en nader onderzoek naar olielekkage. Ik was verbaasd: vier weken geleden was alles goed en nu van alles mis. Plus boos omdat na zes weken eindelijk blijkt dat stabilisatorstangen slecht zijn wat ik meer dan zes weken daarvoor al had aangegeven. Mijn vertrouwen in de kunde van de dealer was weg. Auto meegenomen en naar kleine bovag garage bij mij om de hoek gebracht. Stabilisatorstangen werden vervangen voor €180, waarbij ik niets vermeld heb over onderzoek door dealer, gewoon gezegd ik heb gebonk voorin en ik vermoed de stabilisatorstangen, nieuwe versnellingsbakolie voor €80. Schokdempers was niet reproduceerbaar, waterlekkage was miniem en waterpomp en distributie waren nieuw dus niks aangedaan. Olielekkage was zweten van pakking en niets ernstig. Versnellingsbak maakt wel iets bijgeluid maar schakelt goed. Kerres lijkt zich op snel onderhoud te richten van leaserijders, bij mij bleek geen gevoel, binding voor particuliere rijder van oudere auto. Tegenstrijdig in berichtgeving, na eerste beurt alles oke, daarna grote problemen. Ik ben weer blij met mijn kundige kleine garage, met no nonsense benadering. Kundig en goede prijzen. Kundigheid die ik bij deze dealer absoluut niet vond. Personeel aan de balie is wel zeer vriendelijk en correct!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2016

Kort door de bocht

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag gaan kijken voor een occasion uit 2009 van 10950 Euro. Ten eerste stond er op de site dat de auto in Maastricht stond, gebeld, nee meneer, deze staat in Heerlen. Eergisteren naar Heerlen gebeld, ik wil Maandag naar die en die auto komen kijken, kan dat. "Tuurlijk meneer". Komen we daar aan... we komen voor deze auto (printje gemaakt), "die staat hier niet, die staat in Maastricht". Verhaal uitgelegd... "ik zal even kijken, oh ja, hij staat toch hier". Naar de auto gelopen, hij zag er goed uit, dus voor de proefrit, het verhaal aangegaan met de verkoper. Zoals gewoonlijk kwamen er afleverkosten bij van 595 Euro, verkoopverhaal van APK, onderhoud, poetsen, en dergelijke... maar de APK van deze auto was nog geldig tot 8-2017, dus dat hoeven ze niet te doen. De auto had volgens de verkoper een distributieketting, dus dat was ook in orde. En dat half jaar Bovag garantie heeft niet veel te zeggen, want ze zijn verplicht garantie te geven volgens de Nederlandse consumenten wetgeving... en sowieso, de kans dat er wat kapot gaat in het eerste jaar bij zo'n jonge auto is klein. Dus in principe betaal ik bijna 600 Euro voor een onderhoudsbeurt, waarbij nog maar de vraag is of ze er überhaupt wat aan doen. En ze gaan waarschijnlijk even met de auto door de wasstraat, en laten een stagiair het ding uitzuigen. Oké, prima... het is niet anders, zoiets is te verwachten... Toen de vraag over korting, want ik had niks in te ruilen... tja, hij kon me 350 Euro korting geven... en dat was alles. Op een bedrag van 11545!! Geprobeerd te onderhandelen, duidelijk gemaakt dat ik 10000 te besteden had, en geen inruil, en dat er in de rest van het land vergelijkbare modellen staan van onder de 10000, daar trok meneer de verkoper zijn schouders voor op. Hij kon er niet meer van maken, 350 Euro was alles... Dus met andere woorden, ik krijg de afleverkosten voor €245... daar moet je dan blij van worden. Toen ben ik weggelopen... belachelijk. Die vent had nog nooit van onderhandelen gehoord.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

slechte service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

garage Kerres heeft mij niet alles verteld bij de verkoop van een citroen C1. twee weken gekocht voor dat het nieuwe model uit zou komen, wist het niet. verhaal gehaald bij Kerres, maar zeiden alleen oh, zeker vergeten te melden. puur zakelijk en ze zijn niet voor rede vatbaar. tevens nog mijn onkosten moeten betalen van mijn inruilauto, die daar al stond!!! voor zo'n grote zaak zijn het echt zaken vullers..... tevens van collega gehoord dat men zijn remmen moest vervangen, terwijl bij second opinium bleek dat ze nog gewoon goed waren.........

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Nakomen afspraken

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik vindt het heel belangrijk dat je duidelijke afspraken kunt maken met de garage. Jaap de Boer is er chef van de werkplaats. Hij is steeds zijn afspraken met mij na gekomen en geholpen waar hij kon. Het is fijn één aanspreekpunt te hebben die je vertrouwd in een garage. Tot op heden ( 6 jaar ) zeer tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 mei 2014

veiligheidsfout: vastzetten/vastdraaien bodemplaat vergeten bij onderhoudsbeurt

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Renault Mégane op 15 mei jl. voor 1e onderhoudsbeurt bij deze garage geweest. Bij rit daarna over 250 kilometer en over 130 km/h wegen treden 4 maal klappen/ratelende geluiden op van onder de wagen. Tweemaal gestopt om visuele inspectie uit te voeren. Uit veiligheidsoverwegingen toch een Renault-dealer in de Randstad wagen laten nakijken. Conclusie: Bodemplaat was niet goed vastgezet/vastgedraaid na afloop van het onderhoud. Enkele bouten waren tijdens de rit al kwijt geraakt. Dit is een kwalijke veiligheidsfout van de garage die gemeld dient te worden in het kader van veilige voertuigen op de wegen. Stel u voor dat bij 130 km/h op de autosnelweg inderdaad de bodemplaat was losgeraakt of losgeschoten. Voor iemand die daarachter rijdt is dat levensgevaarlijk. Garage heeft excuses aangeboden en verbetering van de kwaliteitscontrole beloofd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 mei 2014

tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vriendelijk,behulpzaam,deskundig personeel. Goede service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 mei 2014

Teleurstelling

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na 15 jaar klant zeer teleurgesteld dit bedrijf. Weinig RESPEKT voor klant en zijn mening.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

beoordeling Kerres

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben hier al vanaf 1981. Altijd correcte behandeling, afspraken worden nagekomen, vriendelijk personeel waarbij je geen nummer bent,

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf Kerres Heerlen B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Kerres Heerlen B.V.
Terhoevenderweg 95
6412ZJ HEERLEN
Limburg
GPS: 50.9032946 / 5.9477067 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

045-5230999

marketing@janssenkerres.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat