Autobedrijf de Groot

Botersloot 59 | NOORDELOOS

(24)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Autobedrijf de Groot

Wij bieden u alles wat u van een goed erkend Bovag Autobedrijf mag verwachten. Of het nu gaat om een nieuwe of een gebruikte auto, onderhoud of (schade) reparatie, financiering, leasing of verzekering, bij Autobedrijf de Groot staat u als klant centraal. Betrouwbaarheid, kwaliteit en service zijn voor ons een begrip.

Ons team staat 6 dagen per week klaar voor al het onderhoud, APK, reparatie en schade-afwerking aan uw auto. Met de modernste apparatuur, eigen plaatwerkerij en spuiterij is elke auto bij de vakkundige monteurs in goede handen.

Bovendien staan er altijd zo'n 100 occasions op voorraad en De Groot adviseert u graag om tot een juiste keuze te komen. Er is dus eigenlijk altijd wel een voertuig aanwezig dat aan uw smaak voldoet.

Deze garage wordt beoordeeld met

24 reviews

5 sterren

 
17 (71%)

4 sterren

 
3 (13%)

3 sterren

 
2 (8%)

2 sterren

 
1 (4%)

1 ster

 
1 (4%)
20 van de 24 reviewers raadt deze garage aan.

, 22 december 2015

Tevreden over het schadeherstel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn auto had schade en er werd meteen eerlijk aangegeven wat er gedaan moest worden. Dit werd ook netjes en snel uitgevoerd. De ingeschatte prijs kwam goed overeen met de uiteindelijke kosten. Alleen op de rekening hebben we bijna 2 maanden gewacht maar of dat nu echt een minpunt is, kun je je natuurlijk afvragen. Kortom een bedrijf waar je eerlijk en relaxed te woord gestaan en geholpen wordt.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 december 2015

Doet buitengewoon moeilijk over een proefrit

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor de tweede keer naar deze garage gereden om een proefrit te kunnen maken in een (oude) auto, die een lange tijd had stil gestaan. De eerste keer viel het mij al op dat de eigenaar van de garage niets over de historie van de auto wist te vertellen, tevens was de auto erg vuil van het lange stilstaan. Dat terwijl op de foto's op de website de auto schoon en netjes oogt. Enfin, ik kan wel door wat vuil heenkijken en ik had met de eigenaar afgesproken dat hij de auto een apk zou laten ondergaan. Op zich oogde de auto technisch wel redelijk. Ditmaal, bij het tweede bezoek, na een telefoontje van de eigenaar, was de auto netjes gewassen en volgens de eigenaar apk goed gekeurd. Klaar voor een proefrit. Wel dubieus dat dit zo laat mogelijk in de middag was gedaan, om een controle van het RDW te voorkomen, aldus de eigenaar. Helaas was het slechts mogelijk om een proefrit van hooguit 10 minuten te maken, ik moest min of meer toezeggen de auto te willen kopen en ik moest mijn rijbewijs eventjes inleveren. Meneer De Groot vertrouwt mij niet en volgens hem is dit normaal bij een auto van een dergelijke prijsklasse. Nou, ik heb hem bedankt voor zijn auto en snel weggegaan. Alle alarmbellen gingen rinkelen bij mij, dit zaakje stinkt aan alle kanten. Als zijn auto's echt zo goed zijn dan is een grondige inspectie toch wel mogelijk?! Succes met uw duistere zaakjes meneer De Groot!

23-12-2015 19:11

We willen graag een reactie geven op deze review omdat ook in dit geval een verhaal 2 kanten heeft.
Inderdaad was de auto vuil bij uw eerste bezoek, wij hebben uitgelegd dat we met een bouw bezig zijn en door al het stof zijn onze auto's er helaas niet schoner op geworden.
Inderdaad was bij uw 2e bezoek de auto schoon en gekeurd . Echter de keuring was niet dubieus, controles en steekproeven van de RDW zijn altijd onaangekondigd en daar kunnen wij absoluut geen invloed op uitoefenen. De auto heeft u op de hefbrug bekeken, dus dit was zeer grondig en uitgebreid. Van een auto uit 1994 is het lastig om de gehele historie te weten, we hebben u verteld dat we de vorige APK hebben uitgevoerd, dus een deel historie is bij ons bekend.
Wat betreft de proefrit is het gebruikelijk dat het rijbewijs wordt achtergelaten, u kunt een kopie meenemen. Dit wordt bij andere autobedrijven ook op deze manier gedaan.
U bent een vreemde voor ons, u geeft toch ook niet uw auto zomaar mee aan een onbekende! Wij hebben een vaste route voor een proefrit die circa een kwartier duurt, daarbij heeft iedereen voldoende gelegenheid om de auto te testen. U vroeg om een proefrit van 2 uur, dit is zeer ongebruikelijk, zeker voor een auto van 1994 en die prijsklasse, en daarom konden wij daar niet mee akkoord gaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 december 2015

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij zijn al een tijdje klant bij autobedrijf De Groot. De service en kwaliteit van de dienstverlening is uitstekend. Men denkt met je mee en zoekt bij eventuele reparaties altijd naar de beste oplossing. Kortom, hier spreekt een tevreden klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 16 oktober 2015

amateurs

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een aantal maanden geleden een auto gekocht bij deze garage, alleen tijdens de onderhandelingen merkte je al dat deze mensen weinig verstand hebben van klantvriendelijkheid. Ik vroeg wat over de auto, maar ze konden me weinig vertellen over de vorige eigenaar enz. Daarnaast is er bij de aflevering de auto niet goed schoongemaakt en komen ze hun afspraken niet na. Ik ben al een aantal keren teruggeweest, maar nog steeds zonder resultaat.

26-10-2015 13:27

Beste mijnheer of mevrouw Dammen,
Helaas weten we niet wie u bent en welke auto u heeft aangeschaft, we kunnen geen contact met u opnemen. Wij vinden het bijzonder jammer dat uw ervaring met ons bedrijf niet goed is. We krijgen juist altijd complimenten van onze bezoekers, zij vinden de auto's in onze showroom er tiptop uitzien en bij aflevering wordt hier nog een keer extra op gelet. Wij proberen zo veel mogelijk informatie over de autohistorie te verstrekken, maar ook bij ons is niet altijd alles bekend over een vorige eigenaar. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen, zodat we in goed overleg uw klachten kunnen oplossen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 juli 2015

Teleurstellend

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een jaar geleden een auto hier gekocht en nu bij de eerstvolgende APK blijkt dat er een hoop mis is. Al de banden van de auto moeten vervangen worden, al de ruitenwissers zijn helemaal kapot, de achteruitlampje is kapot en de airco ook (duurste van allemaal)... Bij de aflevering bleek alles netjes, maar heel snel ging het mis, bij gewoon rijden, de auto stopte plotseling helemaal. Onder garantie kon ik teruggaan, mar ze konden het probleem eerst niet vinden en uiteidelijk heb ik de auto zo`n 5 keer teruggebracht tot het gerepareerd werd. Er was ook een probleem met de autoslot: nadat ik de auto met mijn sleutel op slot deed, de waarshuwingslichen bleven maar blinken tot de accu leeg was.. Dit konden ze niet eens fixen, ze wisten gewoon niet wat het oorzaak was, en ik had geen zin meer in om nog 10 keer vanuit Den Haag terug te gaan, maar wel vervelend, hoor! Ik kan de auto nog steeds niet normaal op slot zetten. Dus kort nadat ik de auto gekocht had, was ik het al door al dit voor een paar weken kwijt.. En nu de hoge kosten van de eerstvolgende APK! Dat maakt het hele verhaal zo erg! Dus autokopen bij Autobedrijf de Groot raad ik echt niet aan, ze zijn wel vriendelijk, maar mijn auto en mijn portemonne wordt daar niet beter van!

29-07-2015 16:19

Wat jammer dat bovenstaande ervaring met ons bedrijf op deze manier gelopen is. Uiteraard vinden wij het ook vervelend dat de reparaties aan deze auto nodig waren.
Maar zoals altijd zijn er 2 kanten aan een verhaal. In onze beleving hebben wij de betreffende auto naar tevredenheid gerepareerd en waren alle klachten opgelost.
Van onvrede over de werkzaamheden hebben wij niets gehoord. Jammer dat deze klant niet eerst contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we de mogelijkheid gehad om alles samen op te lossen. Wij willen niet via deze weg in discussie gaan, daar heeft niemand wat aan. We gaan zelf contact zoeken met deze klant om er samen op een goede manier uit te komen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 juni 2015

De Groot Noordeloos

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Prima Garage met verstand van zaken voor een nette prijs

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 maart 2015

Een garage waar de klant nog koning is.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De service is zeer goed en ze zijn heel klantvriendelijk. En bij deze garage betaal je zeker niet teveel voor de service die je krijg. Dus prijs/kwaliteitverhouding is hier goed .

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 februari 2015

Onderhoud apk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor onze zoon 2jaar geleden auto gekocht 2x schade laten repareren en geen gekke dingen gehad ze denken mee ook over de kosten

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 03 februari 2015

Goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede, prettige en directe service. Ik kom er al jaren . Leuke reclameacties!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 januari 2015

mooi bedrijf

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer tevreden zowel over de uitgevoerde werkzaamheden als de prijs en kwaliteit

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 december 2014

Autokeuring en grote beurt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Inmiddels al een aantal voor onderhoud bij deze garage. Alles naar tevredenheid.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 november 2014

Mixed feelings

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb hier een auto gekocht. Het uitzoeken ging erg prettig, geen opdringerige verkopers, ik kon rustig mijn tijd nemen. Ik besloot er een auto te kopen, en nam de 250Euro 'rijklaar maken' voor lief. Dat had ik niet moeten doen. De auto is nauwelijks schoon gemaakt, ik vond er zelfs een pakket illegaal vuurwerk van de vorige eigenaar in. Behalve een wasserette was de auto niet schoner dan voor het rijklaar maken. De garage heeft zelf de APK gedaan, en ik kan alleen maar hopen dat ze dat met meer zorg hebben uitgevoerd.

19-11-2014 13:48

Geachte heer, mevrouw Flo,
Dank voor uw review, echter er moet sprake zijn van een misverstand. Wij berekenen nooit afleverkosten voor "rijklaar maken". Bij elke auto die wij aanbieden, is de genoemde prijs inclusief APK en afleverkosten. Elke auto wordt zorgvuldig nagelopen voor aflevering, wij begrijpen daarom uw klacht over het schoonmaken niet en ook niet wat betreft het vuurwerk. Wilt u s.v.p. contact met ons opnemen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 november 2014

Top garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een zeer goed en deskundig bedrijf een bedrijf dat weet hoe je met klanten om moet gaan geen loze beloftes komen duidelijk alles geen verassingen achter de hand heb me eerste auto daar gekocht met volledige onderhoudshistorie bij aflevering volledige onderhoudsbeurt en nieuwe keuring erop 6mnd Bovag was een mankementje met de auto kon hem direct achter laten kreeg een leen auto naar een paar dagen kreeg ik hem weer terug en rijd als een zonnetje heel fijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 november 2014

Een dikke tien

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Al vele jaren ben ik klant bij een garage van Fa. De Groot. En dat tot volle tevredenheid! Deskundigheid en vriendelijkheid staan bovenaan. Het personeel heeft veel ervaring en zet zich geheel in om goed werk te verrichten.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 september 2014

Klantvriendelijk.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Autobedrijf de Groot hebben wij leren kennen als een garage met kundige medewerkers, die snel en doortastend het gevraagde onderhoud verrichten aan onze auto. Hierbij de verhouding van prijs en kwaliteit voor ons als klant goed in de gaten houden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 september 2014

zeer tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Garagebedrijf De Groot kennen wij als een zeer klantvriendelijk bedrijf met goede service!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 augustus 2014

Werkzaamheden volgens afspraak!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn auto wordt APK gekeurd bij de Groot, het is al een beestje op leeftijd maar er wordt een goede APK uitgevoerd en de reparaties die noodzakelijk zijn worden eerst doorgesproken met een kostenplaatje inclusief BTW zodat je weet wat je gaat kosten. De factuur is zeer compleet en duidelijk zijn de uitgevoerde werkzaamheden na te lezen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 juni 2014

Aanbeveling in de praktijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Garage De Groot is klantvriendelijk, betrokken, servicegericht. Maar welke aanbeveling ook in woorden, wat nog meer zegt: al 45 jaar (en 11 auto's verder van Kever tot Lexus) een tevreden klant! H. van Dieren, 30 juni 2014

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 mei 2014

Klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bijzonder vriendelijke mensen die uitstekend werk leveren. Een aanrader!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 mei 2014

No Nonsense

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Blij en tevreden met weer een ‘nieuwe’ RAV. Bij De Groot, een klantvriendelijk bedrijf met kennis van autozaken, een goede prijs-kwaliteit verhouding, servicegerichte medewerkers en waar de koffie altijd klaar staat. Kortom een garage waar je op kunt rekenen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 mei 2014

Prima!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

We zijn al meer dan 25 jaar klant en hebben hier geloof ik al 9 auto's gekocht. Keurige prijzen en prima onderhoud, alles steeds naar tevredenheid.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 mei 2014

Dik tevreden

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben erg tevreden over de Groot omdat: - De (auto)deuren staan hier altijd open. - Zeer behulpzaam ook in het geval van pech. - Ruimte voor eigen inbreng en altijd een ruim aanbod om uit te kiezen. - Vriendelijk personeel zowel aan de balie als in de werkplaats. - Een rijke historie dat met gepaste trots naar voren komt bijv. door uitnodiging voor het bedrijfsjubileum; een echt familiebedrijf van generaties! - Duidelijke professionalisering en vooruitgang in de afgelopen tijd; er word ook geïnvesteerd in de toekomst!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 mei 2014

Vakkennis, Service en klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het heeft me lang gekost om een garage te vinden waarbij bovenstaande punten samenvielen, maar bij Autobedrijf de Groot kwam alles samen. Een hele goede service en perfecte reparaties! het bedrijf geeft mij een zeer goed gevoel. heb er in de afgelopen 14 jaar verschillende auto's gekocht en laten onderhouden en altijd tot volle tevredenheid. Voor mij is Autobedrijf de Groot ... groots!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 april 2014

Alleen maar lof!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een prettige wijze van afhandeling en een fijne ontvangst, gekochte auto helemaal naar wens.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Autobedrijf de Groot op kaart

Praktisch

Adres

Autobedrijf de Groot
Botersloot 59
4225PS NOORDELOOS
Zuid-Holland
GPS: 51.9087301 / 4.9564318 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0183 581425

autobedrijf.degroot@wxs.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat