Deze garage wordt beoordeeld met

8 reviews

5 sterren

 
5 (63%)

4 sterren

 
0 (0%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
3 (38%)
4 van de 8 reviewers raadt deze garage aan.

, 24 maart 2016

Uitstekende auto gekocht

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb recent mijn derde auto bij dit bedrijf gekocht. Het is gewoon een goed adres voor en betrouwbare jonge occasion. dat is ook hun formule. Jonge occasions met relatief lage kilometertellerstand. Ruime keuze en keurige mensen. De afspraken over het schoonmaken en repareren waren keurig nagekomen. Ook het onderhoud wordt door hun gedaan. Nooit moeilijk en altijd vriendelijk.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 30 januari 2016

Als je een andere keus hebt zou ik het wel weten

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Spijkerharde afspraken met deze garage maken als ze je auto inkopen. Doen een bod op je auto via internet. Plaatsen deze vervolgens op hun website. Houden je aan het lijntje om de auto af te leveren en als ie na een week nog niet verkocht is zeggen ze de koop af onder het motto dat je als klant iets verzwegen zou hebben. (wat ze zelf via het RDW systeem gewoon kunnen checken). Kortom twee keer nadenken voor je zaken met ze gaat doen.

25-02-2016 13:02

Geachte heer Velkers,

Bedankt voor uw review.

Graag wil ik onze kant van het verhaal ook toelichten want ik vind het jammer dat u de verkeerde conclusie heeft getrokken.
U heeft uw auto aangeboden (in juni 2014) via een aankoopwebsite en die heeft tussen u en ons bemiddeld.
Uw auto is vanwege zijn leeftijd en kilometerstand erg aantrekkelijk voor onze exportafdeling maar daar zit een mits aan, de BPM moet terug te krijgen zijn bij export.
Volgens de aankoopwebsite heeft u aangegeven dat er nog BPM in de auto zit. Op basis van die informatie zijn we met elkaar in zee gegaan.
Wij gaan ervan uit dat u de juiste informatie heeft verstrekt en bieden hem daarom meteen aan op onze website/exportwebsites.
Bij het natrekken van het kenteken,(even voordat de verkoop definitief zou worden) dat bij BPM zaken alleen telefonisch bij de Belastingdienst kan en niet via een website, bleek dat er geen BPM terug te krijgen is bij export en dat de auto dus voor ons niet interessant is.
Als u van te voren had aangegeven dat de BPM niet meer verrekenbaar was hadden we niet eens een bod gedaan.
Ik heb u dit telefonisch in 2014 ook al toegelicht dus Ik vind het jammer dat u na meer dan 1.5 jaar ineens een negatieve review schrijft.
Wij zijn afgegaan op uw informatie, die achteraf dus niet bleek te kloppen en we verdienen het dus niet om in een kwaad daglicht gesteld te worden.
Desalniettemin hebben wij van de zaak geleerd en ik hoop dat bij u nu ook de onduidelijkheden zijn opgehelderd.

Met vriendelijke groet,

Verkoopteam Autobedrijf Johan Meure B.V.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 november 2015

Veel en duidelijk aanbod

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht (een 107). Ik heb op internet gezocht naar diverse 107's en kwam uit eindelijk bij johan meur uit. Er stonden er een stuk of 10 en dat zijn er nu dus 9. Ik heb de auto nu een maand en hij rijdt perfect ben er erg blij mee!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 21 oktober 2015

gehouden aan afspraak inkoop van mijn auto

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een keurige en klantvriendelijke afhandeling van de inkoop van mijn auto. Deze zaak geeft mij een gevoel; hier kan je ook vertrouwd een auto kopen!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 oktober 2015

Voorbeeldig, zeer prettig

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Voor ik naar dit bedrijf ging heb ik op allerlei review-sites veel positiefs gelezen dus ik besloot de stap te nemen. Dit is tot op heden goed bevallen. Heb in de garantieperiode een klein mankementje aan de auto gehad maar dit is keurig verholpen en kreeg zonder gedoe een leenauto .Kan niets nadeligs noemen, daarom ben ik zeer tevreden. Ben ervan overtuigd dat ik voor een auto voor mijn vrouw over een poosje weer terug kom. Gr Lennard

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 28 september 2015

Top Bedrijf!!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Mijn man en ik kopen hier al jaren auto's en altijd naar volle tevredenheid. De mannen verstaan hun vak en ze verkopen erg veel, ik verbaas mij telkens weer als er weer veel andere auto's staan. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout maar dat heb je gewoon als er gewerkt wordt en de auto's zijn tweedehands maar het wordt dan gewoon goed opgelost. Dat geeft vertrouwen en dat vindt ik belangrijk. Ik wilde dit even melden zodat andere mensen er ook hun voordeel mee kunnen doen. gr. Linda

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 augustus 2015

men probeert klanten te lokken met niet bestaande lokauto's

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Dit bedrijf stelt te beschikken over 200 budgetauto's, waarvan er 134 reeds verkocht zouden zijn. Een taxatieaanvraag levert alleen een verwijzing op naar hun overige aanbod. De taxatie nog steeds niet ontvangen! De reeds "verkochte" staat nog steeds op Autotrack !! Duidelijk een lokauto. Dit bedrijf hoort in Apeldoorn thuis.

23-11-2015 16:21

Geachte mevrouw,meneer Rapido 123,

Bedankt voor uw review.

Ik kan me voorstellen dat het u tegenvalt als de auto waarop u uw zinnen had gezet, verkocht blijkt te zijn. Dat is ook erg frustrerend.

Ik zou u toch graag willen toelichten hoe ons bedrijf werkt.
Wij verkopen tussen de 70 en de 80 auto’s per week en we zorgen ervoor dat onze eigen site per minuut wordt bijgehouden. Op dit moment staan er 246 Budget auto’s op onze site en daarvan staan er 73 op verkocht ,even ter informatie.

Wanneer er bij ons een auto verkocht is wordt deze direct op www. johanmeure.nl ,op verkocht gezet.
De auto blijft er dan op staan, totdat de auto is betaald en op naam gezet, (onze aflevertermijn is plusminus twee weken) dat doen wij omdat veel klanten de auto/foto’s nog even willen laten zien aan familie en kennissen.

Het nadeel daarvan is dat de auto, op bijvoorbeeld Autotrack, Autotrader of Gaspedaal nog blijft staan, daar wordt hij, door die sites, pas afgehaald op het moment dat wij de auto compleet verwijderen van onze site.

Lokauto’s kunnen we onmogelijk op de site zetten, de auto’s worden uitsluitend aan de hand van het kenteken ingevoerd en deze staan dan in onze RDW bedrijfsvoorraad/voorraadadministratie dat kunnen we dus ook gewoon aantonen.

Als u dus een auto zoekt, klikt u dan even door naar onze eigen website voor de actuele voorraad.
Wij krijgen helaas niet altijd alle taxatieaanvragen via andere websites binnen, dus daar kan het fout gegaan zijn en daarvoor bied ik mijn excuses aan.

Als u in de toekomst op of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag van u dan kunnen we er wat aan doen.

Ik hoop dat u inmiddels een passende auto heeft gevonden en ik wens u daarmee dan ook veel veilige kilometers.

Verkoopteam Johan Meure B.V.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 04 juni 2014

Garantie tot de voordeur

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kocht hier een auto die tijdens de proefrit wat aan het horten en stoten was. Zou goed komen, zei de verkoper, omdat de auto lang stil had gestaan... Daar had ik al beter moeten weten. Dat kwam dus niet goed. Ik ben tig keer terug geweest, Amsterdam-Purmerend en weer terug. In die maanden werd steeds weer wat gedaan en vervangen, verloor ik met al dat gereis kostbare werktijd en werd het probleem maar niet opgelost. Ik eiste uiteindelijk een analyse bij een andere garage en... het probleem was daar meteen duidelijk: de haperende auto liep niet op 5 maar vooral op maar 3 cilinders. Deze garagehouder begreep er ook niets van: met zo'n auto valt niet te rijden en hij begreep ook niet dat dat euvel niet meteen was verholpen. Ik was niet meer 'een mevrouw die maar steeds wat kwam zeuren', het probleem was meteen duidelijk. Ik heb ook nooit een excuus gehad. Ik koop zeker nooit meer een auto bij Meure en zal het bedrijf en hun garage daarom bij niemand aanraden.

23-11-2015 17:20

Geachte mevrouw,meneer Mar4anwb,

Ik wil u allereerst hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review te schijven.
Een verbaasde vaste klant van ons,maakte ons attent op uw review. De positieve ontwikkelingen die daarna zijn gevolgd staan in uw review natuurlijk niet vermeld. Mede daarvoor wil ik graag reageren.

U kocht bij ons begin 2014 een BMW 316I Automaat, toen 9 jaar oud en met 164.177 km voor 7000 euro. U kocht deze auto met 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. De auto kreeg vanwege zijn leeftijd en kilometers geen volledige garantie.
Na korte tijd kreeg u klachten met de BMW en die hebben we zo goed als mogelijk proberen op te lossen alleen was het probleem niet goed te vinden, dat was natuurlijk erg vervelend.
U heeft, om de pijn te verzachten, telkens een gratis nieuwe huurauto ter beschikking gesteld gekregen,iets dat zeker niet standaard is in de autobranche. Omdat het probleem niet te vinden was hebben we uiteindelijk besloten om een ruilmotor te monteren want we wilden heel graag het probleem uit de wereld hebben, dat is uiteindelijk dus ook gelukt.

Na een tijd probleemloos gereden te hebben gaf u te kennen dat er wat onderhoud oa. aan de remmen gepleegd moest worden en u gaf te kennen dat u eigenlijk liever van de auto af wilde.
Wij hebben de auto uiteindelijk binnen het jaar teruggekocht van u.

Garantie tot de deur is bij ons dus niet van toepassing omdat we bijna 4000 euro hebben uitgegeven om het probleem naar uw wens op te lossen. (rekeningen ter inzage)
Inmiddels hebben we besloten om geen auto’s met een hoge kilometerstand meer te verkopen omdat de ervaring leert dat auto’s met hoge kilometerstanden te vaak veel problemen opleveren. Ik deel u dan ook bij deze mee dat wij dergelijke auto’s niet meer verkopen of adviseren te kopen.

Ik hoop dat u met uw huidige auto zeer tevreden bent en wens u het beste voor de toekomst.

Verkoopteam Johan Meure B.V.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Dit bedrijf heeft nog niet aangegeven welke service en diensten het levert.

Locatie Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Auto In- en Verkoop Johan Meure B.V.
Newtonstraat 50
1446VR PURMEREND
Noord-Holland
GPS: 52.5141263 / 4.9939453 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo

Contact

0299649939 (lokaal tarief)

info@meure.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat