Soort bedrijf en merk(en)

Merk specialist van:
Citroen , Peugeot

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Deze garage wordt beoordeeld met

15 reviews

5 sterren

 
15 (100%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
0 (0%)
15 van de 15 reviewers raadt deze garage aan.

, 30 december 2015

Klantgericht, betrouwbaar, kennis van zaken!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze garage is ons aangeraden via een vriend en tot op heden hebben wij daar geen geen spijt van gehad. Het is klein en hecht team en je voelt je als klant snel thuis. Geen dure maatpakken en dure huisvesting, maar normaal, eenvoudig en netjes. Ze kennen je goed als klant, denken mee, hebben een haal en brengservice of indien nodig krijg je een leenauto mee, zijn betrouwbaar, hebben veel ervaring en kennis etc. Het zijn opvallende zaken in de autobranche, ze worden steeds zeldzamer, maar ze zijn er gelukkig nog. Wij hebben ervaring met meerdere garages, maar vanwege een overstap naar inmiddels de 2e Citroën C5 is de garage van Jeroen, Huub en Richard een blijver en zijn wij daarnaast zeer tevreden over het merk Citroën. Super mannen, die zoals uit de eerdere reviews te lezen valt nog hart voor de zaak én de klant hebben. Zij weten waar zij mee bezig zijn, ze stralen dat ook uit en als ze het niet weten zoeken ze het uit en komen met oplossingen waar je ook iets aan hebt. Vervangen geen onnodige dingen en houden autorijden betaalbaar. Overleggen met je om te kijken welke voorkeur je hebt: nieuw of gebruikte onderdelen en bij grotere reparaties wordt eerst overlegd. Garages hebben het zeker in deze tijden over het algemeen niet makkelijk, maar door zich te blijven onderscheiden op deze wijze, hopen wij dat zij beloond worden door een grote schare trouwe klanten die dit soort zaken weten te waarderen. Auto Janssen zorgt dat autorijden leuk en plezierig blijft. Reparaties zijn nogmaals nooit leuk, echter hoe ze opgelost worden is bepalend of je een tevreden gevoel erna hebt of een kater. Wij kunnen iedereen dit bedrijf aanbevelen en hoewel zij gespecialiseerd zijn in Citroën en Peugeot onderhouden zij ook andere merken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 maart 2015

Deskundig en betrouwbaar!!!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadat onze Citroen garage in Heythuysen stopten, moesten wij een andere garage zoeken. Dat werd dus Janssen in Echt. Hier zijn we 100 procent tevreden mee. Je kunt bellen of binnenlopen als je een vraag hebt. De auto wordt opgehaald en terug gebracht bij beurt of reparatie. Alles wordt vakkundig en correct gerepareerd en als er extra kosten bijkomen wordt er eerst contact met ons opgenomen en besproken wat er gaat gebeuren. Wij kunnen iedereen deze fijne en goede garage aan bevelen!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 februari 2015

Klantgericht en duidelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik ben in het bezit van een (inmiddels) 5 jaar oude Citroen C3. Als ik problemen had met mijn auto was mijn 'kniereflex' om de Kwikfit maar te bellen. De laatste paar keren leverde dat een standaardreactie op:'Ja, dat kunnen wij niet oplossen, u moet naar een Citroen garage'. Het was even puzzelen maar zo kwam ik bij garage Janssen in Echt uit. Een kleine garage met vaste, vriendelijke medewerkers. Kom daar maar is om bij een garage. Je hoeft je niet te melden bij de receptie om na veel omwegen een monteur te spreken te krijgen maar je hebt vanaf het eerste moment direct contact met een monteur. Alle keren dat ik er de afgelopen twee jaar ben geweest met allerlei (te overziene) mankementen aan mijn auto was de service prima. Het prettige is dat je ofwel direct direct terecht kunt ofwel binnen afzienbare tijd. Er wordt niet schimmig gedaan over de te verwachte kosten en er wordt zo duidelijk mogelijk uitgelegd wat er precies aan de hand is en wat de oplossing is. Gezien mijn a-technische inslag is dat geen sinecure. Tot nu toe zijn alle problemen die ik ben tegengekomen perfect opgelost. Een prettige service die wordt geleverd is het ophalen en weer terugbrengen van de auto bij mij aan huis. Ik woon zelf niet in Echt en ben niet in het bezit van vervangend vervoer. Ideaal dus.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 februari 2015

Betrouwbaar

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Deze garage is betrouwbaar en goed. Verder zeer klantvriendelijk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 december 2014

Betrouwbare service zoals het bij elke (merk)-garage zou moeten zijn

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het volgende probleem deed zich voor nadat ik in het weekend voldoende km had gemaakt met mijn Volvo XC70 D5automaat. Maandagmorgen probeerde ik de auto te starten om naar mijn werk te gaan en zag het rode driehoekje + de mededeling "motormanagement service noodzakelijk" verschijnen. De auto draaide wel rond maar startte uiteindelijk niet. Overgestapt op de Citroen Saxo die geen probleem vertoonde. Vervolgens wat gezocht op internet wat dit zou kunnen betekenen. Nadat je dus de auto op contact zet, kun je de dagteller reset knop indrukken en even ingedrukt houden totdat er een pieptoon te horen is en vervolgens lees je op het display een errorcode af, in dit geval 075. Deze code is gerelateerd aan het brandstofsysteem. De betekenis van de errorcode kun je ook op internet vinden. Vervolgens had ik de garage waar ik de auto 1,5 jaar geleden gekocht had een mailtje gestuurd met de vraag wat deze code betekende en wat te doen (de auto is een automaat die je niet kunt wegslepen). De code (notabene uitgelezen op het Volvo display) herkende hij niet, maar dacht dat het iets met het brandstofsysteem te maken had. Hij adviseerde me Volvo Assistance te bellen. De dame van Volvo Assistance aan de lijn vroeg naar de KM-stand en wanneer ik de laatste beurt had laten uitvoeren en tevens vermeldde ze dat mijn Volvo assistance card was verlopen (1/2jaar). Er kon geen service worden verleend! was de conclusie!. Vervolgens een Volvo garage op ca. 15km afstand gebeld met hetzelfde verhaal. Ook zij herkende de errorcode niet!!! Vervolgens zei hij dat ze het te druk hadden om mij te helpen en toen ik zei dat het niet op een dag geregeld hoefde te worden, bleek er nog steeds geen bereidwilligheid te zijn om me te helpen. Hierna vroeg de Volvo meneer of ik lid was van de ANWB! Ik zei nee. Dan was het advies om wel lid te worden van de ANWB, deze zouden vervolgens de auto ter plekke proberen te repareren en zoniet dan zou de auto worden opgesleept door de ANWB en naar de Volvo garage gebracht worden! Een lang verhaal idd. Wat nu? Dan maar de oude vertrouwde betrouwbare garage gebeld en het probleem voorgelegd. De eerste reactie was gelijk WE KOMEN DIRECT NAAR JE TOE EN HOUDEN JE OP DE HOOGTE, dus geen gezeur. Het probleem was binnen enkele uren verholpen. Het probleem was een electrische storing (O2 sensor kabel doorgeknaagd) veroorzaakt door een marter en tevens werd het brandstoffilter vernieuwd, deze filter heeft ca. 20000km gefunctioneerd en is mogelijk (sneller dan gebruikelijk) vervuild door de 5% bioethanol die wordt toegevoegd aan de diesel brandstof. De auto loopt weer als een zonnetje. Mijn conclusie is duidelijk, dat wederom de relatief kleine garage het meest flexibel is en de beste service geeft boven de opgesmukte dikdoenerij garages met hun "transparante"service geblaat. Ik rij al zeker 25 jaar Volvo naar tevredenheid, omdat het een goede en betrouwbare auto is, die door goede technici is ontworpen, echter de officiele garages maken naar mijn mening het merk ten schande door op bovenstaande manier GEEN service te verlenen. Jeroen en Huub wederom een dikke pluim en hoop dat dit een voorbeeld mag zijn voor andere. De Citroen Jansen garage in Echt kan zeer zeker aanbevelen bij iedere autobezitter, ze weten wat service is en ze hebben kennis van zaken. Groet Hans

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 december 2014

1 miljoen sterren

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Eigenlijk zijn vijf sterren véél te weinig om de kwaliteit aan te geven van de wijze waarop je in deze garage geholpen wordt. Alle medewerkers inclusief the big boss zijn er altijd vriendelijk, uitermate betrouwbaar, niet te beroerd om ook te helpen als je spontaan eventjes langskomt met een klein mankementje aan je auto. Ik ben nog nooit in al de jaren dat ik in deze garage kom, weggestuurd. Ze nemen de tijd en geven goed advies waar je iets aan hebt. Ze gaan altijd in overleg met je. We zijn geprezen met zulke geweldige mensen die ervoor zorgen dat we elke jaar weer zorgeloos kunnen autorijden. Waar zouden we zijn zonder ze? 1 miljoen sterren mogen er boven deze garage schitteren!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 november 2014

Betrouwbare en klantvriendelijke garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben al zeker 15 jaar klant. Ze zijn betrouwbaar, punctueel en zeer klantvriendelijk. Ze zijn niet te beroerd je naar huis te brengen als je geen lift hebt als je je auto voor een beurt hebt gebracht. Zetten de auto klaar om er mee weg te rijden. Als je een vraag hebt nemen ze altijd tijd voor je en adviseren ze je zonder onnodige reparaties voor te stellen. Ik heb zelfs meegemaakt dat ze een kleine reparatie direct verholpen hebben, zonder dat ik er een afspraak voor hoefde te maken. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd. En reparaties worden altijd gedaan in overleg met de klant. Prijs/kwaliteit is goed. Toffe mensen, toffe garage!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 november 2014

uitstekend

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben ruim dertig jaar klant en heb div auto's tweedehands en nieuw bij hun gekocht. Altijd klant vriendelijk je bent geen nummer en kennen je bij naam. Als je binnen komt met een mankement helpen ze je direct zonder eerst een afspraak te moeten maken, lukt het niet dan krijg je direct een leen auto mee en de volgende dag is je auto klaar. Reparaties worden vakkundig uitgevoerd zonder overbodige dingen die geld kosten en altijd in samenspraak met de klant . Prijs kwaliteit verhouding is goed. Prima garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 oktober 2014

klantgericht, vakkundig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Altijd wordt duidelijk uitgelegd wat de reden is van een bepaalde reparatie. Bij onvoorziene zaken word je gebeld over de meerkosten. Ik heb al meegemaakt dat ze, uiteraard in overleg met mij, een tweedehandsonderdeel voor me wisten te regelen. Door hun kennis van Peugeot / Citroen helpen ze je om weloverwogen keuzes te maken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 augustus 2014

Een z?r betrouwbare garage, reeds vele jaren!!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Fijne rustige mensen! Z?r klantvriendelijk en een h?l goede service! Wij hebben reeds jaren alleen maar positieve ervaringen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 07 augustus 2014

Kleine garage maar groots in kwaliteit en betrouwbaarheid

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kom hier eigenlijk a 4 jaar en nog nooit teleurgesteld. Vriendelijk, gemakkelijk afspraken maken en de prijs/kwaliteit is perfect. Zeker een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 juli 2014

Goede service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer goede service, heel klantvriendelijk,goede prijs/kwaliteitsverhouding en komen afspraken goed na.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2014

ouderwets goed

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

ben hier al jaren klant tot volle tevredenheid. je bent hier geen nummer maar iedereen kent je met naam en toenaam. afspraken worden altijd nagekomen - reparaties prima uitgevoerd - wordt niet onnodig onderhoud gepleegd maar ook gekeken hoeveel men per jaar rijd en daar wordt rekening mee gehouden. bij grotere reparaties wordt altijd van te voren contact opgenomen over de eventuele kosten. kortom deze garage is voor iedereen een aanrader.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 april 2014

Kwaliteit die vroeger zo gewoon was.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Garage Janssen is een ouderwets betrouwbare garage. Zeer kundig, zeuren niet over ieder lampje en schroefje en hebben steeds een goede vervangende auto beschikbaar tegen lage kosten. De medewerkers kennen je na een paar bezoekjes bij naam en tonen meer interesse dan alleen in geld verdienen. Voel me eerder een vriend daar dan een klant.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 april 2014

Gewoon een geweldige garage.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zeer vakkundig ( voor zover ik dat als leek kan beoordelen ); Geven een prima service zonder altijd een rekening te schrijven; Kunnen alle merken repareren maar zijn gespecialiseerd in Citroen; Ik kom er al jaren en ben uitermate tevreden. Ik kan deze garage eenieder aanbevelen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren
Banden monteren*
Velg reparatie
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie
Klein schadeherstel
Groot schadeherstel
Schade taxatie
Sterreparatie
Ruit vervangen

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie Auto Janssen Echt B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Auto Janssen Echt B.V.
Weidestraat 8
6101HA ECHT
Limburg
GPS: 51.1031567 / 5.8683363 lat/lng Plan route

Contact

0475 482336

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat