Auto Blaschke B.V.

Laarstraat 61 | TILBURG

(16)

Soort bedrijf en merk(en)

Universele garage

Aangesloten bij

BOVAG , RDW erkend

Over Auto Blaschke B.V.

Al meer dan 40 jaar een begrip in Tilburg. Nu ook op de kaart in heel Nederland.
Auto Blaschke krijgt namelijk de tweede plek bij de BOVAG verkiezing Autobedrijf van het jaar 2014-2015 en is dus daarmee 2e van Nederland en het beste autobedrijf van Noord-Brabant.

Belangrijkste selectiecriteria van de verkiezing Autobedrijf van het Jaar zijn: klantbeleving, ondernemerschap en toekomstvisie. De onafhankelijke vakjury bestaat uit Ferry Smith van ANWB (juryvoorzitter), Oskar Bronsgeest van W&D Consultants, Nathan Bakker van Bovemij en René Stolp van RDC inMotiv.

U kunt bij ons voor alles terecht. Ook kunnen wij de meeste lease auto's onderhouden!

Auto Blaschke Aangenaam Kennismaken!

Deze garage wordt beoordeeld met

16 reviews

5 sterren

 
10 (63%)

4 sterren

 
3 (19%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
1 (6%)

1 ster

 
2 (13%)
13 van de 16 reviewers raadt deze garage aan.

, 05 maart 2016

zeer tevreden!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Kwam er vroeger wel incidenteel, maar met de auto eigenlijk vaste klant geworden (makkelijk dichtbij, uitstekende service)

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 15 augustus 2015

Door de service van Blaschke onbezorgd op vakantie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Wij hebben onze auto al jaren in onderhoud bij deze garage. Ook hebben wij onze auto's daar gekocht. Wij zijn erg tevreden over de service, contact en afhandeling van de werkzaamheden. Ze houden je altijd op de hoogte als ze bezig zijn met je auto. 3 weken voordat we op vakantie gingen is onze auto uitgebrand. Dat was ontzettend vervelend en wij zagen onze vakantie letterlijk in rook opgaan. Blaschke heeft ervoor gezorgd dat we mobiel bleven. We konden een leenauto gebruiken en er werd een auto beschikbaar gesteld om met caravan op vakantie te gaan. Ook heeft Blaschke een grote rol gespeeld in het vaststellen van de dagwaarde van de uitgebrande auto. Auto Blaschke is ook op zoek voor een andere auto voor ons. Het is ontzettend prettig om terug te kunnen vallen op een professioneel bedrijf. Ik vertrouw deze garage 100%.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juni 2015

Oplossen startptoblemn

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik had jarenlang onregelmatige (d.w.z. de ene keer wel, de andere keer niet) startproblemen met mijn Renault Scenic. Ondanks vele bezoeken aan Renaultdealers/garages in Nederland en Frankrijk in de afgelopen tijd werd het probleem - ondanks "mooie verhalen" over de oorzaak en de zgn. gevonden oplossingen - nooit opgelost. Garage Blaschke heeft uiteindelijk de oorzaak gevonden en verholpen: een niet goed werkende bezinepomp. Mijn auto rijdt nu weer als vanouds! Hulde!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 januari 2015

Zeer goede service!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Àlleen maar goede woorden deze vakmensen.Kwaliteit en service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 september 2014

Review

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Goede garage

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 31 juli 2014

Airco vullen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Er zit een lek in mijn airco-systeem. Blaschke heeft de airco gevuld met speciaal UV-vloeistof zodat na enige tijd zichtbaar wordt waar het lek zit en kan gericht het lek worden gerepareerd. Handig en kostenbesparend! Bedankt voor het meedenken.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 27 juli 2014

Een extra stap (of meer) als daarmee de klant geholpen is, is nooit een probleem

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een klein jaar terug al eens meegemaakt, dat ik zaterdagochtend kwart over elf uur vanuit Eindhoven bel, of ik dan nog langs kan komen, vanwege een probleem met de startmotor. Geen probleem. Tegen twaalven kom ik aan. Een monteur heeft toen nog ruim een uur onder de motorkap gelegen om het probleem op te lossen. Dat was natuurlijk klasse. Afgelopen vrijdag met een kapotte autosleutel zomaar aan komen waaien en ook dat is toen direct voor me in orde gemaakt. Daar moest zelfs de soldeerbout aan de pas komen. Geen enkel probleem. Dat werd gewoon tussendoor gedaan. En bovendien werd er een nieuw batterijtje in gezet. Dit alles kosteloos. Geweldig toch? Ik kom er graag terug!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juli 2014

Airco vullen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Gistermiddag gebeld met deze garage omdat ik de indruk had dat de airco van mijn auto niet meer optimaal werkte. Vandaag direct een afspraak. Onder het genot van een kopje (niet lekkere) koffie, was mijn auto binnen het afgesproken uur in orde. Om onnodige kosten te besparen is mijn het advies gegeven zelf te controleren of de airco snel weer in kracht verliest zodat een eventueel lek pas opgespoord hoeft te gaan worden als het daadwerkelijk bestaat. Meedenkende vakmensen. Daar hou ik van. Wat mij betreft mogen ze autobedrijf van het jaar worden, mits..... ze zorgen voor kwaliteit koffie. In mijn ogen een verkeerde bezuiniging.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2014

ik kan veel vertellen

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik kan veel vertellen over deze garage. Goede dingen en dingen die minder gaan. Ik ben geen automonteur maar wel technisch opgeleid en als zodanig toch wel wat inzicht in onderhoudswerkzaamheden. In elke garage heb je last van menselijke problemen. Daar kun je erg overvallen maar mijn in geval wordt en werd het toch steeds weer goed opgepakt. Het is gelukkig niet altijd zo dat de "klant" betaald. Afspraak is afspraak. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop deze garage met je meedenkt. Zo ook moest er een distributieriem vervangen worden. Zij meldden dat ??n jaar van te voren. Dit ook in verband met de hoge kosten die zo'n onderhoud met zich meebrengt. Je kunt jezelf erop voorbereiden. Dit heb ik in al de jaren dat ik auto rij nog niet meegemaakt. Altijd alles achteraf of op de dag dat de auto weggebracht werd nooit van te voren Dat vind ik nog eens service! Iemand met een mindere ervaring met deze garage moet meer om zich heen kijken wat voor een sjacheraars er zijn. Garage Blascke geeft een eerlijk open advies met een prijskaartje eraan. En wordt het duurder zal het nooit veel meer zijn dan wat er afgesproken is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 26 mei 2014

Fijne garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ben hier al jaren klant naar volle tevredenheid. Afspraak is hier echt afspraak. Er wordt altijd eerst netjes gebeld over de te maken kosten. Betaalbaar en eerlijk advies. Personeel is vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Nog gefeliciteerd met het behalen van de halve finale voor de titel van Autobedrijf van het jaar. Zet 'm op mannen en haal binnen die titel zou ik zeggen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Doe gewoon wat ik vraag a.u.b.!

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik had in eerste instantie een prima ervaring met deze garage omdat ze me uit de brand hebben geholpen met een kapotte accu. Ik dacht, het zou handig zijn als ik mijn auto hier laat onderhouden, wat ook geregeld werdt. Echter liep dat anders dan verwacht. Ik heb bij een volgende onderhoudsbeurt een kort lijstje bij Blaschke achtergelaten met wat ik aan mijn auto aan onderhoud nodig vond. Denk daarbij aan motorolie en remolie, maar ook of ze de remmen wilden controleren etc. Het gesprek met de persoon die op dat moment achter de balie zat en verder als mijn contactpersoon zal fungeren liep al niet lekker, ik voelde me niet helemaal serieus genomen. Afspraak was in ieder geval dat ik gebeld zou worden als het onderhoud gedaan was en ik zou thuis opgehaald worden en naar het bedrijf gebracht worden. Ik kan vanuit daar weer rijden met mijn auto. Klinkt goed, niet? Toen ik gebeld werd dat mijn auto klaar was zou ik binnen een paar minuten opgehaald worden. Ik sta vervolgens drie kwartier te wachten totdat ik mijn eigen auto aan zie komen rijden met een monteur erin. Die kon het niet vinden maar heeft wel lekker rondgekacheld. Of ik hem dan ook weer even naar de zaak wilde terugbrengen??? Ik heb toen maar even over mijn hart gestreken en de man naar het bedrijf teruggebracht. Was ik niet helemaal tevreden mee uiteraard want ja, afspraak is afspraak? Maar ja ach, kan gebeuren dacht ik. Ondertussen kwam ik erachter dat de monteur niets wist van het vervangen van versnellingsbakolie. Er was dus inderdaad iets niet helemaal lekker in de communicatie. De dagen die daarop volgden was ik aan het wachten op onderdelen die nog geleverd moesten worden bij Blaschke en heb ik ondertussen bij een bandencentrum nieuwe banden onder mijn auto laten leggen. Een weekje later werd ik gebeld door Blaschke dat de onderdelen binnen waren en ik de auto weer langs kon brengen. Zo gebeurd zo gedaan. Ik heb toen gelukkig een leenfiets kunnen regelen om op en neer naar huis te kunnen om niet weer een monteur terug naar het bedrijf te hoeven brengen. De volgende dag kon ik 's avonds net voor sluitingstijd mijn auto weer gaan halen, dus ik op de fiets daarheen. Weer een gesprek wat niet helemaal lekker liep in mijn opinie. Er werdt bijvoorbeeld vermeld dat ze vonden dat mijn wielen ongebalanceerd waren. Dat was onzin en ik had ook niet gevraagd hier aan te komen, ik had die week ervoor nota bene nieuwe banden gekregen en die reden uitstekend. Maar goed ze zullen het dan wel nog beter gemaakt hebben, vertelde ik mezelf, zij zijn de experts toch? Echter, toen ik ging rijden en boven de 50km/uur kwam trilde mijn stuur als een bezetene. In plaats van het beter te maken hadden ze de balans in de wielen dus verstoord en kon ik niet fatsoenlijk meer rijden. Helaas voor mij was het toen sluitingstijd geweest en kon ik er die dag niet meer mee terug. Ik ben daarom de volgende dag 's morgens meteen terug gegaan om verhaal te halen. Uiteindelijk vond men daar dat het de schuld van het bandencentrum was (?!!). Ze hebben toen geprobeerd om de balans weer te herstellen maar dit is niet gelukt. Van het verhaal van de monteur die dat heeft geprobeerd werd ik ook niet blij want die gaf de banden de schuld. Misschien had hij zijn apparatuur eens moeten laten nakijken in plaats van de banden want ik ben dus maar hiervoor teruggeweest naar het bandencentrum en voila, probleem gefixt. Kortom: vanwege de slechte communicatie had ik al geen goed gevoel en daar kwam nog bij dat ze proactief dingen hadden verstoord of niet gedaan, waar ze niets van wilden weten. Voor mij reden genoeg om elders onderhoud aan mijn auto te laten doen. Bevalt uitstekend overigens.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Service onder garantie onder de maat

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb hier in 4 jaar geleden een tweedehands Skoda Fabia gekocht, ik heb 3 maanden garantie gevraagd bij de aankoop. De radioontvangst was vanaf het begin slecht, hier ben ik 4 keer mee terug gegaan voordat ze erachter kwamen dat de antenne los zat. Het was winter maar toch leek de airco het niet te doen (ontwasemen) hier hebben ze naar gekeken en hij zou in orde zijn, helaas werkte hij helemaal niet merkte ik toen de temperatuur echt omhoog ging. Wat bij mij echt wel duidelijk maakte hoe dit bedrijf handeld is toen ik terug ging voor de ruitenwissers. De auto zou een afleverbeurd krijgen en daarbij zou alles vervangen worden wat aan slijtagedelen. De ruitenwissers werkte voor geen meter bij de eerste regenbij, ik terug naar Blaske, gingen ze in plaats van een paar nieuwe wissers van een paar euro mijn ruiten poetsen en een verhaal ophangen over dat mijn ramen vet waren.....toen dacht ik, ondanks de garantie kom ik hier nooit meer

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 april 2014

Misbruik maken van uw ontwetendheid

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

In januari 2013 had ik helaas mijn auto total loss gereden, mijn auto was all risk verzekerd en ik heb van het uitgekeerde verzekeringsgeld een Volvo s40 uit 1999 met 177.000km op de teller gekocht. Omdat de 2e hands dealer zelf de APK en beurt had uitgevoerd krijg je toch snel de indruk dat de slager zijn eigen vlees keurt. Dus ik ben gaan zoeken op internet naar een goede garage dichtbij bij mijn huis, ik kwam uit op Auto Blaschke. Ik ga er vervolgens langs en vertel mijn verhaal en ik wil graag dat ze de auto van voor tot achter nalopen om te weten wat ik nu eigenlijk gekocht heb, met andere woorden wat is de staat van deze auto, zijn er grote of kleine gebreken en zijn er dingen die komende APK of beurt echt aan vervanging toe zijn. Een week later wordt dit plan uitgevoerd en er word mij vertelt dat ik een prima auto gekocht heb en dat er wat kleine dingen vervangen moeten worden en geen zorgen hoef te maken, kosten €384,-. Prima dacht ik, ik heb een degelijk 2e hands auto aangeschaft. Vervolgens zijn we 9 maanden verder, met de auto heb ik 10.000km gereden en het is tijd om de APK te vernieuwen en ik denk ik zal er gelijk maar een service beurt bij doen. Ik maak wederom een afspraak bij deze garage en laat het bovengenoemde uitvoeren. Ik krijg s'middags een telefoontje en er word een hele waslijst opgenoemd met gebreken aan de auto en volgens hen was het grootste gedeelte APK afkeuring, ik heb geen bal verstand van auto's dus het zal wel denk ik dan, maar kosten €1000,-. Toch was ik al een beetje verbaasd dat er eerst niks mis mee was en vervolgens een hele waslijst, dan rijst toch de vraag wat hebben ze in hemelsnaam dan die eerste grote beurt gedaan! Uiteraard heb ik ze dat gevraagd maar er werd gezegd dat dingen nu eenmaal verslijten, maar een volledig doorgeroest uitlaat was 9 maanden ervoor niet zichtbaar en ineens moest ik blij zijn dat ie er nog uberhaupt aanging. Ook moesten mijn ruitenwisser vervangen worden terwijl ik die er net een maand ervoor nieuwe opgezet had en ook mijn handrem was stuk, terwijl ik mijn auto nog nooit op de handrem heb gezet. Uiteindelijk heb ik de auto laten maken op de punten die deze garage aangaf, deze mensen hebben er nu eenmaal verstand van en ik niet was mijn gedachten gang. De volgende dag ben ik hem gaan ophalen maar toen bleken de kosten plotseling €1210,-, uiteraard heb ik gezegd dat er over de telefoon over duizend euro werd gesproken. Dat was blijkbaar de prijs exclusief BTW, dit was voor mij de druppel want zoiets kan dus gewoon echt niet, ik ben nog in discussie gegaan maar er werd geen meter toch gegeven en er werd mij vertelt dat ik zelfs nog gematst ben! Uiteindelijk heb ik maar gewoon betaalt en de auto meegenomen met de boodschap dat ik er nooit meer naartoe ga. Ik heb later op internet nog opgezocht wat APK afkeurpunten zijn en die vergeleken met mijn factuur en het bleek dus een fabeltje te zijn dat alles wat zij vonden dat er aan gedaan moest worden had te maken met APK afkeurpunten. Dus vooral NIET naartoe gaan, zij weten dat de meeste mensen geen verstand van auto's hebben en daar maken ze graag misbruik van.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 april 2014

Een garage welke duidelijk is in de afspraken

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Na overleg is mijn auto voor een onderhoudsbeurt en APK aangemeld bij de garage. ook waren er problemen met de automaat. Tijdens het gesprek is geadviseerd om de automaat te laten spoelen. Hiervoor waren 2 dagen noodzakelijk, hiervoor kon ik in die periode een auto gebruiken tegen een zeer aantrekkelijk tarief van € 15,00 per dag. Voordat met het onderhoud is gestart ben ik gebeld dat er geen grote beurt noodzakelijk was maar kon volstaan met een kleine beurt. Ook zijn de kosten opgegeven. In de loop van de 2e dag heb ik gebeld of de auto al gereed was. Dat was nog niet het geval en men had de auto nog een 3e dag nodig voor de testrit. Dit viel mij tegen, niet zozeer dat de auto een derde dag moest blijven maar, men heeft mij niet gebeld en het zou mij een 3e dag huur kosten. De 3e dag ben ik ook niet gebeld en ben zelf maar naar de garage gegaan. De auto was gereed en bij het afrekenen hoefde ik maar 1 dag huur auto te betalen. Ook bleek de auto keurig gewassen. Of de automaat nu goed functioneert moet ik nog even afwachten. Een prima garage maar men mag wel sneller even bellen en de klant informeren.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

De klant staat centraal bij Blaschke

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ging ik voorheen altijd naar een merkdealer, de service bij Auto Blaschke is een stuk persoonlijker en vriendelijker. Er wordt altijd tijd voor je gemaakt. Voordat er daadwerkelijk aan de onderhoudsbeurt gestart wordt is er altijd een kostencalculatie/inschatting. Dreigt er afwijking vind er altijd afstemming plaats. Wat bij Auto Blaschke bijzonder prettig is, is dat er meegedacht wordt als het even lastig wordt met vervangend vervoer. Hieruit blijkt dat klant centraal staat, er is een hoge servicegerichtheid en dat geeft je als klant een bijzonder prettig gevoel. Ik zou het iedereen willen adviseren, stap af van die onderhoudsbeurten bij de dure merkdealers, dit onderhoud kan bij vakgarage's zoals Auto Blaschke voor een veel scherper/voordeliger tarief met minstens hetzelfde resultaat, of zelfs beter. Probeer het zelf, je kunt enorm besparen!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 april 2014

Goed vooraf geïnformeerd

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb de auto die ik bij deze garage gekocht heb een jaar later weggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt. Van tevoren konden ze mij al vertellen wat de prijs voor de beurt ongeveer zou worden, exclusief eventuele bijzonderheden. Ik werd gedurende de dag netjes gebeld om de bijzonderheden door te spreken, ook hierbij informeerden ze me wat de prijs ongeveer zou zijn en de totale factuurprijs zou worden. Bij het ophalen van de auto werd de factuur nogmaals regel voor regel toegelicht en liet de monteur aan de hand van het kapotte onderdeel (bougie en bougiekabels) zien wat er precies aan de hand was. Enige minpunt dat ik zou kunnen noemen is dat een leen-auto niet gratis is. In mijn ogen zou dat gratis mogen zijn, als extra service.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen*
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen*
Wasstraat*
Interieur*
Poetsen*
* Alleen met afspraak
Locatie Auto Blaschke B.V. op kaart

Praktisch

Adres

Auto Blaschke B.V.
Laarstraat 61
5025VJ TILBURG
Noord-Brabant
GPS: 51.5465246 / 5.0654695 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za

Contact

0134682001

info@autoblaschke.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat