Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Daihatsu , Kia , Mazda , Mitsubishi

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Autobedrijf G. Braber B.V.

Autobedrijf G. BRABER B.V. is merkdealer van Kia, Mitsubishi en Mazda.

Wij onderhouden al ruim 40 jaar alle merken auto's.
Ook voor het onderhoud van alle merken bedrijfswagens kunt u bij ons terecht.

Tevens zijn wij Bovag camperspecialist.

Graag tot ziens.

Het autobedrijf G. BRABER team.

Deze garage wordt beoordeeld met

14 reviews

5 sterren

 
13 (93%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (7%)

1 ster

 
0 (0%)
13 van de 14 reviewers raadt deze garage aan.

, 12 november 2016

Prettig bedrijf!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Sinds augustus jl. ben ik klant bij Autobedrijf G. Braber B.V. Ik ervaar het bedrijf als erg prettig. De medewerkers zijn vriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 december 2015

Ik herken dit bedrijf niet meer terug

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ruim 15 jaar tevreden klant geweest, maar het bedrijf heeft z’n glans verloren. De kwaliteit van Braber was in mijn optiek altijd dat het een familiebedrijf was dat klanttevredenheid hoog in het vaandel had staan, maar het lijkt erop dat het bedrijf dusdanig is gegroeid, dat ze dit niet meer waar kunnen maken. Afgelopen zomer wezen informeren naar een andere auto. Op dat moment hadden ze op een Mazda 3 na, niet staan waar we naar op zoek waren. Met een verkoper om de tafel gezeten en een ‘zoekopdracht’ gegeven, aangegeven dat we rond de herfst een andere auto wilden. Men zou ermee aan de slag gaan, maar niets meer van Braber vernomen. Op een gegeven moment op een zaterdag zelf weer bij het bedrijf langsgegaan omdat we op internet een interessante Mazda 6 bij Braber zagen staan. Ook in de Mazda 3, die we enkele maanden daarvoor al even vluchtig hadden bekeken, hadden we nog lichte interesse. Eerst een proefrit gemaakt in de Mazda 3. De conditie van de auto (veel krasjes, bevuild interieur) viel ons erg tegen. Toen we dit terugkoppelden bij terugkomst, kregen we te horen dat dit kwam omdat ze de auto pas 1,5 op voorraad hadden en dus nog geen tijd hadden gehad om deze op te poetsen. Op dat moment direct laten weten dat dit onzin was en dat we de auto ruim drie maanden eerder ook al hadden bezichtigd. Vervolgens een proefrit gemaakt in de Mazda 6. Voorafgaand aan de proefrit liet men ons weten dat de auto erg in trek was, er was al meerdere malen voor gebeld. Van de proefrit werden we erg enthousiast en we hadden serieuze interesse. Op onze vraag wat men voor onze huidige auto (Mazda Premacy, bij Braber gekocht en onderhouden) als inruilprijs in gedachten had, kregen we geen antwoord. De verkoper wilde weten wat we zelf in gedachten hadden. Als openingsbod een prijs genoemd die nog geen 1900,- euro van de verkoopprijs aflag, een zeer redelijk bod dus. De verkoper gaf aan dat we nog te ver uit elkaar lagen, maar deed geen tegenbod. In hetzelfde verkoopgesprek werd de auto aan een telefonische klant toegezegd. Een vervelende ervaring, waar ik de maandag erop telefonisch contact met de eigenaar van het bedrijf over heb opgenomen. Hij erkende dat er het een en ander fout was gegaan en vroeg de kans dit te herstellen, hij wilde op zoek gaan naar een auto die aan onze wensen voldeed. Hier zijn we mee akkoord gegaan en enkele dagen zaten we om de tafel voor een andere Mazda 6. Deze zou, op 4pk na, identiek zijn als de Mazda waar we een bod op hadden uitgebracht. Al snel waren we het eens over de prijs en hebben we de handen geschud. De eigenaar bood z’n excuses aan voor de gang van zaken en garandeerde ons een perfecte auto af te leveren. Hij zou de aflevering zelf verzorgen om te voorkomen dat er nog meer dingen fout zouden gaan in het proces. Op de afgesproken zaterdag van aflevering was de eigenaar zelf niet aanwezig, een verkoper nam het daarom van hem over. Tijdens de uitleg over de auto en de functies, vroeg ik naar de werking van de parkeersensoren. De verkoper gaf aan dat deze er niet opzaten. Dit verbaasde ons, wij waren ervan overtuigd dat dit wel was aangegeven in het verkoopgesprek. Uiteindelijk kwam de eigenaar toch nog opdagen, we zaten op dat moment al in de auto. Het plezier dat wij van de Mazda 6 hoopten te hebben was echter van korte duur; op de snelweg hield de auto flink in en hij reed erg schokkerig. Wij hebben direct vanuit de auto naar Braber gebeld, waar werd aangegeven dat wij maar even terug moesten komen. Omdat men niet wist wat het zou kunnen zijn, zijn we uiteindelijk met een leenauto op weg gestuurd. Eenmaal thuisgekomen hielden wij hier toch een flinke dosis buikpijn aan over; voor de tweede keer in korte tijd heeft autobedrijf Braber ons een zeer vervelende zaterdag bezorgd. Deze keer waren we een flinke smak geld armer, zonder dat ons de auto is geleverd in de staat die ons werd gegarandeerd. Omdat dit niet een opzichzelfstaand incident was maar een derde in een reeks van misstappen, was ons vertrouwen in de auto, maar vooral in het autobedrijf, tot een dieptepunt gedaald. Wij hebben dan ook dezelfde dag nog telefonisch contact opgenomen met de eigenaar en ons ongenoegen geuit; wij hebben aangegeven dat wij geen goed gevoel hadden bij de hele transactie en dat deze wat ons betreft ongedaan gemaakt kon worden. De eigenaar sprak van overmacht en vond onze reactie overtrokken, hij noemde deze zelfs ‘dramatisch’. Hij gaf aan dat wij het maar even over het weekend heen moesten tillen en dat hij maandagochtend zou bellen m.b.t. de oplossing. We zouden om 8.00 als eerste aan de beurt zijn. Onze frustratie en teleurstelling werden dat weekend echter nog groter. Wij kwamen er namelijk achter dat de Mazda 6 die wij gekocht hadden, op veel meer punten afweek ten opzichten van de uitvoering van de Mazda 6 waarin we in eerste instantie interesse in hadden dan de eigenaar ons aangegeven had. Niet alleen ontbraken er diverse opties zoals de parkeersensoren en elektrisch inklapbare buitenspiegels, ook was het verschil in vermogen bleek veel groter dan de eerder aangegeven 4 Pk. Besloten even het telefoontje op maandagochtend af te wachten. De ochtend verstreek, maar geen telefoon. Pas aan het einde van de middag werden we gebeld door de verkoopleider (dus niet door de eigenaar zelf zoals was afgesproken). Er was een sensor kapot en deze moest besteld worden, dit ging nog wel een paar dagen duren. De medewerker was duidelijk niet op de hoogte van het volledige verhaal. Afgesproken hem een mail te sturen met de volledige voorgeschiedenis, hij zou hier dinsdagochtend over terugbellen. Uiteindelijk heeft hij dinsdag aan het einde van de dag teruggebeld met de mededeling het erg vervelend te vinden en dat we de leenauto dan maar weer moesten komen omruilen voor onze Premacy omdat hij het niet zag gebeuren dat er nog een bevredigende oplossing zou komen. Op de dag van omruilen wederom geen enkel spoor van de eigenaar. Aangegeven dit ten zeerste betreuren. De verkoopleider gaf aan dat we nog wel konden rekenen op een persoonlijke terugkoppeling van de eigenaar. Inmiddels zijn we bijna twee maanden verder, maar we hebben nooit meer iets vernomen. Het uitzoeken, kopen en ophalen van een nieuwe auto horen stuk voor stuk heuglijke momenten te zijn. Helaas hebben wij dit absoluut niet zo mogen ervaren. Voor ons is het uitgedraaid op een grote teleurstelling waar wij veel frustratie en een zeer vervelend gevoel aan over hebben gehouden. Er is veel tijd, moeite, geld en negatieve energie in dit hele proces gaan zitten en het heeft ons een hoop gezeur en slapeloze nachten opgeleverd. Wij zijn dan zeer teleurgesteld in autobedrijf Braber. Na 15 jaar trouwe klant geweest, zowel voor de aanschaf van de auto’s als voor alle onderhoud en reparaties, voelen wij ons niet serieus genomen en zelfs zeer onjuist behandeld. Kort samengevat; als iemand mij voorheen zou hebben gevraagd of ik autobedrijf Braber zou aanbevelen, zou ik dit bevestigend hebben beantwoord (daarom ook niet alle aspecten als onvoldoende aangemerkt). Zou iemand mij dit nu vragen, zou ik met bovenstaand verhaal mijn negatieve ervaringen illustreren en iemand koste wat kost eenzelfde deceptie proberen te besparen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 08 november 2015

MIJN Garage!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wat een genot om bij een garage klant te zijn waar je ook nog écht KLANT bent! prettig personeel, meedenken,afspraken nakomen, goede adviezen, geen overbodig onderhoud,schappelijke prijzen, altijd leenauto...kortom MIJN garage waar ik tot volle tevredenheid kom!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 november 2014

Uitstekende service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom al een aantal jaren bij deze garage en tot nu toe nog geen klachten gehad. Je kunt online een afspraak inplannen en aangeven of je vervangend vervoer nodig hebt (auto, fiets, brengen - of niet nodig) en krijg altijd netjes een bevestiging per mail. Voordat er maar iets wordt gerepareerd krijg ik altijd netjes een telefoontje met wat er aan de hand is met het voertuig en wat er vervangen moet worden en wat de kosten ongeveer gaan worden. Zo kom je nooit voor verassingen te staan. Uitstekende service!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

familiebedrijf met hart voor klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij deze garage wordt je nog als "de klant is koning" geholpen. Ook met een "vreemd" merk. Uitstekend personeel.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

Verkoop en service prima

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier al jaren, het merk auto maakt niet uit En je wordt altijd goed en netjes geholpen. De service is goed, er staat een fiets klaar of je wordt gebracht en gehaald. Ook vervangend vervoer geen probleem. Zowel de verkoop als de garage zijn top.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 augustus 2014

al jaren blij met deze garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afgezien van alle beoordelingsonderwerpen gehonoreerd als prima, vind ik het zeker ook vermeldenswaard, dat al het personeel van hoog tot laag bijzonder klantvriendelijk is. Je krijgt altijd persoonlijke aandacht op een manier die uitstijgt boven wat je mag verwachten van een garage. Met wat voor vraag je ook komt, er is altijd aandacht voor en men zoekt een oplossing voor je. Bij een beurt nooit verrassingen, nou ja, w?l in positieve zin: je krijgt een gratis leenauto mee (alleen benzine bijvullen) en al meerdere malen was de auto schoongemaakt en ook dit weer gratis! De servicegraad is erg hoog. Kortom ik ben al jaren blij met deze garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 juli 2014

Waar service heel normaal is

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wanneer je hier komt dan heb je elke keer weer het gevoel dat je een speciale klant bent. Ze weten je naam, ze doen altijd net iets extra's en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Klant is hier echt KONING!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 mei 2014

Groot geworden, door "klein" te blijven, met oog en oor voor de klant,kwaliteit en prijs

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De beste garage die wij ooit hebben gehad. Altijd contact met ons als er problemen waren. (bijna nooit). Altijd een luisterend oor, koffie, en als er wat mis is kun je vaak nog dezelfde dag terecht. Lampje vervangen, word gewoon gedaan terwijl je wacht. Service, kwaliteit en prijs gaan hier nog samen. En dat anno 2014. Ongehoord goed.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Zeer Goede Garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nette garage en personeel. Ook na het autokopen blijven ze je netjes behandelen. (heb elders wel anders meegemaakt) Leenauto is gratis, (alleen brandstof betalen). Heb nu 3 maal een auto gekocht bij deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Levert goed onderhoud aan mij Mazda

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Doen niet meer dan nodig is. Diverse keren een onderhoudsnota die goedkoper was dan ik vooraf rekende. Als er iets extra gedaan moet worden, dan belt men altijd eerst. Zeer klantvriendelijk!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 april 2014

eindelijk een betrouwbare dealer/garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij afspraken voor onderhoud wordt goed rekening gehouden met de beschikbare tijden van klant. Geen onnodige en overbodige reparaties, echter geven zelf aan wat goede alternatieve oplossingen zijn. Indien nodig leenauto geen probleem. Zeer klantvriendelijk en komen afspraken stipt na. Dus inderdaad eindelijk een betrouwbare dealer/garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2014

Uitstekend bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Komen afspraken altijd na, mocht tijdens normaal onderhoud reparatie nodig blijken, bellen ze altijd met een prijsopgave en vragen expliciet toestemming voor deze reparatie. Ook als het om een klein bedrag gaat. Alle medewerkers klantvriendelijk. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en dat maken ze ook waar. Heb er inmiddels mijn 3e auto gekocht en in onderhoud gegeven.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 april 2014

Uitstekende garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer betrouwbare garage die kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel heeft staan. Altijd voor reparatie een prijsopgave waardoor achteraf nooit geen verrassingen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren
Banden monteren
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf G. Braber B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf G. Braber B.V.
Dwarsweg 20
6716BJ EDE
Gelderland
GPS: 52.0348247 / 5.61932 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0318-616047

info@autobraber.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat