Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

9 reviews

5 sterren

 
6 (67%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
1 (11%)

2 sterren

 
2 (22%)

1 ster

 
0 (0%)
5 van de 9 reviewers raadt deze garage aan.

, 20 november 2016

Aankoop volvo xc60

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

April dit jaar op autojacht gegaan bij jaap dik. In eerste instantie proefrit gemaakt in een mooi volvo v60 t3. Deze reed prima,echter zijn wij meer dieselrijders en hebben zodoende een xc60 d3 bij autobedrijf jaap dik gekocht. Tot volle tevredenheid. Bij de aankoop heeft erik dik de wagen een week voor ons gereserveerd omdat wij nog bedenktijd nodig hadden voor deze aankoop. Top bedrijf!,denken prima mee met de wensen van de klant en zijn erg flexibel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 juli 2016

Prima bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We hebben in januari een bmw 3 serie touring gekocht bij dit bedrijf. In het begin wat problemen gehad met de radio. Dit werd goed opgelost. Ook de verdere service was prima. Het was de 5e keer dat we een auto bij dit bedrijf gekocht heb en en weer tot volle tevredenheid. We worden altijd keurig geholpen. Kortom: een prima bedrijf!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 juli 2016

Aanschaf auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ongeveer drie maanden geleden, voor de tweede keer, een Opel Astra bij Jaap Dik in Assen gekocht. Met veel rijplezier al bijna 10.000 kilometer gereden. Twee week geleden begon de auto wat te stotteren. Hierop naar Jaap Dik gegaan waar werd geconstateerd dat de EGR klep vervangen diende te worden. Dit is inmiddels naar alle tevredenheid gedaan waarbij ook goed en duidelijk is uitgelegd wat er is gedaan tijdens de reparatie en waar dit voor nodig was. Jaap Dik is in mijn ogen een betrouwbaar bedrijf waar men luistert naar de wensen van de klant. Een aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 juni 2016

Er kon nog geen excuus vanaf

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Twee maanden geleden een Renault Clio Sport aangeschaft bij Jaap Dik. Helemaal tevreden, zag er goed uit en een nieuwe apk, dus zo heel veel kon er niet mis mee zijn. Bij de apk was de fuseekogel rechts voor vervangen. Bij thuiskomst toch hier en daar wat mankementjes tegen gekomen die niet vermeld waren. Zo deed de binnenverlichting het niet en was de hendel voor het omklappen van de bestuurdersstoel afgebroken. Goed, misschien ook mijn eigen fout dat ik dit niet meteen had gespot maar was netjes geweest als dit gewoon was vermeld. Een maand later had ik een lekke band, over een spijker gereden. Achterin lag een reservewiel, toen ik deze echter wilde monteren bleek hij helemaal niet te passen. Ik ga er bij aanschaf van een auto toch van uit dat het reservewiel wel past. Enfin, dat gaan zij waarschijnlijk ook, was nog te overzien. Weer een maand later, ik draai net de snelweg af wanneer ik een krak hoor en niet meer kan sturen. Blijkt dat de fuseekogel is afgebroken. Diezelfde als die door Jaap Dik is vervangen, 2 maanden geleden tijdens de apk. Ik met trilllende handjes van de schrik toch maar eens even contact opgenomen hoe dit toch mogelijk was. De heren wisten het ook niet, maar 'zij leveren altijd kwaliteit'. Als ik de auto bij hun zou laten repareren wilden ze de reparatiekosten wel delen. Dat ging alleen niet want ik woon een uur van Assen af en met een kapotte auto wordt dat dan knap lastig. En nou moet ik zeggen dat ik dan ook niet meer met vertrouwen in de auto zou zitten aangezien deze fuseekogel het maar 2 maand volhield. Goed, geen kosten vergoeding of iets dergelijks dus, maar het spijtigst vond ik wel dat er nog geen eens een excuses vanaf kon. Ik kom in ieder geval niet weer bij Jaap Dik.

09-07-2016 16:37

Geachte heer,

Ik heb u aan de lijn gehad en heb toen ook mijn excuses aangeboden misschien dat dit niet helemaal goed overgekomen is dus bij deze nogmaals mijn excuses.
Wij vinden het ook heel vervelend en vreemd dat de fuseekogel is afgebroken, er is een nieuw onderdeel geplaatst van het merk "MOOG" , dit is een onderdeel die door alle grote onderdeel leveranciers in nederland geleverd wordt. En een onderdeel van uitstekende Kwaliteit. Wij hebben naar aanleiding van uw verhaal ook nog contact opgenomen met de leverancier en die hebben dit ook nog nooit meegemaakt tenzij er een oorzaak van buitenaf was. Ik wil niet zeggen dat dit hier aan de hand is, maar normaal breekt een dergelijk deel nooit af.

Blijft natuurlijk het feit dat dit een heel vervelend iets is, als de renault bij ons was geweest voor reparatie hadden we misschien kunnen ontdekken wat de oorzaak is geweest, maar zelfs dan is dat heel moeilijk.

Zoals aangegeven nogmaals excuses voor het ongemak en we hopen u in de toekomst toch weer welkom te mogen heten.

Met vriendelijke groet,

Daan Stevens
JAAP DIK auto's
0592-345793

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 september 2015

Hulpvaardig, enthousiast en netjes.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na een zoektocht naar een nette Renault Megane diesel terechtgekomen bij Jaap Dik in Assen. Na wat enig contact gehad te hebben via de mail werd ik uitgenodigd om te komen proefrijden in de Megane. De zaterdag die daar op volgde ben ik samen met mijn vrouw afgereisd naar Assen waar we hartelijk werden ontvangen door een enthousiaste verkoper, vervolgens hebben we proefgereden in de auto. De auto was excact zoals ons beschreven was en reed super! Toen we terugkwamen had de verkoper onze eigen auto getaxeerd waarna we snel tot een deal konden komen. Ondertussen rij ik al ruim twee maand tevreden rond en zal dus ook zeker terugkeren in de toekomst om hier de volgende auto te kopen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 september 2015

geen interesse om auto aan mij te verkopen

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze week rondgekeken op internet voor een andere auto omdat de onze na 300.000 kilometer trouwe dienst aan vervanging toe is. Vandaag 12-09 een ronde gemaakt bij een paar autodealers in het noorden, aangezien ik zelf ook uit het noorden kom en niet stad en land ga afreizen voor een auto. Kwam zodoende ook terecht bij Jaap Dik en uitgelegd dat ik een station zocht die aan een paar eisen moest voldoen. Stonden er genoeg van maar meneer was niet echt serieus geïnteresseerd in mij en een proefrit zat er ook niet in. Verkeken kans dus! Heb bij 3 andere dealers wel goede ervaringen opgedaan vandaag en maandag word de knoop doorgehakt wat betreft de volgende auto voor ons. Maar dus niet van Jaap Dik. Noot: kwaliteit werkzaamheden/nakomen afspraken/duidelijkheid over werkzaamheden en kosten moest ik bij deze review ook een cijfer geven, maar hier kan ik dus niet over oordelen!! Derhalve maar 3 sterren gegeven.

14-09-2015 18:06

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb u review gelezen en overleg gehad met de verkoper die op dat moment ook aanwezig was. We hebben zaterdag een hele drukke dag gehad en dat is natuurlijk geen excuus om u niet goed te helpen en vinden het zeer spijtig dat u deze ervaring heeft gehad, maar misschien is het in de drukte niet goed overgekomen.

Zou u nog even contact met ons op willen nemen zodat wij de ervaring nog even met
u kunnen bespreken?

Met vriendelijke groet,

Erik Dik
JAAP DIK auto's
0592-345793

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 maart 2015

Auto aanschaf niet gelopen als verwacht

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vorig jaar hebben we bij Jaap Dik een Mazda 6 aangeschaft. Op de eerste grote rit bleek echter al dat er "iets mis" was, een waarschuwingslampje ging branden en de auto hield in. Storing in het roetfilter. Het lampje is kostenloos gereset, maar de storing onvoldoende verholpen, want bleef met enige regelmaat terugkomen. Uiteindelijk is door mijn vaste garage een definitieve oplossing gerealiseerd. Ook de afstandsbediening in de contactsleutel kon door dit bedrijf niet voldoende worden gerepareerd, dat heb ik dus ook door mijn eigen garage moeten laten doen. Dat ik bij de eerste servicebeurt na de aanschaf al drie banden moest laten vervangen, vanwege "cuppen"van de banden was voor mij de druppel. Ik heb besloten hierover te rappeleren naar Jaap Dik, maar de vergoeding die zij mij boden stond in geen enkele verhouding tot de kosten die ik heb moeten maken om de Mazda veilig op de weg te houden. Natuurlijk rijd ik veel kilometers, maar deze auto zou dat moeten aankunnen. Was aangegeven bij de aankoop. Al met al lijkt Jaap Dik mij een bedrijf dat liever auto's verkoopt, dan ze in onderhoud heeft of repareert. Dat laatste is namelijk absoluut geen sterk punt van dit bedrijf.

29-05-2015 16:49

Wij kregen een melding van deze review en willen hierbij toch ook onze kant van het verhaal laten horen. Wij hebben vorig jaar op 8 maart deze Mazda aan u verkocht, direct na aflevering ontstond helaas de storing met het roetfilter, dit hebben we in overleg met de dealer opgelost en hiervoor is de Mazda ook bij de dealer geweest. De afstandsbediening is door een extern bedrijf voor ons hersteld..
5 a 6 maand na onze reparaties en 3 maand na reparatie door uw garage schreef u ons een brief waarin u dit voor het eerst meldde , helaas heeft u ons niet direct van de terug kerende problemen op de hoogte gesteld anders waren deze alsnog door ons verholpen, Wij hebben toen wel direct aangeboden om de kosten van de afstandsbediening te vergoeden.
Daarnaast schreef u in uw brief dat de banden versleten en zoals u nu zegt gecupt waren bij de eerste beurt. Een slijtagepatroon van een band kunnen we weinig aan doen, de Mazda was goed uitgelijnd en op het moment van verkoop was er 17.000km gereden met deze banden.
Zoals u zelf zegt stond hiervan geen melding op het APK rapport, en dit was ook niet nodig deze banden hadden nog ruimschoots profiel, in uw brief gaf u ook aan dat u meer dan 40.000 km gereden had binnen 6 maand na aankoop, dat in die tijd banden vervangen moeten worden is naar onze mening normale slijtage. Ondanks ons meningsverschil hierover blijven wij het natuurlijk jammer vinden dat wij niet aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen.

Met vriendelijke groet,

Erik Dik
JAAP DIK auto's
0592-345793

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 juni 2014

prima service

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

kom nu ongeveer 7 jaar bij dit bedrijf. ik heb er in die tijd 4 auto's gekocht. de garantie werd altijd prima uitgevoerd. ook het verdere reguliere onderhoud is zeer goed. ze staan altijd voor je klaar. Prima service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Betrouwbaar en hulpvaardig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We hebben onze T5 California bij hun gekocht en naar alle tevredenheid heeft de garage het onderhoud uitgevoerd. Deze bus was de opvolger van onze geliefde T2b Westfalia die in ons bezit is sinds 1978 toen hij een keer stuk ging in de buurt van Assen en we belden voor hulp was de reactie Oh leuk we komen hem ophalen we krijgen niet vaak de kans om aan een oldtimer te sleutelen dus de keus was toen al gemaakt we kopen onze volgende bus bij Jaap Dik

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Jaap Dik V.O.F. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Jaap Dik V.O.F.
Aziëweg 17
9407TC ASSEN
Drenthe
GPS: 53.0235355 / 6.5707014 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo

Contact

0592 345793 (-)

info@jaapdik.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat