Soort bedrijf en merk(en)

Officiële merkgarage van:
Seat , Skoda , Volkswagen

Aangesloten bij

BOVAG , FOCWA , Glasgarant , RDW erkend , Stichting Duurzaam Repareren , VACO

Deze garage wordt beoordeeld met

28 reviews

5 sterren

 
17 (61%)

4 sterren

 
8 (29%)

3 sterren

 
0 (0%)

2 sterren

 
0 (0%)

1 ster

 
3 (11%)
24 van de 28 reviewers raadt deze garage aan.

, 15 oktober 2015

foute diagnose

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik bracht mijn auto voor een jaarbeurt en apk. Na een tijdje werd ik gebeld dat de remvloeistof vervangen moest worden en dat de waterpomp lekte. De remvloeistof was echter een maand of drie geleden door deze dealer vervangen en de waterpomp was nagenoeg nieuw. Deze was samen, welliswaar door een ander bedrijf, met de distributieriem vernieuwd. Het advies om de remvloeistof te vervangen berustte op een vergissing??? Het stickertje dat aangaf dat deze werkzaamheden reeds waren uitgevoerd zat op een vreemde plaats. De waterpomp zou volgens de monteur toch echt lekken. Nader onderzoek door derden wees echter uit dat de waterpomp in orde was. Op mijn verzoek om een trekhaak onder de auto te plaatsen werd positief gereageerd. Kosten 850 euro. De reeds geplaatste, en goed werkende, stekkerdoos voor een 13polige stekker, was niet van invloed op de kosten. Elders heb ik de trekhaak laten plaatsen voor 465 euro. Duidelijk is dat je als consument "wakker" moet bijven. Over de andere uitgevoerde werkzaamheden, grote beurt, vernieuwen fusee kogel, reparatie 3e remlicht, vervangen spoorstangkop ben ik tevreden hoor ook al zijn de kosten prijzig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 mei 2015

Perfect ontvangen en goede uitleg

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ging allemaal perfect, waren wat te vroeg maar kregen gelijk koffie aan geboden. kregen uitleg over de werkzaamheden ,en wat het ging kosten .werd ook gezegd als we nog extra dingen tegen komen vragen we het eerst prima werk

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 13 mei 2015

Slechte service-onvriendelijke personeel-grote teleurstelling

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik had online afspraak gemaakt voor een APK, waarbij ik ook een bevestingsmail heb gekregen dat ze akkoord mee zijn gegaan en in de planning hebben gezet. Heb ik vrij genomen kom ik aan bij de vestiging. Krijg ik te horen dat er fout is in hun systeem en dat ze me niet kunnen helpen omdat ze het te druk hebben. Ze vroeg om een nieuw afspraak te maken. Ik gaf aan dat ik al een dag vrij heb genomen van werk en dat de APK al is verlopen. Ze zei dat is niet mijn probleem! Ik zei maar het is wel jullie probleem dat jullie systeem niet goed werkt. Ze was daar ook niet mee eens. Ik vroeg of ik de leidinggegende kan spreken, is ze weggegaan en komt ze terug zonder hem en zegt dat hij het druk heeft. Dat de leidingevende geen minuut voor me had vond ik ook niet klantvriendelijk. Dat hij de ballen niet heeft om op te dagen en om een oplossing hiervoor te vinden. Hier kom ik dus nooit meer!!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 10 maart 2015

Grote teleurstelling na overstap vanwege verhuizing.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik werd in eerste instantie goed ontvangen wat mij ook samen met het professioneel ogende gebouw aantrok tot deze garage. Helaas kreeg ik een telefoontje na dat ik een prijs van circa 1100 euro had afgesproken waarna ze het wouden verhogen tot 2800 euro. Na wat uitleg en van mij van tegen gestribbel werd de prijs al gauw verlaagt naar 2100 euro. Dit liet mij al zien dat dit geen duidelijk verhaal was en toen ik een uitleg per mail vroeg bleken ook nog eens de prijzen stukken hoger te zijn dan mijn vorige garage (Zijm huissen). Zo werd er 450 euro gerekend voor 4 nieuwe banden terwijl Zijm hier 200 euro voor vroeg. Toen ik mij dus terug trok en aangaf dat ik de auto wou ophalen bleek dat er 100 euro in rekening gebracht zou worden voor de gedane werkzaamheden wat ik begreep. Toen ik echter aan kwam voor het ophalen bleek dit ook nog eens verhoogd te zijn naar 140 euro. Wat ik zelf er jammer vond was dat ik me erg opgelicht voelde door de verkoper terwijl de rest van het bedrijf mij uitermate goed hielp en te woord stond. Toch heeft dit mij laten zijn dat in het geval van A-point Amsterdam je zelf scherp moet blijven omdat ze anders wel meer geld vragen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 oktober 2014

Goeie APK en voortreffelijke service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn APK bij A-Point Service gedaan en ben meer dan tevreden over ze. Bij binnenkomst zie je al dat het een nette garage is en de medewerkers zijn er zeer vriendelijk. Ik bracht mijn auto uit 2001, bij ze voor de APK en werd aan de balie heel vriendelijk en met een lach geholpen door de medewerkers, de garage zag er professioneel uit en ik werd netjes gebeld na een uur dat mijn auto klaar was, en in dit geval was goedgekeurd. Ik ben zeer tevreden over de service en je betaald ook niet teveel. Bij andere garages heb je nog wel is het idee opgelicht te worden maar dat heb je bij hun totaal niet.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 september 2014

Erg klantvriendelijk!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Een professionele garage, maar daar zijn er meer van. Deze springt er absoluut uit qua klantvriendelijkheid!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 september 2014

merkdealer beter wanneer je een minder gangbare oude auto rijdt.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Golf V5 (uit 1999) heeft een motor die niet veel voorkomt. Alle-merken garages hebben er zeer waarschijnlijk geen of weinig ervaring mee, waardoor ze meer tijd nodig hebben om te werken aan de motor en er risico is op fouten. Beter de merkgarage dus. A-point communiceert goed en geeft een realistisch advies over de toestand van de auto. Voorbeeld: Ik hoorde wat geluiden uit het onderstel en wilde dat verholpen hebben. Wanneer ik onwetend was geweest, hadden ze vast een revisie van ophangrubbers kunnen verkopen. A-point heeft alleen veiligheid gecheckt en mij aangeraden niks aan de auto te doen, omdat de eventuele kosten niet in verhouding staan tot de klacht. Een kleine stommiteit is dat ze me probeerden een lichtschakelaar te laten vernieuwen waar een kleine barst in zit. (180 euro) Ze hadden door dat ik zuinig ben op de auto en dachten dat ik wellicht interesse in een nieuwe schakelaar had 'om de auto knap en netjes te houden'. Niet dus. Afspraken worden goed nagekomen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 september 2014

Goede communicatie

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

De service vind ik erg goed. Ze plannen standaard een dag in voor een grote beurt, maar toen nik zei dat ik de auto halverwege de dag weer nodig had, hebben ze het in een halve dag voor mij gedaan. Ik werd netjes gebeld over een lampje wat vervangen moest worden en dus wat extra kostte en ik werd gebeld toen die klaar was.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 september 2014

Uitstekende service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Zowel de serviceadviseurs als de monteurs zijn uiterst correct en behulpzaam.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 22 augustus 2014

grove misleiding

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

na een onderzoek bij de ANWB garage t.b.v. garantiecheck, kwam er een rapportage uit met een aantal zake die onder de garantie vallen. dus ben ik naar A-point waar ik ook mijn 2e hands auto heb gekocht. daarnaast was er een kleine beurt nodig. de schokdemper voorkant zat links voren niet meer goed. dit herstel en de kleine beurt zou ca ? 270,- kosten. afspraak was bij meer kosten graag eerst overleg. een paar dagen later werd ik gebeld met de mededeeling dat de schokdenper is rechtgezet en dat de prijs nu op ? 423,- zou komen. ik was het er niet mee eens door de afspraak dit eerst met mij te overleggen. bij ophalen van de auto heb ik dit gezegt en dat ik het niet daarmee eens was. het antwoord: hij heeft mij gebeld voor overleg ik moet mij echt vergissen. terwijl ik nog een argument aan de telefoonb kreeg dat dit niet is gebeurd. de truc was direct duidelijk en het zou alleen op een weleens/nietes uitdraaien. Ik begrijpt dat hier niet tegen te doen valt en wil graag anderen waarschuwen. ik voel mij erg bedrogen, dit is ergen dan wat je in de media verneemt over de praktijken van garages. ik raad iedereen af hier naar toe te gaan.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 augustus 2014

Afspraak is afspraak

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij mijn 15 jaar oude Passat die altijd op straat staat heeft de werkplaats nu en dan extra werk om oude onderdelen los te krijgen, dergelijke tegenvallers worden nooit aan mij doorberekend, men houdt zich altijd aan de vooraf afgesproken reparatieprijs, zeer netjes dus deze lui.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 12 augustus 2014

Tevreden klant

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn auto (Seat Leon MK1 4x4 V6) hier met een motorstoring afgegeven, de oorzaak was snel gevonden, dit lukte niet bij de garage waar ik mijn auto voorheen in onderhoud had. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie. Ondanks de hoge reparatiekosten (distributieketting en koppeling vervangen) erg tevreden met de service. De auto werd netjes gewassen opgeleverd en draait weer als een zonnetje!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 06 augustus 2014

Doen wat ze zeggen.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

ben al jaren geleden bij autovroon klant geweest even ergens anders vanwege ander merk, maar uiteindelijk toch weer bij mijn oude vertrouwde garage terug gekomen en er is niets gewijzigd alleen de naam in A-point, een aanrader!!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 05 augustus 2014

Geweldig

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb een geweldige service gehad bij deze garage, en ik ben er prima geholpen. Zeker aan te raden!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 29 juli 2014

Ontzettend goede service en klantgerichtheid

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Nadat ik bij een universele garage een VW had gekocht, vermoedde ik na 4 weken dat mijn auto een gebrek vertoonde. De verkopende garage hield voet bij stuk dat er niets mis met de auto was, maar ik had mijn twijfels. Ik heb bij A Point een second opinion aangevraagd en zij hebben geconstateerd dat de auto wel degelijk gerepareerd moest worden. A Point heeft niet alleen mijn auto gerepareerd, ze hebben mij de technische onderbouwing toegestuurd waarom er wel degelijk sprake van een gebrek was (zodat ik hier mee terug naar de verkoper kon gaan) en ze hebben mij zelfs buiten werktijden om te woord gestaan en geholpen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 25 juli 2014

Goede service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Als rijschoolhouder kom ik de laatste 2 jaar bij a point west. Al die tijd goed en vriendelijk geholpen en geen klachten en je merkt aan alles dat het proffesioneel in elkaar zit. Het enige minpunt is dat het een groot bedrijf is en je bijvoorbeeld geen direkt contact met de monteur hebt. Met het schadebedrijf in zuidoost heb ik trouwens minder goede ervaringen en zou die niemand aanraden.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 23 juli 2014

Goede garage waar aardige mensen werkzaam zijn.

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik heb mijn auto een paar keer bij A-Point gebracht als ik schade of defecten had en altijd is het goed opgelost. Ik vind de mensen die er werkzaam zijn erg aardig, de sfeer is overduidelijk goed en men is erg duidelijk. Het geleverde werk is tot nu toe altijd goed geweest. Fijn idee dat je je auto altijd weer snel werkend terug hebt!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 19 juli 2014

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

klantvriendelijke garage, overleggen uitvoerig over de werkzaamheden en geven ook aan wat je eventueel makkelijk zelf kunt vervangen. Lopen de rekening samen met de klant door, waardoor er nog ruimte is voor vragen.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 18 juli 2014

Fijne service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Vandaag de auto afgegeven voor een onderhoudsbeurt en servicebeurt. Alles verliep soepel en de afspraken waren duidelijk. Ik weet precies wat ze gaan doen van tevoren, dus ik kom niet voor een verrassing te staan. Medewerkers daar waren erg behulpzaam en vriendelijk. Enige minpunt is dat er geen vervangende auto geregeld wordt; enkel tegen betaling.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 17 juli 2014

Professionele Service, Klantvriendelijkheid en Klantgerichtheid!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Professionele Service, Klantvriendelijkheid en Klantgerichtheid! Alleen de prijzen mogen wel iets scherper, maar de kwaliteit is TOP!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 14 juli 2014

Voor herhaling vatbaar.

Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

A-Point service in Amsterdam maakt het erg makkelijk om een onderhoudsbeurt te boeken. Ze bieden zelfs leenfietsen of auto's om het je makkelijk te maken. Het ontvangst bij afgeven van de auto is vriendelijk en professioneel en ook de communicatie over het verloop van de onderhoudsbeurt is erg duidelijk en transparant. Het belangrijkste is uiteraard in hoeverre de onderhpudsbeurt naar wens is uitgevoerd en voor zover ik kan inschatten is er heel goed werk geleverd. Ik zal zeker terugkeren naar deze garage.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 11 juli 2014

Prettig, modern en professioneel

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Ik was onder de indruk van hoe soepel alles verliep bij A-point. Het maken van een afspraak ging heel makkelijk, en bij binnenkomst stond mijn afspraak al op het scherm. De medewerkers begroetten me heel vriendelijk, ook degenen met wie ik geen direct contact had, en alles maakte een prettige, moderne en zeer professionele indruk. Het telefonisch overleg over de uit te voeren reparaties was heel duidelijk, en de A-point medewerker gaf me helder advies over welke reparatie op dit moment wel en niet noodzakelijk waren. Ik ben blij met de 'ontdekking' van deze garage, en ik blijf mijn auto hier zeker naartoe brengen voor onderhoud.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 juli 2014

Longlife Service

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Uitstekende service, vakkundig en klantgericht personeel, van a - z transparant, prima kwaliteit, snel en betaalbaar, oprecht, duidelijk en zakelijk

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 09 juli 2014

echt klantvriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Het is een prettig bedrijf waar je snel en adequaat geholpen wordt. Alle medewerkers waar ik mee te maken heb gehad zijn echt heel vriendelijk en meedenken. Ze geven goede uitleg vooraf van de werkzaamheden en wat ze aan het einde werkelijk hebben gedaan of zijn tegengekomen. Het enige nadeel is dat de VW-artikelen zo duur zijn.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 02 juli 2014

je krijgt wat je afspreekt

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Afspraak voor APK (gratis), airco-controle en grote beurt. Uiterst vriendelijk ontvangen, "rondgeleid" over wat er met de auto die dag gaat gebeuren en de kosten daarmee gemoeid. Thuis gebeld over nadere, niet voorziene gebreken en overlegd of reparatie/vervanging bij deze beurt (al) nodig is.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 01 juli 2014

Vakkundg en vriendelijk

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Dinsdag 1-7-'14 aan het eind aan de middag was mijn auto klaar na de noodzakelijke 120.000km beurt. Buiten het standaard onderhoud had ik zelf nog een aantal -kleine- dingen die ik wilde laten uitvoeren. Ik rij heel veel voor mijn werk dus de wagen krijgt daardoor aardig wat te verduren. Bij het inleveren van mijn auto op maandagochtend kreeg ik van de servicemonteur een duidelijk overzicht wat er aan extra kosten bij zou komen. En wanneer er tijdens het onderhoud nog andere zaken aan de orde zouden komen, dan zou ik worden gebeld. Dit bleek helaas nodig. Vervangen van o.a.: remblokken, bougies, 3 banden, remvloeistof etc.etc. bleken nodig! Uiteindelijk besloot ik zelf om 4 nieuwe banden aan te schaffen. Omdat ik al heel wat jaren klant ben kreeg ik op de 4 banden een korting van 25%. En ook op de huurauto die ik nu 1 dag langer nodig had kreeg ik 50% korting. Bij het ophalen van mijn auto kreeg ik van een zeer vriendelijke servicemedewerkster een vakkundig en duidelijke uitleg over de gemaakte kosten en het uitgevoerde onderhoud. Mijn auto kan er weer een tijdje tegen dankzij een prima servicebeurt bij deze garage! L.Theeboom Amsterdam.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 24 april 2014

Meer dan OK!

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Men verteld keurig van te voren waar de werkzaamheden uit gaan bestaan en geven je ook een prijsindicatie. Onvoorziene werkzaamheden worden telefonische besproken voordat men daadwerkelijk de werkzaamheden gaat verrichten (of niet, dat is de keus van de klant). Ik heb één keer meegemaakt dat er een verkeerde olie was gebruikt. Men was daar achter gekomen en ik kreeg laat in de avond nog een telefoontje met de welgemeende excuses. Nadat ik de volgende dag terug ben gekomen, hebben ze de olie verwisseld en stond er een mooie fles wijn klaar, toen ik mijn auto op kwam halen. Een fout maken is menselijk, ik vond de oplossing prima!

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

, 20 april 2014

Prima garage

ik raad deze garage aan
Prijs-kwaliteitverhouding
Kwaliteit werkzaamheden
Klantvriendelijkheid
Nakomen afspraken
Duidelijkheid vooraf over werkzaamheden en kosten

Bij iedere afspraak wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren en wat de kosten zullen zijn (uiteraard excl. onverwachte zaken). Na afloop van het onderhoud wordt de auto ook van buiten geheel gewassen. Mensen aan de receptie zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Meld misbruik
Je hebt misbruik gemeld.

Service

Haal en breng service
Vervangend vervoer
Leenfiets
Zonder afspraak
24/7 bereikbaar
Gratis wifi

Onderhoud en reparatie

APK Keuring*
Kleine beurt*
Grote beurt*
Airco service*
Zomercheck*
Wintercheck*
Accu vervangen*
Distributieriem vervangen*
Trekhaak monteren*
LPG ombouwen
Alarminstallatie inbouwen*
* Alleen met afspraak

Banden en velgen

Banden wisselen (zomer/winter)*
Bandenopslag*
Balanceren en uitlijnen*
Banden repareren*
Banden monteren*
Velg reparatie*
* Alleen met afspraak

Schadeherstel en glasherstel

Krasreparatie*
Klein schadeherstel*
Groot schadeherstel*
Schade taxatie*
Sterreparatie*
Ruit vervangen*
* Alleen met afspraak

Reinigen

Geur verwijderen
Wasstraat
Interieur
Poetsen
Locatie A-Point Service Amsterdam West op kaart

Praktisch

Adres

A-Point Service Amsterdam West
Kabelweg 100
1014BC AMSTERDAM
Noord-Holland
GPS: 52.3990919 / 4.8492323 lat/lng Plan route

Openingstijden

Ma
Di
Wo
Do
Vr

Contact

020-6870700 (regulier tarief)

a-pointamsterdamwest@a-point.nl

Speciaal voor jou geselecteerd

Auto onderhoud

Nieuw: Mijn Auto Onderhoud

ANWB is er voor jou. En voor je auto. We hebben nu een makkelijk online bij te houden onderhoudsboekje. Exclusief voor jou, als lid!

Gratis aanmelden
AVZ Veilig Rijden Verzekering 003.jpg

Autoverzekering

Nieuwe ANWB Auto-
verzekering met extra veilige rijderskorting tot 30% bovenop je no-claim korting. Bereken nu je premie!

Autoverzekering
Parkeren

ANWB Parkeren

Exclusief voor onze leden is er nu ANWB Parkeren. U betaalt achteraf en alleen voor de werkelijke parkeertijd. Registreer gratis!

Meer informatie
Best beoordeelde garages van Nederland

Best beoordeelde garages van Nederland

Benieuwd naar de best beoordeelde garages van Nederland en per provincie?

Bekijk hier het resultaat