Autobedrijf J. Janssen

Kruisakker 14 | NUENEN

(10)

Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Dacia , Renault

Deze garage wordt beoordeeld met

10 reviews

5 sterren

 
8 (80%)

4 sterren

 
1 (10%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
1 (10%)
9 van de 10 reviewers raadt deze garage aan.

, 12 juli 2016

Uitstekende garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Garage Janssen Nuenen is een uitstekende garage. Ik kom daar nu vier jaar uitsluitend voor onderhoud van een Dacia Logan MCV diesel. Eens per jaar een onderhoudsbeurt (met APK). De Dacia-beurten hebben vaste prijzen. Bij geconstateerde gebreken wordt telefonisch contact opgenomen met een prijsopgave van de reparatie. Alle kosten worden op de nota duidelijk gespecificeerd.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2016

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Janssen is een garage waar ik al jaren kom voor onderhoud en service. Een goede prijs kwaliteit voor de geleverde werkzaamheden. Alleen de tarieven van losse / extra werkzaamheden zijn wel duur.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 januari 2016

Renault Janssen Nuenen klant onvriendelijk bedrijf!!!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In november 2014 kocht ik uit de show room van Renault Janssen in Nuenen een Twingo Quickshift van 2008. Het is een semi-automaat, één van de laatsten van de eerste generatie. Inclusief rijklaar maken kostte deze auto bijna 5000 Euro. Bij aankoop werd o.a. een volle tank benzine én onderhoud historie beloofd. Het werd een halve tank, geen onderhoud historie en boekjes! Wel kreeg ik 6 maanden Bovag garantie. Kort nadat ik de auto reed viel het me op dat er roest schade op het linker achter scherm zat. Renault Nederland wilde niet voor reparatie kosten opdraaien, aangezien ik niet de eerste eigenaar was. Na veel vijven en zessen kwamen Janssen en ik overeen om de kosten te delen. Dat er slecht reparatie spuitwerk (door eerdere schade?) was geleverd bleek uit het feit dat in de wasstraat delen van de lak op o.a. de motorkap loskwamen; de blanke lak werd zichtbaar. In november 2015, nadat het benodigde zomer en winteronderhoud aan mijn Twingo door Janssen was uitgevoerd (nieuwe accu, vet in stuurhuis e.d.), startte de auto op een namiddag niet meer! De Renault Route Service had geen uitlees apparatuur bij, zei niks te kunnen doen en stuurde een bergingsbedrijf. Renault Janssen verving de startkabel naar de startmotor, maar helaas bleek het start probleem niet opgelost. De Renault Route Service en Alliance moesten opnieuw komen. Renault Janssen Nuenen kwam met een diagnose: de hydraulische schakelunit (robot) op de versnellingsbak zou defect zijn. Reparatie zo was hun oordeel, zou alleen vakkundig zijn als er een hele nieuwe unit geplaatst zou worden. Een revisie onderdeel zou geen optie volgens hen zijn, want dan zou ik over een half jaar weer op de stoep staan. Ik zou dan ook geen garantie op het vervangen onderdeel hebben. De totale kosten met nieuwe onderdelen, inclusief de diagnose, zouden tegen de 2000 Euro zijn. Dit bedrag vond ik absurd hoog. Ik ging met mijn verhaal terug naar de verkoper. Hij deed niks voor me! Op mijn voorstel de auto bij hun in te ruilen was zijn antwoord dat ze mijn Twingo in deze staat niet eens meer terug wilde nemen. Hij zei dat ik mijn defecte auto aan een ander bedrijf kon verkopen waar zij zaken mee deden. Ik zou nog 750 Euro minus de diagnosekosten van 260 Euro terugkrijgen! Op 11 december 2015 zei de verkoper van mijn Twingo in eerste instantie op navraag dat ik hen geen diagnose kosten meer schuldig zou zijn. Op 24 december ontving ik wél de factuur daarvoor, die ik onlangs toch aan het bedrijf betaald heb. In december heb ik ook contact gezocht met een oom, een neef en een andere garage houder, automonteur, om de situatie te bespreken. Zij vonden dat ik door dit Bovag bedrijf zeer onrechtvaardig behandeld ben! Aangezien de drie heren alle drie veel van auto 's weten en de reparatie ervan, heb ik mijn auto bij Renault Janssen in Nuenen laten weghalen. De auto is mede door desbetreffende automonteur vakkundig hersteld. De hydraulische schakel unit hoefde niet vervangen te worden. Het probleem zat in de bedrading naar de hydraulische pomp! Inmiddels heb ik mijn Twingo wel ingeruild tegen een andere auto, aangezien ik veel slechte ervaringen gehad heb! Renault Janssen in Nuenen is m.i. te veel met verkopen van auto's bezig en heeft te weinig oog voor de man met de smalle beurs!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 oktober 2015

max

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben sinds 2004 klant bij Janssen .Sinds 2004 3 Peugeots aangeschaft vanuit het pand Laar in Gerwen .Ben zeer tevreden over zowel het advies tijdens de aankopen en de nazorg. Ook bij onderhoud en reparaties werd vriendelijk en correct geholpen. Heb er veel vertrouwen in met vertrouwde team op de nieuwe locatie in Nuenen hetzelfde te ervaren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 april 2015

Prima merkgarage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al meer dan 12 jaar vaste klant bij deze merkdealer. Heb inmiddels mijn vierde Renault welke ik nimmer daar gekocht heb; alleen onderhoud. Mensen zijn vriendelijk, komen afspraken na, zijn niet overdreven duur. Ben er tevreden over. Zal daar niet snel weggaan tenzij ik geen Renault of Nissan meer zal rijden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 maart 2015

al meer dan 30 jaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben al sinds 1985 klant bij deze garage en heb altijd Renault gereden. De laatste 3 hebben meer als 300.000 km gereden, en momenteel zit ik al op 335.000 km met een Laguna uit 1999, en die weet niet van ophouden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 maart 2015

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We komen hier al ruim tien jaar en ik heb al mijn Renaults bij hen in onderhoud gehad. Ondanks dat ik nog nooit een auto bij hen gekocht heb voel ik me gewaardeerd klant. Afspraken worden nagekomen, prettige mensen, goede service tegen acceptabele prijs. Voor volstaat deze dealer.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 mei 2014

Het is voor mij DE garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al meer dan 15 jaar en het is altijd een warm welkom, of het de direkteur is of de receptie of het personeel of de verkopers iedereen kent je en het is altijd een praatje maken. Iedereen heeft altijd alle tijd voor je. Ga binnenkort mijn 6e Renault daar kopen en ik heb altijd een goede deal. Niks op aan te merken. Het is voor mij DE garage waar ik nog lang hoop te komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zowel bij aankoop als onderhoud een prettige en correcte behandeling. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden en de factuur.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Prettige garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zowel bij aankoop als onderhoud een heel prettige behandeling. Er is aandacht voor de klant en de afspraken worden goed nagekomen. Dat geldt zowel voor de medewerkers bij de receptie als de technische mensen. Gewoon nog een goede garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Autobedrijf J. Janssen op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf J. Janssen
Kruisakker 14
5674TZ NUENEN
Noord-Brabant
GPS: 51.4482586 / 5.5444607 lat/lng Plan route

Contact

040-2990808

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat