Autobedrijf Heijne B.V.

Lijnderdijk 83-83A | ZWANENBURG

(18)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage
Merk specialist van:
Audi , Bmw , Fiat , Ford , Mini , Opel , Seat , Skoda , Volkswagen

Aangesloten bij

BOVAG , Glasgarant , RDW erkend

Over Autobedrijf Heijne B.V.

keuze uit ruim 150 gekeurde jonge occasions met garantie
leasing .verhuur en reparatie , onderhoud en apk van elk merk
www.autovoorraad.nl

Deze garage wordt beoordeeld met

18 reviews

5 sterren

 
16 (89%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
2 (11%)
16 van de 18 reviewers raadt deze garage aan.

, 14 juli 2016

Vriendelijk en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn eerste auto aangeschaft bij Autobedrijf Heijne. Zeer deskundig geholpen en van te voren alles duidelijk afgesproken zodat er achteraf geen onverwachte kosten zouden opduiken. Zoals beloofd alle afspraken nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juni 2016

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Blauwe ford fiesta 2014 gekocht een fantastische occasion ook vragen na afloop van de koop werden vriendelijk en deskundig beantwoord ik ben blij dit bedrijf te hebben gevonden TOP!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 juni 2016

Top service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Blauwe ford fiesta 2014 gekocht een fantastische occasion ook vragen na afloop van de koop werden vriendelijk en deskundig beantwoord ik ben blij dit bedrijf te hebben gevonden TOP!!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 mei 2016

Teleurstellend

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een half jaar geleden kochten wij voor veel geld een auto bij Heijne. Wij wilden een keer een jonge auto, om de komende jaren veel rijplezier te hebben. Een week na aanschaf begon de ellende al. De eerste storing was een feit. Gebeld en ik kon wel even langs komen. Eenmaal aangekomen (1 uur rijden) zat het team aan de lunchtafel. Bij binnenkomst werd ik aangekeken alsof ik stoorde. Dit gaf geen welkom gevoel. Toen ik aangaf waar ik voor kwam, werd mij gezegd dat ze eerst gingen pauzeren een half uur en dan bij me zouden komen. Ik ben weer huiswaarts gegaan, omdat ik mij niet gehoord voelde. Ik zat ook nog met een klein kind in de auto en moest op tijd weer terug zijn voor school. Daarna is de auto 3 keer bij de officiele dealer geweest en ben ik zelfs een keer door het bergingsbedrijf opgehaald. Allerlei mankementen. Ik voel mij erg belazerd door dit autobedrijf. Natuurlijk snap ik dat je pech kan hebben met de aankoop van een auto, maar de manier waarop ik weg werd gekeken heeft bij mij een zeer slechte indruk achter gelaten. Inmiddels hebben we de auto verkocht en zijn we in 6 maanden tijd, met alle reparaties erbij, ruim 2200,- euro armer :(

29-05-2016 21:59

Beste ..

Bij deze willen wij reageren op uw review. Indien er een storing voordoet bij een auto lossen wij dit uiteraard graag op. (Ondanks het feit dat u de auto zonder garantie aangeschaft heeft). Zoals vermeld in uw review hadden wij u uitgenodigd om bij ons "langs te komen". U kwam precies in de lunchpauze. Onze monteurs zijn nou eenmaal geen machines en hebben ook belang bij een lunchpauze.

Het feit dat u niet even een halfuurtje geduld kon opbrengen is door toedoen van u zelf duur komen te staan. Dat u vervolgens teleurgesteld bij ons bent vertrokken en drie keer bij de dealer bent geweest voor zo'n relatief kleine storing , heeft u vast en zeker meer tijd en geld gekost dan wanneer u even gewacht had. Gelukkig bestaan er geen slechte auto's meer, maar worden auto's slecht gerepareerd. Bij ons zou het kosteloos en spoedig verholpen kunnen zijn terwijl u een kopje koffie had genuttigd die u aangeboden kreeg.

Het is jammer dat u ons niet de kans gegeven heeft om de storing op te lossen, dat had voor beide partijen meer voordeel opgeleverd. En kon er vanaf u kant gezien een hoop ellende bespaard blijven.

Team Heijne

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2016

Super

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

in de afgelopen 10 jaar 8 auto,s voor mijn zoons en mijzelf gekocht met inruil en altijd tot volle tevredenheid geholpen door kundige en vriendelijke medewerkers. Alleen bij mijn laatste aankoop VW Tiguan een probleempje na 2 weken rijden ging de waterpomp lekken ,dit probleem werd onmiddelijk aangepakt ,de wateromp is door zeer vriendelijke en kundige moteurs vervangen en ik heb vervangend vervoer gekregen . Wij zijn in onze familie zeer tevreden over de firma Heijne helemaal TOP !,bedankt

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 februari 2016

Nieuwe auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Super bedrijf. Doen net dat stapje extra.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2015

Tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goed, Ben zeer tevreden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 augustus 2015

Klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekend geholpen. Autobedrijf Heijne snapt dat de klant centraal staat, duidelijke uitleg, neemt de tijd en denkt mee met de klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 augustus 2015

Klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekend geholpen. Autobedrijf Heijne snapt dat de klant centraal staat, duidelijke uitleg, neemt de tijd en denkt mee met de klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 mei 2015

Betrouwbaar vakwerk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Autobedrijf Heijne is al jaren ons vaste adres voor zowel de onderhoud service van de auto als aanschaf van een andere auto. Vorige week onze Ford ingeruild voor een VW Golf. Wederom weer tevreden met de service, deskundigheid en betrouwbaarheid van het team van Heijne.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 maart 2015

Tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag onze Volkswagen Golf 7 opgehaald bij autobedrijf Heijne in Zwanenburg. Het is onze derde Volkswagen golf, ooit begonnen met golf 3. Dit is onze derde auto van Heijne en nog altijd even enthousiast over de goede verkoop en service van de mannen, na onze 3e aankoop werd het tijd om doormiddel van deze review te laten weten dat wij wederom weer super blij zijn met zowel onze aankoop als inruil. Over een paar maanden is het tijd om voor onze dochter te kijken, misschien een keer geen Golf maar wellicht een Fiat 500? Genoeg keuze. Jullie zien ons snel. Groetjes de familie Knevelaar.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 maart 2015

Kundig vakmanschap

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Langs deze weg wil Ik de heer Heijne en zoon bedanken voor de fantastische hulp die ons is geboden. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe Passat, zonder jullie hulp hadden wij dit nooit kunnen realiseren. A. De Haan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 februari 2015

Deskundig en betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een zeer goede ervaring met het team van Autobedrijf Heijne. Eerlijk advies gehad over de beste keuze van de auto en bovendien erg klantvriendelijk, geen haastige verkoop en ze weten waar ze het over hebben.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 januari 2015

Super

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Super klant vriendelijk autobedrijf vanaf het eerste contact tot en met weken na de aankoop.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 oktober 2014

Mooi Bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mooi bedrijf met een goede selectie auto's en vriendelijk personeel.Mijn ervaring is positief. Er wordt duidelijk verteld hoe dat er gewerkt wordt, met scherpe prijzen. Ook de inzichtelijkheid van de onderhoudshistorie ervaar ik als zeer prettig. Het is goed zaken doen met dit bedrijf. Wij zijn blij met onze gekochte auto.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 september 2014

Aankoop Occasion bij Auto Heijne

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede ontvangst, duidelijke voorlichting, attente medewerkers. De verkoper komt snel to the point en geeft duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn. Goede service, voor de inruil van de bestaande auto goede inruil prijs gegeven. Wij raden dit autobedrijf zeker aan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 september 2014

Top bedrijf aankoop BMW

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Autobedrijf Heijne is een erg transparant bedrijf. Erg klantvriendelijk en geven uit zelf alle informatie die je graag wilt weten, je hoeft daar niet om te vragen. Je krijgt de gehele historie te zien van de auto en ze geven je meteen een vertrouwd gevoel. Je merkt dat zij echt achter hun product staan en geven je goed advies. De verkopers zijn vriendelijk nemen echt de tijd en geven je een ongedwongen gevoel wat erg prettig overkomt. Ik zou in de toekomst zeker weer zaken met je hun doen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 juni 2014

Waardeloos

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wil toch mijn verhaal even kwijt want het steekt nog steeds. Gekocht een auto voor 11000 euro en meteen al probleem. Gevolg niet meer kunnen rijden en kom Maandag maar even. Auto vervolgens dikke week kwijt en geen vervangend vervoer. reparatie wel gedaan maar makkelijk deden ze niet. Daarna alleen maar ellende. Telkens je auto brengen maar er wordt niks opgelost. Opsomming van problemen: schokken bij weg rijden. Was niet zo volgens hen, viel wel mee. Motorlampje ging branden: gebeurd zo vaak zeggen ze, kan van alles wezen. Afslaan auto onder rijden als je koppeling in trapt: paar keer gebracht maar tja kan niks vinden he. Gevolg schade door het steeds afslaan: riem stuur bekrachting breekt en moet vervangen. Oplossing moet zijn volgens hen: kop revisie kosten 2000 euro. Dat heb ik laten doen, en 2 weken later brandt het storingslampje weer. Nou dat had niets met de reparatie te maken volgens hen want die was goed gedaan. Wat het wel was, Tja. Nog een punt: papieren niet orde waardoor ik 2 jaar lang te veel wegenbelasting heb betaald, maar ja, waarom zou je ook papieren nakijken voor je een verkoopt. Kortom: waardeloos bedrijf. En nu de oplossing. Slecht 1 bezoek aan een ander auto bedrijf was al voldoende om er achter te komen dat de wegenbelasting niet klopte. Slechts 1 bezoek was er nodig om vast te stellen dat de auto op 3 pitten reed en de 4e kop steeds verbrandde. weer een koprevisie gedaan en nu goed. Alle problemen door ander autobedrijf opgelost en geen problemen meer. En autobedrijf Heijne, gewoon schandalig qua deskundigheid en probleemoplossing. Slecht voor je portemonnee.

15-02-2015 14:16

Deze meneer genaamd PETER VAN DER HURK probeert ons op elke auto site die er bestaat zwart te maken met zijn leugens en onzin verhalen , inmiddels is hij uitgekotst door zwanenburgers en woont nu in halfweg om het daar opnieuw te proberen.

Wij als team van AUTO BEDRIJF HEIJNE staan altijd klaar voor tevreden klanten waardoor wij veel positieve energie ontvangen .
voor suggesties of opmerkingen staan we altijd open zodat we onze service nog verder kunnen uitbreiden .
gr team HEIJNE

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf Heijne B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf Heijne B.V.
Lijnderdijk 83-83A
1161KD ZWANENBURG
Noord-Holland
GPS: 52.3722018 / 4.7579809 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

020 4973274 (00)

autovoorraad@planet.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat